First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
Life Span
Posted 10/14/08
no i'll just call 911
if i could use the death note to kill the people i hate then it would be a yes
71 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / California
Offline
Posted 10/14/08
nah id throw my death note in my house and whip out my SWORD!
142 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / M / Finland
Offline
Posted 10/14/08
Depends on the people. Propably I would just call the polices or neighbors.
2774 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32
Offline
Posted 10/14/08
If that person is important to me I would. I have plenty of other lives to live after this one.
5561 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Neverland
Offline
Posted 10/14/08

riku911 wrote:

whip out my cellphone
dial 911
and they'll took care of the rest
and i'll keep the death note for future usage


I like ur idea there
79536 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / It ain't about te...
Offline
Posted 10/14/08
Maybe if it was a family member
2230 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Philippines
Offline
Posted 10/14/08
it depends on the person....^^
708 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Smashville
Offline
Posted 10/14/08
Uhm??? Maybe???
Probably I would us it!?!
but I have no purpose!?!
680 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 10/14/08
ill do it for any body.. i don't value my life anyways... wakokokoko
Posted 10/14/08
nope no plan on saving someone
158 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / End of no return.
Offline
Posted 10/14/08
Depends, whats in it for me? If i save a girl, i expect a life time of hawt sex. If it's a guy, im gonna need around 500 mill+. Yeah, i can out a price on my life.
2143 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Candyland~
Offline
Posted 10/14/08
No.
386 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / My own little fan...
Offline
Posted 10/14/08
Mhm..A stranger gets attacked in front of my house...? Well too bad for him, I would help him if I had done the deal earlier. But I'd NOT do the deal in order to save him, if I hand't done it yet.
33940 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / Ocean..ia
Offline
Posted 10/14/08
Sure, why not.
Posted 10/15/08 , edited 10/15/08
It depends on who I guess...for all I know the random person getting attacked could be some psycho. Though I did have some random crazy guy come into my house one night...but that is a whole other story lol
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
You must be logged in to post.