First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
Post Reply AGD: mod applications♣
Creator
98013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ღ†somewhere there...
Offline
Posted 10/27/08 , edited 10/27/08
here u can appl y 2 b a mod ^^
jus fill out dsa form below n its done


I WILL ONLY APPROVE MODS THAT HAVE PHOTOSHOP/GIMP/PHOTOFILTER!!! (UNLESS U R VERY GOOD WIT EDITING GRAPHICS ON OTHER PROGRAMS ~e.g. photoscape)


Form :
Name :
Username :
Wat program u use :
Wat can u do :
Why you want to be a mod :
How often can u help out :
Examples :


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


PLS READ!!!

Remember: If you are not turning out to be a good moderator, the creator, Yuuya-chan, will delete you WITHOUT notice if you aren't being active. ALSO, If you are a mod and you are having vacation or other issues, please pm ME, the creator, so that i know when you are inactive! THANK YOU
~~You will get the answer if you're accepted. I will quote your application and tell you if you are accepted.

U HAVE 2 CHECK DA GROUPS FORUM OFTEN!!!


Requester
5524 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / In my COOKIE fantasy
Offline
Posted 10/27/08



Name : Fangling
Username : inuyasha_81344014
Wat program u use : a lot ._. but mainly only 2 ..
Wat can u do : banners aviis .. n others ? ._.
Why you want to be a mod : .. i wanna help out in another of ur grp ?
How often can u help out : most of the time .. not 23rd to 29th though .. i told u the reason alr :l
Examples : these are some i just made recently ..
Well umm .. all of these are made today ... lols .. so they are about the same design ... lols ..
Creator
98013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ღ†somewhere there...
Offline
Posted 10/27/08 , edited 10/27/08

inuyasha_81344014 wrote:




Name : Fangling
Username : inuyasha_81344014
Wat program u use : a lot ._. but mainly only 2 ..
Wat can u do : banners aviis .. n others ? ._.
Why you want to be a mod : .. i wanna help out in another of ur grp ?
How often can u help out : most of the time .. not 23rd to 29th though .. i told u the reason alr :l
Examples : these are some i just made recently ..
Well umm .. all of these are made today ... lols .. so they are about the same design ... lols ..


APPROVED :D
~heehee.... thx 4 applying ^^
work hard nee


(can u put ur examples in da mods pg pls ^^)
Posted 10/27/08
Name : Zoe
Username : rukiaXichigo
Wat program u use : Adobe Photoshop CS2
Wat can u do : Make avatars
Why you want to be a mod : I love photoshop and i love to make avatars for everyone!
How often can u help out : 9 hours per day (cuz i still have school)
Examples :
Creator
98013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ღ†somewhere there...
Offline
Posted 10/27/08

rukiaXichigo wrote:

Name : Zoe
Username : rukiaXichigo
Wat program u use : Adobe Photoshop CS2
Wat can u do : Make avatars
Why you want to be a mod : I love photoshop and i love to make avatars for everyone!
How often can u help out : 9 hours per day (cuz i still have school)
Examples :


APPROVED
~work hard nee ^^
(pls put ur examples in da mods sample pg^^)
n can i ask u sumthing...? u no ur third avii...? da flower brush in da corner.... wat its called...?
Posted 10/27/08

Yuuya-chan wrote:


rukiaXichigo wrote:

Name : Zoe
Username : rukiaXichigo
Wat program u use : Adobe Photoshop CS2
Wat can u do : Make avatars
Why you want to be a mod : I love photoshop and i love to make avatars for everyone!
How often can u help out : 9 hours per day (cuz i still have school)
Examples :


APPROVED
~work hard nee ^^
(pls put ur examples in da mods sample pg^^)
n can i ask u sumthing...? u no ur third avii...? da flower brush in da corner.... wat its called...?


omg! approved!!!! im so happy~ XD (first time being a graphic mod) thank u! i'll do my best!
oh ok.. i'll do it right now.
oh the flower huh..oh sorry.. i dont remember.. but u may download them from deviantart.com.
Creator
98013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ღ†somewhere there...
Offline
Posted 10/27/08

rukiaXichigo wrote:


Yuuya-chan wrote:


rukiaXichigo wrote:

Name : Zoe
Username : rukiaXichigo
Wat program u use : Adobe Photoshop CS2
Wat can u do : Make avatars
Why you want to be a mod : I love photoshop and i love to make avatars for everyone!
How often can u help out : 9 hours per day (cuz i still have school)
Examples :


