First  Prev  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  Next  Last
Post Reply All about the Latest Manga Chapters
377 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Germany
Offline
Posted 2/14/11
About 340, did anyone else think of the katsura-is-in-prison arc, reading this? don't get me wrong, it's still funny. But the overall plot structure is very similiar, except for the warden. Isn't Sachi even the guy from the last prison? haha
Member
37305 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Narnia, Closet
Offline
Posted 2/18/11
lol yea i think so. he was transferred in i think. ZOMG DID YOU SEE 342!
377 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Germany
Offline
Posted 2/18/11 , edited 2/18/11
Oh yes, It never seizes to amaze me how random Gintoki can get. I have high hopes for the conclusion.

edit : oops. thought you were talking about 341. Gotta take a look at the raw for 342.

Nice, a little bit of action. And Presumably the warden is the old guy's relative or something? Not a big suprise. Seems to end in sad way. Sorachi is too good at this.
7 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 2/17/12
...Last post February 18th 2011. really? NO ONE here reads the manga?
38067 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Arlington, Tx
Offline
Posted 2/19/12
Ah I'm playing catch up really hard right now I haven't read anything since last year D:
Member
33337 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Ny
Offline
Posted 2/29/12
Past shogun arc!!
54 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 3/19/12
Oboro is actually a major character?

and I thought he was dead already.

I want the sadasada to cry and beg for his life and be tortured.
Member
24049 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / That's a secret ~
Offline
Posted 3/21/12
Yeah, I'd say that he's a pretty major character, especially after this week's chapter.

Member
33337 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Ny
Offline
Posted 3/21/12
Woah things are getting pretty serious in the manga.
Posted 3/22/12
Member
33337 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Ny
Offline
Posted 3/22/12
I'm soooo glad gintoki did not get up in the latest chapter(393) to fight again idk if I would've been able to take such bs awesome chapter though
5 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M
Offline
Posted 4/7/12
Gintama 395 is out at http://100manga.net/
First  Prev  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  Next  Last
You must be logged in to post.