WEEKEND TICKETS GOING FAST!

PRICES GO UP AT THE GATE

PURCHASE TICKET
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Korean Cast of Hana Yori Dango/Boys Over Flowers
140 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 10/20/08
very interesting and all my crushes fall with the same role...
Vic
Shun
and
Hyun Joong
wahahaha...im sure gonna watch this...
and wait for this for sure...XD
2059 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / F / the glitterplanet
Offline
Posted 10/20/08
I sooooo wanna watch this!!!

I think i will make this my first k drama ever...

I only watched one episode of one kdrama... i am hoping this will deliver what i want...

i want it to see Kim Hyung Joong
891 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Bronx, NY
Offline
Posted 10/20/08
KYAA!!! CANT WAIT!!! IT'LL BE GREAT COMPARING THE DIFFERENCES!!! NOW...t just watch the taiwanese version...hehehe
1425 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / New York
Offline
Posted 10/20/08
yay cant wait for it
i'm glad its so popular
hahha first came the taiwanese, japanese and now koreans
386 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Singapore
Offline
Posted 10/20/08

ixia_ wrote:


inert_stone wrote:

~ different actors but the story is the best....

....♫.....♥.....♪.....


whoahh
i like this,
umm
looking at these pictures,
i find those korean boys themost attractive,
and im sorry,
but the japanese actors the least attractive.
hahah,
anywayssss


(no offense to meteor garden and jap HYD fans) U R SO RIGHT but.... i think for hanazawa rui, u gotta give the jap and korean one a tie... the casting for both were quite suitable:D
20505 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / 大野智's closet with...
Offline
Posted 10/20/08
AHHHHHHHHH I LOV THE KID PLAYIN RUI!!! HE'S IN THAT REALITY SHOW WE GOT MARRIED..HE'S HILARIOUS...AND REALLY DOES GIVE THE AURA OF RUI! IM EXCITE.D..HAHAHAHAA...BUT..ITS GOTTA SUCK BEING THEM...FILLIN IT BIIIIG SHOES!!!
9076 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Backstage at Holl...
Offline
Posted 10/20/08
omg hyun JOONG YES YES YES!
3481 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ~KuSu'z World~
Offline
Posted 10/20/08
she's older than the main boy chara >.<
juz saying no offence
3450 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 10/20/08
hehehe, I will be awaiting this drama
2203 cr points
Send Message: Send PM GB Post
45 / F / los angeles, ca.
Offline
Posted 10/20/08
i'll watch this drama............. but i still like the taiwanese version.
1474 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26
Offline
Posted 10/20/08
Wow! She's sooo pretty! She makes Barbie Xu look bad hahaha but not Inoue Mao cuz Inoue is sooo pretty
3284 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Earth
Offline
Posted 10/20/08
My god, the guy playing the Korean Nishikido Soujiro is incredibly cute.

The Korean cast is very good looking, I have to say. I don't watch kdramas that much, but with my love of HYD, I shall watch to support.
29186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F / Europe
Offline
Posted 10/21/08

shannobi wrote:

My god, the guy playing the Korean Nishikido Soujiro is incredibly cute.

The Korean cast is very good looking, I have to say. I don't watch kdramas that much, but with my love of HYD, I shall watch to support.


I know!! And I think that compared to the others (except Lee Min Ho) , he has a lot more act experience so I'm guessing we will see a lot more of him.
29186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F / Europe
Offline
Posted 10/21/08

sugarpunch_deb wrote:


ixia_ wrote:


inert_stone wrote:

~ different actors but the story is the best....

....♫.....♥.....♪.....


whoahh
i like this,
umm
looking at these pictures,
i find those korean boys themost attractive,
and im sorry,
but the japanese actors the least attractive.
hahah,
anywayssss


(no offense to meteor garden and jap HYD fans) U R SO RIGHT but.... i think for hanazawa rui, u gotta give the jap and korean one a tie... the casting for both were quite suitable:D


Have you noticed the JP and K Rui's both have very similar haircuts? All the pics I've seen of the K Rui until now make him seem like a really good Rui: quiet, introverted and a bit melancholy so maybe he won't even have to try too hard to BE like Rui! Lol!
39 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F / Singapore, Bintan...
Offline
Posted 10/21/08

Evening_star201 wrote:


japrock97 wrote:

Makino the korean cast she got act in Hearts Of 19 right?!?! Coz i got watch it on tv LOL!


Yes, she was in that show but I've never seen it. Is she any good?


I guess they pick her as makino a.k.a shan cai is because in heart of 19 she is also playing similar character as makino a.k.a shan cai. Where her lover is also a man from a wealthy family and they relationship was disapproved by his parents. Despites off all the bad mouthed, she persevered .and finally got married with the guy.

And her acting was kinda good, so I believe thats the reason they picked her for Han Yori Dango's lead actress.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.