First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Gakuen Alice Anime
1184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Californiaaa
Offline
Posted 4/24/07
I love gakuen alice! I stop myself from watching the raw version, because I only know a few words/phrases in japanese haha So I don't wanna ruin the story for myself :)
at first it seems kind of kiddy and childish, but it's definitely not! so cuuute
36961 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / 新宿区, 東京都, Japan
Offline
Posted 4/26/07
i like it... i love natsume...
12190 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 4/26/07
tsubaki [or was it tsubasa] rox
39308 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / canada
Offline
Posted 4/26/07
i love it!!
mika n natsume so cute!!!
yay everyone should realli watch it
2692 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Philippines but i...
Offline
Posted 4/30/07
I prefer gakuen heaven! hehehe! but then again I like natsume!

mikan and natsume....? no!!!!!
3772 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Singapore
Offline
Posted 4/30/07
Its my favourite!! Ever since i intro to 1 of my fren we hav been crazy over it using all our allowance to buy de comics!!
22358 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Nightscape
Offline
Posted 4/30/07
Yeah i like Gakuen Alice can't wait to find out about Mikan's mom. Wish someone would sub the eps
39308 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / canada
Offline
Posted 4/30/07
natusme~~~mikan~~so kawaiii
410 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / philippines.
Offline
Posted 4/30/07
yEah.. gakuEn alice is so cUte.. but cutEr if da samE w/ manga..
natsume is cute but his life was being shortened.. nAhh..
18564 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / near the sea
Offline
Posted 4/30/07
this anime is really interesting, i saw it all and think there is a second season for it..
1832 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / happily in her pl...
Offline
Posted 4/30/07
i LOVE natsume!
he is SO hawwt!
i like the guys..BUT
the girl MIKAN..
overall..i LOVE the anime.
849 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / "nowhere city"
Offline
Posted 4/30/07
sis???
you're an addict!!! anime freak!!
i saw that anime... mikan looks like you!!!
bwahahahaha...
26310 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F / California
Offline
Posted 4/30/07
LOl Mikan. . By the way did you guys see the ending of this anime?
Natsume never hook up with Mikan cause she went to france with her best friend.
6989 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / ♠♥♣♦~philippines~...
Offline
Posted 5/1/07

yume_chan wrote:

sis???
you're an addict!!! anime freak!!
i saw that anime... mikan looks like you!!!
bwahahahaha...


haha.. and you look like hotaru sis!!!
haha....
anyway.. too bad that mikan didn't hook up with natsume!!
whaahuhuhu ... it totally makes me crave for it to watch!!
pls. pls. could someone upload it..hehe.. thx anyway.. sorry for being demanding but thx!!!!

Posted 5/15/07
i love it...can't wait for the 2nd season..!!!!!!!!!!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.