First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Post Reply Day Class
Creator
7541 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Abyss
Offline
Posted 11/29/08

ronelyne wrote:

Hi people in the day class!!!





k0l3 wrote:

hello,everyone!!i'm kole!glad to meet everyone!!


Hi there! Welcome to Day Class! w0w! so many people now in Day Class! Hurray!^^
Student
164 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Singapore
Offline
Posted 11/29/08
Hi! I'm GSDsupporter.

Yorushiku neh.[ wonder did i spell correctly?oops. ]
Creator
7541 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Abyss
Offline
Posted 11/30/08

GSDsupporter wrote:

Hi! I'm GSDsupporter.

Yorushiku neh.[ wonder did i spell correctly?oops. ]


yoroshku onegai!^^
Student
807 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / The Great White N...
Offline
Posted 12/13/08
Is it too late to join the day class?!
It needs more love <3
Creator
7541 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Abyss
Offline
Posted 12/13/08 , edited 12/13/08

rawrdinosaur wrote:

Is it too late to join the day class?!
It needs more love <3


Nope!^^ haha! welcome!^^
Student
807 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / The Great White N...
Offline
Posted 12/13/08
well I noticed that the night class has what, 1 million people or something
where's the love?
WOOOO DAY CLASS!!!
how does one become a student with the cards?
Creator
7541 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Abyss
Offline
Posted 12/13/08

rawrdinosaur wrote:

well I noticed that the night class has what, 1 million people or something
where's the love?
WOOOO DAY CLASS!!!
how does one become a student with the cards?


well get one on the membership cards forum!^^
Moderator
1995 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Reality
Offline
Posted 12/14/08
There's so many people in Night Class. I'll just join the day class. ^_^. I'll do the list of items you request another. I'm pretty busy these few days ^_^.
Creator
7541 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Abyss
Offline
Posted 12/14/08

Hugs-Kisses-and-Secrets wrote:

There's so many people in Night Class. I'll just join the day class. ^_^. I'll do the list of items you request another. I'm pretty busy these few days ^_^.


Welcome!^^ btw, would you wanna be a MOD here!^^ I'll be pretty bc next week, could you handle the avii amking?!^^
Moderator
1995 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Reality
Offline
Posted 12/14/08

anim3_adik wrote:


Hugs-Kisses-and-Secrets wrote:

There's so many people in Night Class. I'll just join the day class. ^_^. I'll do the list of items you request another. I'm pretty busy these few days ^_^.


Welcome!^^ btw, would you wanna be a MOD here!^^ I'll be pretty bc next week, could you handle the avii amking?!^^


Just so you know I'm already the Mod here =D. Lol, I've joined this group long time ago. Only recently I had time to focus in all the griups I joined. Ok well almost. Lol, sure I just send my ID for the student application. I'm in Day class too!! Sure I'll be gladly to help you. Just give me the details.

Posted 12/19/08
ohayo am karen uchiha am new in day class i hope u let me become a day class
Creator
7541 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Abyss
Offline
Posted 12/19/08

moonlightlady323 wrote:

ohayo am karen uchiha am new in day class i hope u let me become a day class


Welcome!^^*hugs* Enjoy staying here!
Posted 12/19/08
lol*hugs back* thank u ^^
83688 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Where the future...
Offline
Posted 12/24/08 , edited 12/24/08
I'm not a vampire so I'll kick it in here.

Sunlight is good for you.
Creator
7541 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Abyss
Offline
Posted 12/24/08

TobiaSR32 wrote:

I'm not a vampire so I'll kick it in here.

Sunlight is good for you.


Accepted!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.