First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
●●● Moderators Chit-Chat ●●●
The Guardians
2416 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / In My Stomach.......
Offline
Posted 11/30/08

Lelouch-soul wrote:

Uniforms examples!!:



Kawaii


Loli-shota should be 4 middle skool but it should be green 2 match kukai's uniform

nd loli-gothic kinda reminds me of diz:



because da shoes r da same nd iz black ^.^





Moderator
283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23
Offline
Posted 11/30/08

kiki19 wrote:


Lelouch-soul wrote:

Uniforms examples!!:



Kawaii


Loli-shota should be 4 middle skool but it should be green 2 match kukai's uniform

nd loli-gothic kinda reminds me of diz:



because da shoes r da same nd iz black ^.^






ok in green sounds great, the loli gothic can be for high skool or only for the lynx dorm members in high skool?
i am confused @-@
The Guardians
2416 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / In My Stomach.......
Offline
Posted 11/30/08
*idea* lets hav dem vote 4 der uniforms

because u kno how elementry hav (boy)blue nd (girl)red:


nd middle has (boy)green it should hav (girl) yellow like diz:
Boy:

Girl:

nd ikuto's high school uniform iz black wit a lil bit of blue, den da girls uniform could be liike diz:


Boy:
Girl:

^.^ or sumthin like dat
Creator
3025 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Kew, Melbourne
Offline
Posted 11/30/08



i luv lelouch-soul's examples of uniform!!! they're so kawaii

ok! i've figured out da GIRL'S uniform!!!! plz post here if u disagree!!!

We have elementary school (grade 1-6):
Summer uniform!


Winter uniform!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
middle school(7+8):
Summer uniform!


Winter uniform!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

senior school (9-12)!
Summer uniform!


Winter uniform!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

if u hav any more ideas plz post here!!! i still need more suggestions 4 da boys uniform!!!



The Guardians
2416 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / In My Stomach.......
Offline
Posted 12/1/08


Shouldnt Elementry be grades 1-4
Middle school grades 5-8
High School grades 9-12

dat way da ages would be more even ^.^

nd i like da idea

those elementry r gonna look sooo kawaiii X3


Moderator
283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23
Offline
Posted 12/1/08
mini examples for da boys uniform!

Creator
3025 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Kew, Melbourne
Offline
Posted 12/1/08

kiki19 wrote:



Shouldnt Elementry be grades 1-4
Middle school grades 5-8
High School grades 9-12

dat way da ages would be more even ^.^

nd i like da idea

those elementry r gonna look sooo kawaiii X3





thx 4 tellin me!!! i didn't even know!!!lol!
Creator
3025 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Kew, Melbourne
Offline
Posted 12/1/08

Lelouch-soul wrote:

mini examples for da boys uniform!



these r actually really good!!! which anime is that from?? n can u plz get a bigger pic of da uniform which da blond guy sittin down is wearing?? it can b lik da high school uni 4 boys in winter or summer!!!
Moderator
283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23
Offline
Posted 12/2/08

rozmaiden wrote:


Lelouch-soul wrote:

mini examples for da boys uniform!



these r actually really good!!! which anime is that from?? n can u plz get a bigger pic of da uniform which da blond guy sittin down is wearing?? it can b lik da high school uni 4 boys in winter or summer!!!


sorry but the pic is only for the DVD box for the anniversary of CLAMP
---------------------------------------------------------------------------------------
More examples for da boys!:
Creator
3025 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Kew, Melbourne
Offline
Posted 12/2/08

Lelouch-soul wrote:


rozmaiden wrote:


Lelouch-soul wrote:

mini examples for da boys uniform!



these r actually really good!!! which anime is that from?? n can u plz get a bigger pic of da uniform which da blond guy sittin down is wearing?? it can b lik da high school uni 4 boys in winter or summer!!!


sorry but the pic is only for the DVD box for the anniversary of CLAMP
---------------------------------------------------------------------------------------
More examples for da boys!:


thats ok!!! i'll use da ouran high school host club 1 though!!!
Creator
3025 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Kew, Melbourne
Offline
Posted 12/3/08 , edited 12/4/08
These r da boys uniform!!! Plz post here if u hav any suggestions!!!

Elementary uni!

Winter:


Summer:


Middle school uni!

Winter:


Summer:



High school uni:
WInter:


Summer:
The Guardians
2416 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / In My Stomach.......
Offline
Posted 12/4/08



i soooooooooooooooo agree wit da uniforms 4 da boyz ^.^ lubb da high skool *blushes* heheheheheheh
Creator
3025 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Kew, Melbourne
Offline
Posted 12/4/08

kiki19 wrote:




i soooooooooooooooo agree wit da uniforms 4 da boyz ^.^ lubb da high skool *blushes* heheheheheheh


lol! thx! So.......wat else do u think we should make??? oh yeh!!! a time table........should we lik, give them a choice on wat pic they want 4 da background on their timetable, or should we just set 1 for elementary, middle....school etc?
The Guardians
2416 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / In My Stomach.......
Offline
Posted 12/4/08
rozmaiden wrote:


kiki19 wrote:




i soooooooooooooooo agree wit da uniforms 4 da boyz ^.^ lubb da high skool *blushes* heheheheheheh


lol! thx! So.......wat else do u think we should make??? oh yeh!!! a time table........should we lik, give them a choice on wat pic they want 4 da background on their timetable, or should we just set 1 for elementary, middle....school etc?

wats a timetable ?@_@? nd 4 da high skool boy uniforms i think black should be 4 winter nd white 4 summer cause u kkno wat dey say da sun iz attracted to black ^.^

Creator
3025 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Kew, Melbourne
Offline
Posted 12/4/08

kiki19 wrote:

rozmaiden wrote:


kiki19 wrote:




i soooooooooooooooo agree wit da uniforms 4 da boyz ^.^ lubb da high skool *blushes* heheheheheheh


lol! thx! So.......wat else do u think we should make??? oh yeh!!! a time table........should we lik, give them a choice on wat pic they want 4 da background on their timetable, or should we just set 1 for elementary, middle....school etc?


wats a timetable ?@_@? nd 4 da high skool boy uniforms i think black should be 4 winter nd white 4 summer cause u kkno wat dey say da sun iz attracted to black ^.^



ya! ur rite! thx!

First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.