First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
anime character who had the most honorable death..?
104 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / United States
Offline
Posted 10/19/08

xdarkangel2389x wrote:


PNFcosplayarisu wrote:


xdarkangel2389x wrote:


PNFcosplayarisu wrote:


xdarkangel2389x wrote:


PNFcosplayarisu wrote:


xdarkangel2389x wrote:


PNFcosplayarisu wrote:


xdarkangel2389x wrote:



~I put the spoiler in the wrong part (fixed)

Haha seriouslyy?
Talk to ppl more loserr.
Hahaaaa that was my fault. i kinda contiued it from this girl instead of leaving it like a good girl.



i dont actually talk much on here im mostly in chat rooms on deviant art or sending notes and shit back and forth or on tegaki havn't done that in a while tho so i dont think i can count it but recently i have talked more on here im actually holding 2 other conversations


Lol I noticed by ur profile
:]
:O -gives u a big bear hug-

thatsss. for holding 2 other converstations :P


why thank you
theres a freakin moth in my room and it won't go the hell away
that was random 0_o



Moths disturb you?
they die in like an hour just leave it alone.
I had a cricket in my room like three times.
THOSE things freak me out. it scared the hell out of me one night, that was very sucky....
lol that was random and way off topic. though i shouldnt be saying anything since our entire convo is off-topic.


are you sure they die in an hour?(ive had one in my room for like a week)
ah crickets they dont really bother me unless they disturb my sleep or jump on me but dont get me started on those cave crickets i hate them they look like freakin spiders(i hate spiders)
and yes we are off topic arent we but who cares so's everyone else



WOW thats bull.
Whenever I have moths they die so fast. what is ur moth on!?
Crickets are a pain..:/ i would know.
No one really cares that we're off topic. It kinda amazes me how we're keeping this topic going but not many are replying.
Oh...
I just saw the time...I have to go
Shitty torechursome school tomorrow
Bye bye
see ya some time on fourms :D


probobly crack
i have school to but i couldn't care less lol
see you around^_^


At least you dont have to wake up at six in the morning.
<__<
i would careless too if I had an extra hour to sleep in the morning.


i wake up at 6 i have to shower so i dont sink ya know
after that i get dress and lounge around for 2 hours cuz i don't have to catch the bus till 8 lol
i dont think sleep does anythng for me any ways i went to bed once at 6:45 and my mom woke me up at 7:00 and i was fine i went whole day and didn't even feel tired
ill stop bothering you with reples cuz i know how tempting they are to answer and i wouldn't want you to fail a quiz or something from not being well rested from talking to me
2452 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / The Usual Spot, J...
Offline
Posted 10/19/08

Loki2011 wrote:

An honorable death, huh..?

I really don't know many anime characters that died to accomplish something..

So, like the topic starter, I'd go with Lelouch, he didn't even inform his friends, nor his sister of his plot to die. Made it much more... impactive, i guess?

And my opinion is this.. LELOUCH IS DEAD! Although, it'd be great if he were alive.


yup...
i would like to that he's alive.. but he IS dead~
7418 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / SEA OF LCL
Offline
Posted 10/19/08

Maybe it was not the most honorable, but Asuka was the only one fighting, while some other person was crying like a little bitch.
damn hacks whale things...
183 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Houston, Texas
Offline
Posted 10/19/08
Makoto - School Days
died after boning a lot of girls = honor to all guys.
even if, it's a gruesome death but it's still honorable. ^^
4614 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / In my country, my...
Offline
Posted 10/19/08

Nakapagpabagabag wrote:

Hmm...
I don't know. If I say "Lelouch", then I'll be spammed by the whole CR community; Saying" are yo uan idiot didnt you saw the final part of r2 lelouch is alive all hail lelouch!". Which is, a sad thing.

..... Grimmer from Monster.

Edit:

Nice hairdo, topic starter.


Grimmer Grimmer Grimmer... Grimmer was the tall guy with the long nose right?

btw thanks for the compliment, this isnt my hair though.. i just pasted my face in the pic..
76 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / caliefornie
Offline
Posted 10/19/08
Matt or Mail Jeeves from Death Note!! He was shot by like 50 million bullets and used his last breath to smoke which was freakin epic!! he may have only had like a 40 seconds of screne time but he was HAWT the whole time
Posted 10/19/08
L
27158 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / 大迷宮
Offline
Posted 10/20/08

-eL- wrote:


Nakapagpabagabag wrote:

Hmm...
I don't know. If I say "Lelouch", then I'll be spammed by the whole CR community; Saying" are yo uan idiot didnt you saw the final part of r2 lelouch is alive all hail lelouch!". Which is, a sad thing.

..... Grimmer from Monster.

Edit:

Nice hairdo, topic starter.


Grimmer Grimmer Grimmer... Grimmer was the tall guy with the long nose right?

btw thanks for the compliment, this isnt my hair though.. i just pasted my face in the pic..


Yes. Yes he is.
Sadly, I ididn't want him to die at the end of the anime... D:
He's just darn epic.
Posted 10/20/08
is heroic death = honorable death or heroic death =/= honorable death?

anyone?
6476 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / next to you :)
Offline
Posted 10/20/08
oh! i know one, its hotohori from fushigi yuugi
3730 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Pearl of the Orient
Offline
Posted 10/20/08
i think it's would be... Nuriko... from Fushigi Yuugi. The purple-haired dude... or gal
3090 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / The Kingdom
Offline
Posted 10/20/08
The green guy from Macross Plus! He Kamekaze'd the enemys ass. BANZAIiiiiiiiiiiiiiiiiiii
81 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 10/20/08
makoto (playboy) ^^ from school day
2988 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / EaRtH....
Offline
Posted 10/20/08

bluechihuahua wrote:

LOL lelouce died ????? Hahaha LOL I thought L cus he wasn't afraid of dying



me totally agree..
L rox.. he knew that he was going to die and accepted it..
:D
2988 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / EaRtH....
Offline
Posted 10/20/08

funkayjunk wrote:

Matt or Mail Jeeves from Death Note!! He was shot by like 50 million bullets and used his last breath to smoke which was freakin epic!! he may have only had like a 40 seconds of screne time but he was HAWT the whole time


wow.. he totally rox..
not to mention hot..

First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.