Created by makinosan14
First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply CHINEN LOVE's TO BE KISS???
Member
12835 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / PILIPINAS KONG MAHAL
Offline
Posted 10/17/08 , edited 10/17/08
wehehehe...
i found several
pictures of chinen
of him being kissed^^


PLS. POST YOUR COMMENTS^^
Creator
27060 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines...
Offline
Posted 10/17/08
OH EM GEE~!!!
yeah~ the picture shows he likes to kiss~!
*haha!*
Member
1997 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Malaysia
Offline
Posted 10/17/08
erghhh im jealous muahahaha .
Member
1535 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / wish i was in Seoul
Offline
Posted 10/17/08
aww thats cute.
can i join??? heheheh HAHA
Member
35469 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / DA RAINBOW CITY
Offline
Posted 10/17/08
i'm jealous toooooooooooooooooo
Member
5410 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Undefined
Offline
Posted 10/18/08
waaaaaaahh! you can see in every pic.. Chii-chan is so kawaii~!
me jealous of all the people he kisses~! XD
[sorry Yuto ]
can i kiss him next?

Member
9520 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 10/18/08
Chinen kisses Yabu! Takaki! and Kei! (all of them from Hey Say JUMP)
the fourth picture sure is Chinen except that its from a drama or I guess it was movie back when he was a around 9 or 10 I think...

CHinen kawaii!
Member
3421 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Indonesia
Offline
Posted 10/18/08
ahaha,, thats just for photoshoot (maybe?),,
chii's so cute >___< kiss me too~~
Member
892 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Indonesia
Offline
Posted 10/18/08
muahahaha..
can't stop laughing see this pict..
chii is such a kisser-boy! hahaha...
Member
12835 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / PILIPINAS KONG MAHAL
Offline
Posted 10/18/08
woah!!!
i wanna kiss chinen too^^
LOL.. ehehe//
well i still have several pics
of chinen being kissed..
but it's still yuya that he had kissed..LOL

i think he's close to yuya-kun ne^^[
/purple]
Member
5331 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / philippines
Offline
Posted 10/18/08
i wanna kiss him too~~and hug,.--
kya_---!!!!!!!!!!!
Posted 10/18/08
awwwwwwwwwwwww........i wish he could kiss me too >3<
Member
13783 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Ikebukuro
Offline
Posted 10/18/08
same here!! CHINEN chu~!
Posted 10/18/08
well, here is some more pics of him^^








some pocky pics



i tried to post here once but it didn't work so don't be picky if it actually worked and those same pics are here.......i checked though
Posted 10/18/08
there's a lot more pics about him kissing or almost.....LoL

here:









and some pocky pics^^



well, he is spoiled
Member
12835 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / PILIPINAS KONG MAHAL
Offline
Posted 10/18/08
ehehehe..
SANKYUU very much
for the additional pics ne^
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.