First  Prev  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  Next  Last
Post Reply Best Kissing Scene in a Manga
200 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 8/2/10

chibikittiez wrote:


The first kiss of Otani and Risa is soooo cute!~
OMG Otani was so sweet to give her a kiss for her birthday!!!! :)

I completely agree ^__^
200 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 8/2/10
Oh and another favourite of mine was from toradora....
Re-watching it brings tears every time.

85277 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / Anime World
Offline
Posted 8/2/10
Miyaka and Tamahome
2699 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / M / sleep
Offline
Posted 8/2/10
many too
95 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / United States
Offline
Posted 8/3/10 , edited 8/3/10
323 cr points
Send Message: Send PM GB Post
16 / M / Under your bed
Offline
Posted 8/3/10

XxPassionBlossomxX wrote:

Mitsuki & Takuto !!


This
22 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 8/12/10


Can tell me the title for all of the mangas?
22 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 8/12/10

caendi wrote:










<333333


Can you tell me the title of all these mangas?
7 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22
Offline
Posted 8/13/10

eedna wrote:


chibikittiez wrote:


The first kiss of Otani and Risa is soooo cute!~
OMG Otani was so sweet to give her a kiss for her birthday!!!! :)


SOOO AGREEEEEEE!!! so unexpectedly sweeeeet!!!


aaawwwww i love that scene lol and her face after what chapter in the manga is this scene in though??
7 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22
Offline
Posted 8/13/10

demondeorisin wrote:


Doggy-Dog18 wrote:


demondeorisin wrote:

this is my best


What is the anme of this manga??? ^.^



fruits basket ^^


:O !!!! who is this ?!?!? i HAVE to start reading fruits basket ! the anime isnt enough =D
51769 cr points
Send Message: Send PM GB Post
44 / F
Offline
Posted 8/13/10 , edited 8/14/10
I don't know about THE best, but Shinobi Life has some awesome kissing scenes.
49135 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / Pennsylvania
Offline
Posted 8/14/10
421 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / M / Afterlife
Offline
Posted 8/14/10
Well dunno....In ToraDora when Ryuji and Taiga first kiss.But what amazed me the most is the anime kiss scene.
O M G! It was So BEAUTIFUL!
4083 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Bethlehem
Offline
Posted 8/14/10
Fruit Basket Manga. In the end when Tohru and Kyo kiss (they kiss twice so they are both good lol ) I still remember it till this day, even when I finish reading it 4 years ago.
118 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Lawton, Oklahoma
Offline
Posted 8/14/10
Hmmm..Probably my favorite is the last kiss in Full Moon Wo Sagashite (I think someone posted a pic of it in an earlier post) 'cause it's so cute!!! OH! and the Kiss in Gakuen Alice, during the Christmas Ball
I also love the tooth kiss! XD
Posted 8/15/10
Mitsuki & Takuto - Full Moon o Sagashite..
Daiichi & Najika - Kitchen Princess..
Natsume & Mikan - Gakuen Alice
Kei & Hikari - Special A
And many more.. XD
14 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / earth
Offline
Posted 8/15/10


what's the name of the manga?

First  Prev  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  Next  Last
You must be logged in to post.