First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
Post Reply If you were a VKG character, what rank would you choose?
19146 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Singapore
Offline
Posted 10/24/08
Soya-chan is the infomer xD~
Moderator
31533 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Greece
Offline
Posted 10/24/08
Sure she is!!!!!! >.<
hehe!!she is great!!!! xD
19146 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Singapore
Offline
Posted 10/24/08
Yeah she is xD~
19146 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Singapore
Offline
Posted 10/24/08
She can answer our questions when we don't know the answer hehex xD~
Member
4691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / the world that i...
Offline
Posted 10/24/08
Yup i agree ! I wonder where she got the info!
19146 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Singapore
Offline
Posted 10/25/08
Yeah.. I wonder too..
Member
4691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / the world that i...
Offline
Posted 10/25/08
But how did pureblood came? I means vampire
Moderator
31533 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Greece
Offline
Posted 10/25/08
Hahaha!!!i wonder the same thing when i watch a vampire movie...!!!!
Member
4691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / the world that i...
Offline
Posted 10/25/08
Haha.. It seems so werid !! It only have humans in the 1st place, so how did vampires get into the story??????
Moderator
31533 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Greece
Offline
Posted 10/25/08
Lol!!!! u want to know everything!!!!!!But i can't answer that!!!!!
Member
4691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / the world that i...
Offline
Posted 10/25/08
Hehe XD I ask too much, but i am curious thats all
Moderator
31533 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Greece
Offline
Posted 10/25/08
I want to know the answer sometimes me too!!!!! >.<
Creator
12999 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 10/25/08
wow, thanks for the compliments guys!~ xD
Creator
12999 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 10/25/08

Icy-Galz wrote:

But how did pureblood came? I means vampire


to be a pureblood, you must inherit the blood of the greatest and oldest vampires in the vampire society, those vampire's did not intermix blood with others therefore they hold the blood of a true vampire. they are called purebloods.
Creator
12999 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 10/25/08

Icy-Galz wrote:

Haha.. It seems so werid !! It only have humans in the 1st place, so how did vampires get into the story??????



lol, well:

1. the title IS Vampire Knight (Guilty)
2. it's the creative mind of the mangaka
3. it portrays an interesting life of a kuran princess
4. we get to see how humans can live with vampires
5. THERE'S HOT GUYS!!!!!!~
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
You must be logged in to post.