First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
National flower???
Posted 10/24/08

KinkyHamster wrote:


flourlove wrote:


theorgil wrote:

Moon Orchid (Anggrek bulan, nice name)


Rafflesia arnoldi(another nice name)


I like the second one


The second one smells like shit.
Seriously.


Don't care. It's bitchin.


578 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Mmmm, my own world
Offline
Posted 10/24/08

KinkyHamster wrote:


flourlove wrote:


theorgil wrote:

Moon Orchid (Anggrek bulan, nice name)


Rafflesia arnoldi(another nice name)


I like the second one


The second one smells like shit.
Seriously.

The flowers look and smell like rotting meat, hence its local names which translate to "corpse flower" or "meat flower" (but see below). The vile smell that the flower gives off attracts insects such as carrion flies, which transport pollen from male to female flowers.



oh lol ahahahahahha, never knew ahahahahha, well can't help it
it's my national flower
578 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Mmmm, my own world
Offline
Posted 10/25/08

flourlove wrote:


theorgil wrote:

Moon Orchid (Anggrek bulan, nice name)


Rafflesia arnoldi(another nice name)


I like the second one



the rose.. =\ BOO. CORNY. -_-


ahahahahahah, be glad that the rose smells good
the rafflesia.....is a deadly semlly flower that acts as a fart launcher.....
Posted 10/25/08 , edited 10/25/08

theorgil wrote:


flourlove wrote:


theorgil wrote:

Moon Orchid (Anggrek bulan, nice name)


Rafflesia arnoldi(another nice name)


I like the second one



the rose.. =\ BOO. CORNY. -_-


ahahahahahah, be glad that the rose smells good
the rafflesia.....is a deadly semlly flower that acts as a fart launcher.....


LOL a fart launcher XD Yeah, I know but I mean it's so rare and I've never heard about it before. I didn't know flowers could be that big, and I think that's why I like it.

I love flowers n when I saw one that was that big I'm like hellz yeah >_>
13987 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Philippines
Offline
Posted 10/25/08

chenipay wrote:


3bishi wrote:

Sampaguita (Jasminum sambac) from the PHILIPPINES


.....


yup....that's it alright...sampaguita for the philippines ^^
Posted 10/25/08
The White Trillium is for Ontario , Canada . And Sampaguita for Philippines .
145 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / I could tell you....
Offline
Posted 10/25/08
The ipê amarelo (Tabebuia chrysantha) - don't think it has a proper name in english - Brazil



31617 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 10/25/08
578 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Mmmm, my own world
Offline
Posted 10/25/08

flourlove wrote:


theorgil wrote:


flourlove wrote:


theorgil wrote:

Moon Orchid (Anggrek bulan, nice name)


Rafflesia arnoldi(another nice name)


I like the second one



the rose.. =\ BOO. CORNY. -_-


ahahahahahah, be glad that the rose smells good
the rafflesia.....is a deadly semlly flower that acts as a fart launcher.....


LOL a fart launcher XD Yeah, I know but I mean it's so rare and I've never heard about it before. I didn't know flowers could be that big, and I think that's why I like it.

I love flowers n when I saw one that was that big I'm like hellz yeah >_>


ahahaahahahah, the excitement over discovery...ne
5453 cr points
Send Message: Send PM GB Post
39 / F / sky x]
Offline
Posted 10/25/08

Rukiness wrote:

Lily of the valley (Convallaria majalis) is the national flower of Finland.


sooo CUTE! xD
Posted 10/25/08

theorgil wrote:


flourlove wrote:


theorgil wrote:


flourlove wrote:


theorgil wrote:

Moon Orchid (Anggrek bulan, nice name)


Rafflesia arnoldi(another nice name)


I like the second one



the rose.. =\ BOO. CORNY. -_-


ahahahahahah, be glad that the rose smells good
the rafflesia.....is a deadly semlly flower that acts as a fart launcher.....


LOL a fart launcher XD Yeah, I know but I mean it's so rare and I've never heard about it before. I didn't know flowers could be that big, and I think that's why I like it.

I love flowers n when I saw one that was that big I'm like hellz yeah >_>


ahahaahahahah, the excitement over discovery...ne

Yeah. I think thats it :)

Posted 10/25/08
Lotus for Vietnam


and Cherry Blossoms? for Japan.

41113 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/26/08
the country where i'm born in national flower is the black orchid





83483 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Between reality a...
Offline
Posted 10/26/08
I heard the rose is the USA's national flower, but I don't know for sure.
China has no national flower but the tree peony is regarded as a favorite.
2466 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/27/08

LionAngel wrote:

sampaguita.. it smells nice too^^



same here :]
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
You must be logged in to post.