First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
LA CORDA D'ORO LICENSED!!!!
Member
7239 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Not here ( • - • )
Offline
Posted 10/22/08 , edited 10/23/08
In case you haven't heard or noticed already:

La Corda d'Oro manga is licensed!

Don't bother looking on mangafox: cuz it's gone.

For those of you who don't know, the manga has the second season.

Please leave your comments, complaints, and links here.

If they license the manga, does that mean they'll license the anime too?
Member
2209 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/22/08
what?!!have been license??NOOOO!!i haven't read the some episode yettt!!urghhhh!!that's baddd!!!
Member
7440 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / somewhere reading...
Offline
Posted 10/22/08
where do you think we can read the manga?
Member
1526 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 10/22/08
wtf?! i know they have every right to do so...but still!! i'll be so sad 2 see it go! not to mention pissed...*sigh* oh well, i guess we have to wait and see...
Member
13533 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 10/23/08
My plan was to read it now.... I hate that... !
Member
18419 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 10/23/08
i know!!!!! i was so shocked and mad that it got licensed, cuz on they day it got licensed, it was still there, then when i got back on later, it was licensed!!!!!!!!!!! it was like the only manga site that was caught up and farther ahead, cuz even onemange wasn't even that far!!!!!!!! i am soo mad for them to license it, cuz i haven't read the ch. 54 (i forget if it was that one) yet!!!!!!!! all of the other sites are soo far behind...-_-....i reaally hope that they don't license the anime....does anyone even know why they license la corda d' oro on mangafox??????


i'm glad that len didn't leave for germany!!! and he kissed kahoko!!!!!!!!!! ^_^
Member
604 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / North Carolina, USA
Offline
Posted 10/23/08
WTF are you talking about?! Viz Media's Shojo Beat has licensed the manga since October 2006. Here's an idea: Why don't you guys actually support the franchise and BUY the manga instead of freeloading it off the internet???

And one more thing: I doubt the spoiler is real. LenKaho fans often mistake what happens in the game as what happens in the manga. I've heard tons of rumors in the past about "Len kisses Kaho" and that was from the GAME, not the MANGA!

(Chapter 53 came out this week, BTW, if I'm not mistaken. Just FYI.)
Member
3043 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / The land of my im...
Offline
Posted 10/23/08
yup.. len doesn't kiss her in the manga... AND I'M SO MAD!! i want to keep up with the manga!!
Member
7239 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Not here ( • - • )
Offline
Posted 10/23/08 , edited 10/23/08

WTF are you talking about?! Viz Media's Shojo Beat has licensed the manga since October 2006. Here's an idea: Why don't you guys actually support the franchise and BUY the manga instead of freeloading it off the internet???

And one more thing: I doubt the spoiler is real. LenKaho fans often mistake what happens in the game as what happens in the manga. I've heard tons of rumors in the past about "Len kisses Kaho" and that was from the GAME, not the MANGA!

(Chapter 53 came out this week, BTW, if I'm not mistaken. Just FYI.)


I know it was licensed a while ago...it's just that not many of us can read japanese and it's rather hard to find versions of it in english (there might not even be any) Don't blow your top...

Sry about the wrong info everyone! lol
Member
537 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Canada Ontairo
Offline
Posted 10/23/08
awww, but thank god, my school's library has it...
Member
18419 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 10/23/08

purplepetty wrote:

awww, but thank god, my school's library has it...


yes, but it may not have all the current chapters...argh...i don't like it how were far behind the japanese, when their so far ahead....-_-
Member
537 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Canada Ontairo
Offline
Posted 10/23/08
... i guess...
i wanna be japanese! no fair!
Member
4069 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Your Bittersweet...
Offline
Posted 10/23/08
Yup... The thing did get liscensed... I was really mad... BUT, I do have a Chinese website that has the scans for Corda... It's all translated in Chinese though, but we could still look at the scans, and you could also go to the Neoromance Forums to look at the translations if the chapters if they do happen to post them. P:

Chinese scans link:

http://8comic.com/html/3549.html
1755 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/23/08 , edited 10/23/08
^thanks lolipoke (oh my la corda bestfriend )


we can use the google translator
http://translate.google.com/translate_t#



heres the translated version o the website
http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2F8comic.com%2Fhtml%2F3549.html&hl=en&ie=UTF-8&sl=auto&tl=en
Member
4069 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Your Bittersweet...
Offline
Posted 10/23/08 , edited 10/23/08

Aksido wrote:

^thanks lolipoke (oh my la corda bestfriend )


we can use the google translator
http://translate.google.com/translate_t#



heres the translated version o the website
http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2F8comic.com%2Fhtml%2F3549.html&hl=en&ie=UTF-8&sl=auto&tl=en


LOL! I forgot you could do that. USE THIS LINK INSTEAD PLEASE! P: Thnaks for the somewhat accurate (not really sure, but most of it makes sense, lol) translation! ;D

[EDIT] You have to use the original link to view the manga. P: Sorry about that. At lest you know what everything says though! XD Look at the scans~ Huzzah! ^ v ^

Oh yeah, no problem by the way.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
You must be logged in to post.