First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply Hopes?
Moderator
5115 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / In a box
Offline
Posted 11/22/08 , edited 11/22/08

Yamato21 wrote:


WingsOfWind wrote:


Yamato21 wrote:

It's asch's past eh ? do you have the link to download the manga ?

The IonxSynch pic are cute !!


srry i dont download my manga.I just read it off the internet.
the Ion replicas are so awesome =3


read it where ? the title ?


I read it on www.mangafox.com.It might be hard to find though.It has ch.1-14,Asch's past,Ion(original)'s past,Peony's past,and Dist and Anise's past.

Member
144751 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Overlord's Castle
Offline
Posted 11/23/08
i think they show asch's past in ep 9 xD

and costume changes FTW~!!!!!

(LAWL~ this forum turned into a replica love forum xD * sync X ion * )
Member
562 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Malaysia
Offline
Posted 11/24/08

Kira0309 wrote:

i think they show asch's past in ep 9 xD

and costume changes FTW~!!!!!

(LAWL~ this forum turned into a replica love forum xD * sync X ion * )


They will. I saw the raw.

And it was epic. XD Kid Asch is pure win.

(You can't help but love Replicest~! It's addicting! XD)
Member
506 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 11/24/08 , edited 11/24/08
omg omg i love asch xDDDDDDDDDDD he is sooo cute and he has a cool character :3
Lol ion seems sumtimes too girly xD i thought he was a gurl at first but then his voice sounded guyish to me like a lil kid :3
HORRAY FOR TALES OF THE ABYSS!!!
Member
506 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 11/24/08
ionxsynch 4 evaa
CUTE!!!!
I HEARTS REPLICA LOVE :DDDDD
Member
618 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / On Cloud 9
Offline
Posted 11/24/08
The biggest hope I have is that they show everyone's Mystic artes or Hi-ougis (yes, I have played the game about 5-6 times and I loved it!!!)
Posted 11/27/08
I was mortified when they didn't have Ion say "The poor dear must've been terrified! She screamed I'll kill you bastards!!!" as she fell....".

But I would like to see the spa scene, (rofl. XD) And some added funny scenes.
Moderator
5115 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / In a box
Offline
Posted 11/28/08

Kushari wrote:

I was mortified when they didn't have Ion say "The poor dear must've been terrified! She screamed I'll kill you bastards!!!" as she fell....".

But I would like to see the spa scene, (rofl. XD) And some added funny scenes.


I agree with you D=.I wanted to see that.that was my favorite quote.But i guess they didnt show it since they already had Anise shout:"I'll kill you bastards!" when she fell off the Tartarus.
Moderator
5115 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / In a box
Offline
Posted 11/28/08 , edited 11/28/08

Kira0309 wrote:

i think they show asch's past in ep 9 xD

and costume changes FTW~!!!!!

(LAWL~ this forum turned into a replica love forum xD * sync X ion * )


Who doesn't love replica love XD?
(lol but we still love the original couples,like Luke and Tear)

156 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / usa california
Offline
Posted 11/29/08

midori_hopeless wrote:


WingsOfWind wrote:


wimchimp wrote:

ASCH LUKE BURNS MY EYES AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH WHO SPAMMED ACSH LUKE O_O



X3


I DID

I SPAMMED ASCH LUKE.

AND I BLOODY LOVE IT XD



and that screenshot is a win.


i hate u to the ends of the earth XD
Posted 11/29/08
wow 9.o
Posted 11/29/08

WingsOfWind wrote:


Kushari wrote:

I was mortified when they didn't have Ion say "The poor dear must've been terrified! She screamed I'll kill you bastards!!!" as she fell....".

But I would like to see the spa scene, (rofl. XD) And some added funny scenes.


I agree with you D=.I wanted to see that.that was my favorite quote.But i guess they didnt show it since they already had Anise shout:"I'll kill you bastards!" when she fell off the Tartarus.


Ya, But that's just not as funny. >.<
Member
562 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Malaysia
Offline
Posted 12/4/08

Kushari wrote:


WingsOfWind wrote:


Kushari wrote:

I was mortified when they didn't have Ion say "The poor dear must've been terrified! She screamed I'll kill you bastards!!!" as she fell....".

But I would like to see the spa scene, (rofl. XD) And some added funny scenes.


I agree with you D=.I wanted to see that.that was my favorite quote.But i guess they didnt show it since they already had Anise shout:"I'll kill you bastards!" when she fell off the Tartarus.


Ya, But that's just not as funny. >.<


Really?

My friend burst out laughing when she saw that scene.
Well, she didn't play the game, but still.

But yeah, have to agree with you that it was just too bad they didn't add it in. I would've loved to see it in all anime glory.
39377 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / United States
Offline
Posted 12/31/08
cameo battle and the spa scene for sure....XD cause of romance....and other characters of tale
Moderator
5115 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / In a box
Offline
Posted 2/18/09

Nessarose wrote:

Original Ion flashbacks plz. That was one fucked up mother fucker.

I also hope they don't kill Ion... I mean, I know they will but... Iooooooooooooooooooon ;_;...


yeah everybody loves Ion.But if Ion stays alive,then Tear would die(miasma contamination)
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.