First  Prev  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  Next  Last
Gintama
7607 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / anywhere
Offline
Posted 7/21/08
I love Gintama its sooooooooo funny
555 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Some dank necropolis
Offline
Posted 7/21/08

GintokiSakata wrote:


A18GM wrote:

I love this anime so much XD I loved the first time everyone found out Elizabeth was actually a guy in a suit!


Wrong.

Elizabeth is an alien, thus it means that there's a possibility that Elizabeth is not a human, but an Amanto.
=_=


Pish posh!
7588 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / Anime occupied pa...
Offline
Posted 7/22/08
LOL every episode.
479 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / deep in space..
Offline
Posted 7/22/08
one of the funniest anime that i ever seen
429 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Chicago
Offline
Posted 8/18/08 , edited 8/18/08
i watched 4 episodes and then i had to drop it but i hear that there is a big plot story about the main characters past in Gintama. Can someone who has watched the episodes spoil the mysterious backstory for me? if its good i might start watching it again
27679 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Ded
Offline
Posted 8/18/08
lol, i love gintama's randomness and stuff XD, very funny and stuff

hmm...the episode where something came out of elizabeth and then the tv shut off....i wanted to see dammit >=O!!!! (note im only on like episode 25 or so)

btw, i heard there was ark in the anime, can someone tell me wat episode it starts on?
2732 cr points
Send Message: Send PM GB Post
18 / F / *Error occured on...
Offline
Posted 8/18/08 , edited 8/18/08
Gintama is SUPAH FUNY
and has mixed in other types of anime within itself :D
and everytime i watch it
it neva gets boring ;D
184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23
Offline
Posted 8/18/08
lov it the anime and the manga!!
793 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ehh??
Offline
Posted 8/18/08 , edited 8/18/08
Bestest ANIME ever!! I didn't really care for the manga but I am totally obsessed with the anime!! >0<

469 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / paranaque, Philip...
Offline
Posted 8/18/08
it was really stupid to the point that its funny
1489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
98 / F
Offline
Posted 8/18/08
ZOMG!!! i love it cuz its funny and they kind of know that there anime manga...err something and the stupidity is HALLARIOUS!!! such bacteriumes ballus LOL!!! also thier remarks like the episode when the shougen goes to that shadey bar where otae works that was SOOO funny!!! like they always called the shougen and gin and shinpachi would go "number 4 was the shougen!!!" also that game episode where the shinsengumi was against the yorozuya + katsura "its not zura its katsurio..." and when gorrilla and "katsurio" played the shojo game and kagura and gin play the vitual game against okita and hijikata LOL

so i totally love gintama it SOOO funny!
1737 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / I LIVE IN YOUR CL...
Offline
Posted 8/18/08
haah wow i like how at first everyone never even saw it now up here everyones all like I LUV IT!
1666 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / Somewhere?!
Offline
Posted 8/18/08

Scorpion05 wrote:


Autumn13 wrote:

GINTAMA=silver soul
KINTAMA=silver balls


ain't it:
KINTAMA=golden balls


Gintama also means Silver Head cuz Tama: ball or head
161 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Below Sea Level
Offline
Posted 8/18/08
ITS MY FAVORITE.(I USUSALY DONT HAVE A FAVORITE) BUT I LOVE IT
1350 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / new york :D
Offline
Posted 8/18/08
its AWESOME!!i really like it.
1385 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Not telling...
Offline
Posted 8/18/08
It' okay funny.
First  Prev  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  Next  Last
You must be logged in to post.