APPROVED
~work hard nee ^^
(pls put ur examples in da mods sample pg^^)
n can i ask u sumthing...? u no ur third avii...? da flower brush in da corner.... wat its called...?


omg! approved!!!! im so happy~ XD (first time being a graphic mod) thank u! i'll do my best!
oh ok.. i'll do it right now.
oh the flower huh..oh sorry.. i dont remember.. but u may download them from deviantart.com.


okies! ^^
dun worry then ^^
Acting Creator
29249 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / USA
Offline
Posted 10/27/08
Name : Cindy
Username : Sakura509
Wat program u use : GIMP,photoscape, and sometimes....photobie o_O'''
Wat can u do : avatars,banners, and manga coloring o-o'''
Why you want to be a mod : so i can help people and make new friends ^o^
How often can u help out : Making avatars and banners and manga colorings for people ^o^
Examples :


Posted 10/27/08 , edited 10/27/08
Name : Nina

Username : xNina

Wat program u use : Gimp and I always use photoscape for making icon bases

Wat can u do : I can organize the photos,forums,made links etc. In short a forum mod.
I can make avatars,banners and icon but I'm not good at doing things like that.
Oh! and I can help you make the description more more cute

Why you want to be a mod : So I can help and do things for this group

How often can u help out : Ummmm..... I'm a super lazy lazy person so maybe 5 days a week,3 days a week or 2 days a week. But when I don't feel lazy I can help one whole week!!!!!!!

Examples :






Requester
2439 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / SUMMERLAND
Offline
Posted 10/27/08 , edited 10/27/08
Name :yumi, yuyu, or mimi-chan

Username : animefreakster1012

Wat program u use : Gimp and photoscape and photoshop 6 (i don't know how to use it cuz its OLD)

Wat can u do : icons, avatars, banners

Why you want to be a mod :so that i can make things for other people cuz its REALLY fun <3

How often can u help out : ummm.....next week cuz i'm on the swim team and it ends this saturday!!!!! and so i'll be on more often....^-^

examples:
Requester
1462 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / California
Offline
Posted 10/27/08
Name : Erika
Username :Sakurarose
Wat program u use : photoscape photoshop
Wat can u do : avatars and manga coloring
Why you want to be a mod : so i can help people
How often can u help out : 10 hrs a day and almost every hour on weekends
Examples :
Avatars

Manga



Requester
2616 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Philippines
Offline
Posted 10/27/08

Yuuya-chan wrote:






Name : Miyako/Miya-chan
Username : miyako124
Wat program u use : Photoshop CS3
Wat can u do : Make Avatars
Why you want to be a mod : Cause I Wanna Help Out
How often can u help out : Almost Everyday
Examples :
1968 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / bEhind u.. :)
Offline
Posted 10/27/08 , edited 10/27/08
Name : ann
Username : jinshie
Wat program u use : adobe ps 7.0 , gimp
Wat can u do : i can make aviis and banners
Why you want to be a mod : coz i love to make aviis for others and so as for myself..XD
How often can u help out : almost everyday..^^
Examples :
Creator
98013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ღ†somewhere there...
Offline
Posted 10/28/08

sakura509 wrote:

Name : Cindy
Username : Sakura509
Wat program u use : GIMP,photoscape, and sometimes....photobie o_O'''
Wat can u do : avatars,banners, and manga coloring o-o'''
Why you want to be a mod : so i can help people and make new friends ^o^
How often can u help out : Making avatars and banners and manga colorings for people ^o^
Examples :




APPROVED
~work hard nee ^^
(pls put ur examples in da mods e.g. pg ^^
Creator
98013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ღ†somewhere there...
Offline
Posted 10/28/08

xNina wrote:

Name : Nina

Username : xNina

Wat program u use : Gimp and I always use photoscape for making icon bases

Wat can u do : I can organize the photos,forums,made links etc. In short a forum mod.
I can make avatars,banners and icon but I'm not good at doing things like that.
Oh! and I can help you make the description more more cute

Why you want to be a mod : So I can help and do things for this group

How often can u help out : Ummmm..... I'm a super lazy lazy person so maybe 5 days a week,3 days a week or 2 days a week. But when I don't feel lazy I can help one whole week!!!!!!!

Examples :








APPROVED
~work hard nee ^^
(pls put ur examples in da mods e.g. pg ^^
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
You must be logged in to post.