First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply Which Character you don´t like?
St. Spica's Girls' Institute
21237 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / On the road, as a...
Offline
Posted 2/17/08
..... damn, no love for Amane.. Anyway, the only characters I don't like are Kaname and Monomi, and Sister Hamasaka

Kaname- That smug look she has when she attacks Hikari just makes me wanna punch her in the face a couple of times, and she looks more like a man than Amane.

Monomi: Well, yeah no real character behind teh boobies, and she's really b;tchy.

Hamasaka: She has this whole Bitter-as-hell-cause-she-can't-get-a-man/woman- aura about her..
Posted 3/4/08
Shaizuma That silver head I really hate her.
St. Miator's Girls' Academy
32946 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / CA,San Jose
Offline
Posted 3/10/08
my fav is Shizuma she cool and smart
St. Spica's Girls' Institute
7566 cr points
Send Message: Send PM GB Post
46 / M / Coos Bay, Oregon USA
Offline
Posted 3/10/08

langying wrote:

..... damn, no love for Amane.. Anyway, the only characters I don't like are Kaname and Monomi, and Sister Hamasaka

Kaname- That smug look she has when she attacks Hikari just makes me wanna punch her in the face a couple of times, and she looks more like a man than Amane.

Monomi: Well, yeah no real character behind teh boobies, and she's really b;tchy.

Hamasaka: She has this whole Bitter-as-hell-cause-she-can't-get-a-man/woman- aura about her..


I totally agree. Although I actually felt sorry for Momomi when she realized Kaname was really in love with Amane and not her. I also did not like Tomori Shion, the Spica President. She was annoying.

St. Spica's Girls' Institute
1682 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / America, The Sucky
Offline
Posted 3/21/08
The student council rep of Spica.. I realy hate her. She thinks she's all that and can rule everything.. I forgot her name, though. xDD
St. Spica's Girls' Institute
74 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 3/28/08
I dislike the people bullying Hikari and that Eliote - sama
6440 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Texas
Offline
Posted 4/6/08
I hate Chiyo she is soooo annoying! ugrh

Also the girl with the bear she creeps me out
St. Spica's Girls' Institute
1947 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / Malaysia
Offline
Posted 4/19/08

Adi05 wrote:

is difficult 2 say but i dislike the one who harass hikari 2 love her.. she is one of the spica's assitant of the student council president..


that person who harass hikari is kaname-sama..
St. Spica's Girls' Institute
1947 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / Malaysia
Offline
Posted 4/19/08
i hav no one to hate in particular..exp:if kaname had not tried to make hikari fall in love with each other..then amane wouldn't have realise her feelings towards hikari..
St. Miator's Girls' Academy
1717 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Malaysia
Offline
Posted 5/2/08 , edited 5/2/08
i hate that that that...forgot her name -.- but i know that she is evil...wanna break hikari and amane...but quite cool though
Headmaster
1280 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Heaven?
Offline
Posted 5/2/08
owh.....well, I liked all character even the evil ones HAHA!!!
St. Miator's Girls' Academy
1717 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Malaysia
Offline
Posted 5/2/08

yuffieEX wrote:

owh.....well, I liked all character even the evil ones HAHA!!!


=.= the evil ones are always cool XD such as Shizuma,and alot oneesama are evil =.= they always force the junior to like them XD and finally...fall in love too XD
Posted 5/8/08

hmm, let's see...
I have to admit, I didn't like Tamao-chan... her behaviour at the beginning kinda bugged me, but the more the story developed, the more I liked her and at the end, well... *sniff* that scene was so touching, when she jostled nagisa-chan towards shizuma

the others... well the charecters had to develop, I loved them all in the end except momomi hehe - she was useless
St. Spica's Girls' Institute
399 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / RAGE
Offline
Posted 5/10/08
Chiyo was a useless character, I don't know why they even included her. All she does is fall in love with Nagisa for a few eps and then not make any other contribution to the plot again.

And the big foreheaded Spica rep was annoying with her random and forcedly dramatical appearances about Amane being Etoile.
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.