First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply MatsuJun's NECKLACE
Member
6544 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / in love with my g...
Offline
Posted 10/25/08 , edited 10/25/08
HeLLoo!!

heehee so actualy i have been a matsujun fan for quite a while and i have notices in most of his photoshoots he has this green necklace on, does anyone now why or anything about it i mean i have a picture of it that matsujun made for some kind of arashi thing in a magazine and something is writtin under it in japanese...which i cant read

thats the necklace!!

its the top and there is somethig written under it....

heehee my orginal av....

famous awsome picy i think every fan has seen this..

a really hot one of him and the necklace!!

and from the same photoshoot but another picture!!

and ANOTHER ONE....
i am gettingg jealous of this damn green thing!!!
Member
1599 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / United States
Offline
Posted 10/25/08 , edited 10/25/08

Sort of hard to see but I think that's it too.


Member
11395 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 10/25/08
whoa! i did not even notice that! thanx for pointing that out!
yea...im getting kinda jealous here...what does it mean? who gave it to him???
Member
462 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / New York
Offline
Posted 10/25/08
for the polaroid..under it it says "ichioshi" in katakana...i don't know what that means though. 'ichi' means 1st, so maybe it's first something. got any ideas?
Member
6544 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / in love with my g...
Offline
Posted 10/29/08
ohhhh.....heehee i am not sur if that s it Loxi coz the on eis green...
Member
2703 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / United States
Offline
Posted 10/30/08
hmmmmmm....that's interesting :D
although depending can't "ichi" aslo mean something like best or favorite kinda?
so maybe it's his favorite necklace, wonder where he got it from then?
it's pretty though :D
Member
1154 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Malaysia
Offline
Posted 11/1/08
I WANT THE NECKLACE BADLY.LUCKY NECKLACE!!!HAHAHA
Member
11560 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / here....Matsujun...
Offline
Posted 11/1/08
i wish....i'm DAT necklace.....
Member
2199 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Cardboard box :D
Offline
Posted 11/1/08
aw... i really really want that necklace!! :DDD
Member
67850 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Japan
Offline
Posted 11/2/08 , edited 11/2/08
Ichi doesn't really mean first... If it were first it would be ichiban or some other form of "first" depending on the context.

Ichi does mean one though, but depending on the context could also mean "superior" or "top"

oshi means "to push" but not necessarily to physically push something...

In the case of this word, Jun is most likely saying "this is the one i recommend" (the one in this phrase, not referring to "ichi") or "this is my recommendation"
Member
2257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Philippines
Offline
Posted 11/2/08
yeah.. that's "ichioshi"..

hmm..then why does he recommend it? i'm really curious..
Member
6544 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / in love with my g...
Offline
Posted 11/2/08
wooww.....u guyz are too good!!omg I AM GONNA START LOOKING FOR ANECKLACE THAT LOOKS ALIKE!!!.................WAAAAAAAAAANNNNNNNNNNAAAAAAA HAAAAAAAAAVEEEEEE IIIIIIIITTTTTTTTTT
Member
2207 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / near the ♥ of ma...
Offline
Posted 11/14/08
Thanks for pointing it out.. hahhahahahaha. i did not noticed it for a long time!! =)) I wanna have it, something thats look a like.. ^^
Member
61 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / surabaya
Offline
Posted 11/19/08
huaaaa, i want to be that necklace!!
Member
7347 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / zendonesien
Offline
Posted 12/21/08
he also wore a ring, everywhere, not only on photoshoot, but also when he played drama =) you can see it clearly on HYD series thought
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.