First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
Post Reply IF HE IS MAD OR SAD... WHAT WOULD YOU DO TO MAKE HIM LAUGH OR FEEL BETTER..?
Member
3535 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Outta Dis World!!
Offline
Posted 6/11/08
me too!!! meet me here in 2 years time!!! lol or sooner!! XP
Member
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 6/11/08
OMGosh!!
I have to be pro by then!!
LoL
Member
3535 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Outta Dis World!!
Offline
Posted 6/11/08
ahh me too!! *starts practicing*
Member
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 6/11/08
what are you practicing btw??
^-^
Member
3535 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Outta Dis World!!
Offline
Posted 6/11/08
i thought i was playing the drums...?
Member
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 6/11/08
so..
you already now how??
COOOOOOOOOOOL!!
Member
8085 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in suju's hearts (:
Offline
Posted 6/11/08
uwaa~~~~
i wanna learn drums~~
but i gotta pracitse piano first ^-^
Member
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 6/11/08
me too!!
I wanna learn both piano and drums!!
Member
8085 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in suju's hearts (:
Offline
Posted 6/11/08
do you play the guitar? ^-^
Member
3535 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Outta Dis World!!
Offline
Posted 6/11/08
lol noo.. but im getting lessons soon yay~~
Member
8085 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in suju's hearts (:
Offline
Posted 6/11/08
ooo~~ =D grats ^-^
i wonder if it will really happen~
hmm~ hsj~chan ^-^
come to london and study~
Member
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 6/11/08
yeah..guitar only..

Member
3535 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Outta Dis World!!
Offline
Posted 6/11/08
yeah!! join us!! haha... when are you coming h4ck-rin?
Member
8085 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in suju's hearts (:
Offline
Posted 6/11/08
after i graduate my O levels ^-^
thats in 2010..
i'm still in 1st year high school~
Member
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 6/11/08
Oh you're coming there h4Ck~rin??
I have to come too!!
LoL
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.