WEEKEND TICKETS GOING FAST!

PRICES GO UP AT THE GATE

PURCHASE TICKET
First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply Random ChatRoom
Posted 10/18/08
Hey there! This is kinda like a spam room or just to meet other RANDOM members! So let's start talking!
Creator
76923 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / The Cowboy State
Offline
Posted 10/18/08
Hi anyone like Linkim Park?????????????
Posted 10/19/08
me! i like Numb!
Posted 10/19/08
Me too! I also like What I've done!
Creator
76923 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / The Cowboy State
Offline
Posted 10/19/08
I love that song!
Creator
76923 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / The Cowboy State
Offline
Posted 10/19/08
I like mostly all their songs tho
Posted 10/19/08
Yeah! What Ive done is cool! I think Shadow of The day is totally different from their style of music
Creator
76923 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / The Cowboy State
Offline
Posted 10/19/08
yup its so different it seems sad while the others a like screamo or something.
Posted 10/19/08
lol. too true!
Posted 10/19/08
XDDD Very true :3
Member
ever12 
51879 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / INSIIIIDE YOUR MI...
Offline
Posted 10/19/08
any1 here??????????
Moderator
20982 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / City Of Sin
Offline
Posted 10/19/08
I'm here!!
Member
11626 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / a dark world wher...
Offline
Posted 10/19/08
i'm here and i'm eating cookies lol
Moderator
20982 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / City Of Sin
Offline
Posted 10/19/08
oh, you guys(Cristle and Mitzuki) are both in now!!!!
Member
ever12 
51879 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / INSIIIIDE YOUR MI...
Offline
Posted 10/19/08
YESH! IM APPROVED! TIME 2 RP
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.