First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Post Reply RPG! =DDDD
Posted 10/26/08 , edited 10/26/08
Ok! You can start whenever you like! Use your Job in the RPG! (Role Playing Game)
The first setting is the cafe!
Have fun!


Please fill this out. Use your Characters Identity.

Name:
Age:
Job:
Personality:
Extra:
Picture:


Mines:
Name: Sakura
Age: 14
Job: Captian Singer and Assistant Cook
Personality: Clumsy, Always Hungry, Cute (Like Kirarin)
Extra: IDK XDDD
Picture:

Posted 10/26/08

AngelCloud22 wrote:

Ok! You can start whenever you like! Use your Job in the RPG! (Role Playing Game)
The first setting is the cafe!
Have fun!


you start!~ i dunno wat to do
Posted 10/26/08

AmuletMitchi wrote:


AngelCloud22 wrote:

Ok! You can start whenever you like! Use your Job in the RPG! (Role Playing Game)
The first setting is the cafe!
Have fun!


you start!~ i dunno wat to do


(Ok! XDDDD)
*Sakura rushes into the cafe*
OMG! Im late!
Posted 10/26/08
*points at Sakura*your late!!!
Posted 10/26/08
*She stops and looks shoked*
(I just wanted to use the face X3)

Im sorry! *SHe runs into the bathroom and comes out*

I am ready to role!
*She looks around the cafe and a leaf passes her eyes*
What is up with this silence....
Posted 10/26/08
wow...u look..*all guys stare at u*
Posted 10/26/08
Ano...O.O
This feels akward...
XDDDDD....
Should I start singing?
Posted 10/26/08
*points to stage* go a head... * walks into the kitchen*
Posted 10/26/08 , edited 10/26/08
*Sakura gets her musicbox and turns it on*
~Sakura dances and sings~
http://www.youtube.com/watch?v=PH-XyNstT64
(XDD I used a Hatsune Miku picture so I thought I should use her sining XDD)
Posted 10/26/08
*peeks through kitchen window* Sugoi! Sakura-chan's really good!
Posted 10/26/08
*Sakura thinks*
Im soooo hungry..I want a parfait right now...
Posted 10/26/08 , edited 10/26/08
*walks out of the kitchen and walks up to sakura* soooo r u hungary?
Posted 10/26/08 , edited 10/26/08
Of course! =DDD XDDD
Let me go change!

*Goes change and comes out*

(Oh BTW. XDD I just added a form in this forum in the description. Can you fill it out so I know who you are =D)
Posted 10/26/08

AngelCloud22 wrote:

Of course! =DDD XDDD
Let me go change!

*Goes change and comes out*

(Oh BTW. XDD I just added a form in this forum in the description. Can you fill it out so I know who you are =D)


ohh ok!~
Posted 10/26/08

Name:Mitchi
Age:13
Job:Waitress
Personality:cute,funny,clumsy,active,sweet,and creative,blushes alot(just like amu)
Extra:??? idunno
Picture:
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.