First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
Post Reply Itazura na kiss and Earl and Fairy
Posted 10/18/08
ya they don't look alike ny a they viceo is the same
Member
4984 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Some where in the...
Offline
Posted 10/18/08
Lydia is way much prettier than kotoko, is my opinion so dont get mad
Member
566 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 10/19/08
Yeah, I can't believe I can say so after watching only 2 eps. But Lydia is definitely better than Kotoko in terms of looks and many other things. At least she doesn't go "Edgar-kun" all the time.
Member
181 cr points
Send Message: Send PM GB Post
None of your damn...
Offline
Posted 10/23/08
Lydia looks a lot better than Kotoko though. Lydia is more refined.
Member
1845 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Cali
Offline
Posted 10/23/08
I love her voice~
Member
3996 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / home :)
Offline
Posted 10/23/08

Crystallic_Butterfly wrote:

Yeah, I can't believe I can say so after watching only 2 eps. But Lydia is definitely better than Kotoko in terms of looks and many other things. At least she doesn't go "Edgar-kun" all the time.


LOL..*picturing Lydia bouncing around Edgar all the time saying "Edgar-kun!"


On the topic, I like Kotoko because of her determination and persistent..and I also think she's prettier than Lydia. But that's just my opinion.
However one thing I'm sure, I love both anime!!
121 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Manila, Philippines
Offline
Posted 10/23/08
better have your eyes checked. they don't look alike.

i hope earl and fairy will be just as good as itazura na kiss.
Posted 10/23/08 , edited 10/23/08
Not at all Their hair colour is the only thing similar. And they're both girls. That's about it really... Unless some legit website (link me ) claims that they were designed to look similar BECAUSE they had the same voice actor. Lol.
57248 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / ...........
Offline
Posted 10/23/08 , edited 10/23/08
that kotoko girl isnt hot enough.........
2946 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / My head is always...
Offline
Posted 10/23/08
O-o Whoa, I didn't notice that...seriously though?
Member
1913 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines
Offline
Posted 10/23/08

Forcenight2 wrote:

Lydia looks a lot better than Kotoko though. Lydia is more refined.


i 100% agree, lydia is much better drawn the kotoko
Member
1913 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines
Offline
Posted 10/23/08
they might have the same voice actress
but they're very different from each other
& i just love lydia and her personality
Member
196 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Singapore
Offline
Posted 10/24/08
soo cute
Member
29802 cr points
Send Message: Send PM GB Post
73 / That house beside...
Offline
Posted 10/24/08
Nope.....totally different
Member
2022 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 10/25/08
well- i do think kotoko is cool.. and pnviously nonki, she didnt like irie because he was a bully, she just accepted that.. lol
thats only coz i love that series though, maybe im bias
i like kotoko better
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.