First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
Good Stress Relieving Methods
Posted 11/15/08

Bonta_Kun wrote:


kino_neko wrote:


Bonta_Kun wrote:


KinkyBear wrote:

Kinky sex!


Lol...and if u don't have a partner, use your trusty hand


lol i was just thinking that.....sex the best way to relieve stress


Cheers to that


hell yeah.......not only do you take of stress but you burn calories....god....sex is awesome!!!!!!!!
3788 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / from east africa-...
Offline
Posted 11/15/08
i hate when i'm stressed, i don't eat at all!!
582 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M
Offline
Posted 11/15/08

kino_neko wrote:


Bonta_Kun wrote:


kino_neko wrote:


Bonta_Kun wrote:


KinkyBear wrote:

Kinky sex!


Lol...and if u don't have a partner, use your trusty hand


lol i was just thinking that.....sex the best way to relieve stress


Cheers to that


hell yeah.......not only do you take of stress but you burn calories....god....sex is awesome!!!!!!!!


Posted 11/15/08

Bonta_Kun wrote:


kino_neko wrote:


Bonta_Kun wrote:


kino_neko wrote:


Bonta_Kun wrote:


KinkyBear wrote:

Kinky sex!


Lol...and if u don't have a partner, use your trusty hand


lol i was just thinking that.....sex the best way to relieve stress


Cheers to that


hell yeah.......not only do you take of stress but you burn calories....god....sex is awesome!!!!!!!!




hmmmm...im feeling stressed right now....lol jk jk....
3264 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Los Angeles
Offline
Posted 11/15/08
Kill those closest to your heart.
582 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M
Offline
Posted 11/15/08

kino_neko wrote:


Bonta_Kun wrote:


kino_neko wrote:


Bonta_Kun wrote:


kino_neko wrote:


Bonta_Kun wrote:


KinkyBear wrote:

Kinky sex!


Lol...and if u don't have a partner, use your trusty hand


lol i was just thinking that.....sex the best way to relieve stress


Cheers to that


hell yeah.......not only do you take of stress but you burn calories....god....sex is awesome!!!!!!!!




hmmmm...im feeling stressed right now....lol jk jk....


Lol omg ... i know where this is heading Kino_neko Your awesome
Posted 11/15/08

Bonta_Kun wrote:


kino_neko wrote:


Bonta_Kun wrote:


kino_neko wrote:


Bonta_Kun wrote:


kino_neko wrote:


Bonta_Kun wrote:


KinkyBear wrote:

Kinky sex!


Lol...and if u don't have a partner, use your trusty hand


lol i was just thinking that.....sex the best way to relieve stress


Cheers to that


hell yeah.......not only do you take of stress but you burn calories....god....sex is awesome!!!!!!!!




hmmmm...im feeling stressed right now....lol jk jk....


Lol omg ... i know where this is heading Kino_neko Your awesome


why thank you.....i am awesome!!!!!! and well uh yeah its going somewhere awesome!!!!
582 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M
Offline
Posted 11/15/08

Kinky sex!

Lol...and if u don't have a partner, use your trusty hand

lol i was just thinking that.....sex the best way to relieve stress

Cheers to that

hell yeah.......not only do you take of stress but you burn calories....god....sex is awesome!!!!!!!!



hmmmm...im feeling stressed right now....lol jk jk....

Lol omg ... i know where this is heading Kino_neko Your awesome

why thank you.....i am awesome!!!!!! and well uh yeah its going somewhere awesome!!!!

Woot Woot Woot Woot
1032 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / where sea and sky...
Offline
Posted 11/15/08
depends on why i'm stressed.
take a quiet moment looking out a window,
listen to music
make food and share with friends,
or
beat the snot out of whoever is stressing me out.
582 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M
Offline
Posted 11/15/08

kino_neko wrote:


Bonta_Kun wrote:


kino_neko wrote:


Bonta_Kun wrote:


kino_neko wrote:


Bonta_Kun wrote:


kino_neko wrote:


Bonta_Kun wrote:


KinkyBear wrote:

Kinky sex!


Lol...and if u don't have a partner, use your trusty hand


lol i was just thinking that.....sex the best way to relieve stress


Cheers to that


hell yeah.......not only do you take of stress but you burn calories....god....sex is awesome!!!!!!!!




hmmmm...im feeling stressed right now....lol jk jk....


Lol omg ... i know where this is heading Kino_neko Your awesome


why thank you.....i am awesome!!!!!! and well uh yeah its going somewhere awesome!!!!


Hahahaha for sure, I'm feeling stressed. But unfortunately i have stressful matters to attend to. Until Next time Kino_neko.
Posted 11/15/08

Bonta_Kun wrote:


kino_neko wrote:


Bonta_Kun wrote:


kino_neko wrote:


Bonta_Kun wrote:


kino_neko wrote:


Bonta_Kun wrote:


kino_neko wrote:


Bonta_Kun wrote:


KinkyBear wrote:

Kinky sex!


Lol...and if u don't have a partner, use your trusty hand


lol i was just thinking that.....sex the best way to relieve stress


Cheers to that


hell yeah.......not only do you take of stress but you burn calories....god....sex is awesome!!!!!!!!




hmmmm...im feeling stressed right now....lol jk jk....


Lol omg ... i know where this is heading Kino_neko Your awesome


why thank you.....i am awesome!!!!!! and well uh yeah its going somewhere awesome!!!!


Hahahaha for sure, I'm feeling stressed. But unfortunately i have stressful matters to attend to. Until Next time Kino_neko.


okie dokies artichokie!!!!!!!!!!!!! sigh and to think we're both very very stressed.....*pouts*
4257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / "HELL" yeah
Offline
Posted 11/15/08
Masturbate is the good thing to put out all your stress........


please don't hesitate to masturbate.......

Don't worry they won't see you doing that......


me too! doing that.....
39 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Honoruru, HI
Offline
Posted 11/15/08
Smoke weed and couple of beers also helps.
706 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / nowhere
Offline
Posted 11/15/08 , edited 11/15/08
laugh till i wanna die..then hav a good nice sleep.ahhh its soo relieve
841 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Jersey
Offline
Posted 11/23/08
marijuana
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
You must be logged in to post.