First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
why why love to be shown in philippines...
2307 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / ---SHINWA Art Dep...
Offline
Posted 10/21/08
abs-cbn is going to air Why Why Love this November 3

what do you think about it?

me im kinda excited...

what about you?
4594 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / PHIL
Offline
Posted 10/21/08
any other drama to be airred?
12723 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Malaysia the land...
Offline
Posted 10/21/08
haha it aired last year in my country
Posted 10/21/08
yeah.. they're going to air that.. excited? hmm.. kinda.. hope they do it right.. i mean the dubbing :]
1474 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26
Offline
Posted 10/21/08
im excited for the filipinos! cuz i loved why why love! how long do you think it'll air? cuz ill be going home to the philippines for a vacation in april! so hmm maybe ill be able to watch it!
1731 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / PLutOniC
Offline
Posted 10/21/08
yahh.. i know.. i just watch the trailer in commercial... yah.. its good.. but i lyk devil bsyd u than why why love... for some reason... but im not saying that i want GMA than ABS,,ofcourse i love ABS than GMA...


i feel bad ko they kiss again will end so soon... after TKA, why why love

*well im kinda excited its not that bad.. im excited for others.. cause i've watch it already!!!*

i hope they can make it
899 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / japan
Offline
Posted 10/21/08
why why love....now im getting interest in it............
1420 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / philippines
Offline
Posted 10/21/08
..i'm excited..even though i've watched it..
..i want to watch how did they dub it..
355 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / CANADA
Offline
Posted 10/21/08
lol I don't like the voice of the people. especially in iswak 2.. ariel lin with the voice of bea( I think) =.=
3734 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Philippines
Offline
Posted 10/21/08


yeah,..excited,.Mike He is there,.haha,..anyway,.sad at the same time because They kiss again will end,..it's only 2 weeks left,.. I will miss them,..
4923 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Philippines
Offline
Posted 10/21/08
I'm not an ABS-CBN nor GMA fan. So, NO OFFENSE TO ALL YOU GUYS WHO ARE "KAPAMILYA". But I think it will be better if they don't air it in ABS-CBN. Don't ask me why I just don't like ABS-CBN to air all my favorite asian dramas. Personal reason so don't ask why. And don't bash me.
So yeah, I'm not excited and neither am I loving it. To tell you the truth it irritates me. Again,THIS IS MY OPINION SO DON'T BASH ME.
2118 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / australia, but i'...
Offline
Posted 10/24/08
it is probably one of the best drama ever.........
2118 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / australia, but i'...
Offline
Posted 10/24/08
it is probably one of the best drama ever.........
2118 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / australia, but i'...
Offline
Posted 10/24/08
it is probably one of the best drama ever.........
2118 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / australia, but i'...
Offline
Posted 10/24/08
it is probably one of the best drama ever.........
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
You must be logged in to post.