First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
Naruto*Spoiler*The Truth About Itachi!
21713 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / In Front Of The C...
Offline
Posted 10/24/08 , edited 10/25/08
It's So Sad.I Mean Can You Believe They Made Him Kills His Clan?!Not Only That But He Was Able To Kill Every One Cept Sasuke?But Over All I'm More Shocked He Had A Lover LOL

Look Sorry For Posting In Wrong Section I'm Not On Forums Much So DIdnt Know
3991 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / California
Offline
Posted 10/24/08
This topic is now about drugs.



They're good for you.
21713 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / In Front Of The C...
Offline
Posted 10/24/08
WTF?
Posted 10/24/08 , edited 10/24/08
Naruto section and your pretty late with the news -__-"
5155 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Canada
Offline
Posted 10/24/08
lol. though i dont mind naruto. this should be reported and moved into the naruto forums.lol
8233 cr points
Send Message: Send PM GB Post
inside your head
Offline
Posted 10/24/08
go to narutard section pLease...
4977 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / The Black Order
Offline
Posted 10/24/08
very useless
i love the second comment though
Posted 10/24/08
sigh.

im sure this has been reported a billion times, imma just sit back and laugh.
8233 cr points
Send Message: Send PM GB Post
inside your head
Offline
Posted 10/24/08 , edited 10/24/08
you're too late..
ive known that info month+ ago...
no im not a fan.. i read it at chats .. its oLd news


7762 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / my dreams
Offline
Posted 10/24/08
i know i read it and it was sad to D: and sasuke wants revenge >:D
21713 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / In Front Of The C...
Offline
Posted 10/24/08
know....but cant believe hes gonna get hole village he said e was onlyafter 3 elders >:(
13271 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Kauai, Hawaii, USA
Offline
Posted 10/24/08
yeah known it for a long time, i think creating more naruto threads is forbiden since there are a lot.
24982 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/24/08
ahha i knew since 2 months ago. hahah . or something ahaha
and omfg no more naruto threasdsssxD!
9012 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Toronto Canada!
Offline
Posted 10/24/08
WHAT THE FOOOK

OLD NEWS
8233 cr points
Send Message: Send PM GB Post
inside your head
Offline
Posted 10/24/08

ChrisChan wrote:

WHAT THE FOOOK

OLD NEWS





shit !! !.... my EYEssss !! ! ! ! ! ! ! ! !


First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.