Created by sasorigurl
First  Prev  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  Next  Last
Do you hate Yuuki Cross from Vampire Knight?
Member
3497 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / South Australia
Offline
Posted 1/22/09
i like her cause she is cute and stuff but she is so annoying in how she doesnt realise that zero likes her!!! at least intil later on!! #_#
Member
83 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / California
Offline
Posted 1/26/09

vanessan001 wrote:

i like her cause she is cute and stuff but she is so annoying in how she doesnt realise that zero likes her!!! at least intil later on!! #_#


lol i kno its very annoying lol
402 cr points
Send Message: Send PM GB Post
43 / F / usa
Offline
Posted 1/27/09 , edited 1/27/09
NOpe she's not annoying... because she CHOOSES a guy to be with... yes!! - and she actually fights!!! (in the manga)
Member
2820 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / ~+~somewhere in t...
Offline
Posted 1/30/09
sometimes annoying sometimes not....
Member
4159 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Romania
Offline
Posted 2/3/09
noo

why should i hate her?

she's the best
1333 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / behind you
Offline
Posted 4/8/09
I don't like her CUZ SHE GETS TO SEE AND MEET AND BE 2GETHER W/ THE VAMPIRES!!even if she is one.other than that she's okay
187 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / EARTH "best place...
Offline
Posted 4/13/09
I kinda think she's irratating, annoying and naive....but usually thats how main female characters are in japanese anime.
4239 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Sinking In Loneli...
Offline
Posted 4/14/09
I Don't Really Hate Her. But I Really Can't Say She's The Best. But She Irritates Me At Moments
38 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Stalker-freeville...
Offline
Posted 4/14/09
she irritates me for some reason, don't know why just does.
Member
796 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 4/15/09
nope...
of course not..!
521 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 5/3/09
ihate this gilr
Member
62 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Japan
Offline
Posted 6/1/09
Don't hate her, but don't love her, though. She's kind of annoying to some extent that I feel so sorry for Zero, and I feel sorry for how she constantly hurts him. I hate girls that are oblivious to their surroundings. However, she's not half bad, because she did love Kaname from the start, and she would still love him no matter what happens.

So yeah, I guess you have the right to get a bit annoyed with her, just like I am. But at times, I can absolutely hate her, and then there are times when you absolutely adore her.

What can you expect? She's "human" or should I say a human like character.

But I understand what you mean. She's annoying... sometimes.
158 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / France
Offline
Posted 6/2/09
useless girls should let bishounen sticking together for their sake and ours.
Posted 6/5/09
I dont hate her. But sometimes she's too......
4767 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / Rainbowland
Offline
Posted 6/6/09
well, no but i actually prefer her with the short hair
First  Prev  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  Next  Last
You must be logged in to post.