First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
HANA KIMI (J) AKAN DITAYANGKAN DI 8TV~!!!!
Malaysian
4841 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Malaysia
Offline
Posted 10/28/08
HANA KIMI or Hanazakari No Kimitachi E akan ditayangkan di 8TV...
Pada setiap hari Ahad,pukul 3 Petang.....



Aku dah x sabar nak tengok..cuz' HANA KIMI (J) lagi best drpd HANA KIMI (T)

Btul x?????
Posted 10/28/08
uwaaaa sayang la aku xder kat Malaysia skrg
Malaysian
4841 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Malaysia
Offline
Posted 10/28/08

crunchyrolltomodachie wrote:

uwaaaa sayang la aku xder kat Malaysia skrg


laa....ko pegi mane???
Posted 10/28/08

luv_atiqah wrote:


crunchyrolltomodachie wrote:

uwaaaa sayang la aku xder kat Malaysia skrg


laa....ko pegi mane???


aku kat Busan,korea

Posted 10/28/08
cewah...korea....tak blajar bahase sane ke?
Malaysian
4841 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Malaysia
Offline
Posted 10/28/08

crunchyrolltomodachie wrote:


luv_atiqah wrote:


crunchyrolltomodachie wrote:

uwaaaa sayang la aku xder kat Malaysia skrg


laa....ko pegi mane???


aku kat Busan,korea



buat ape pegi sana???...cam best je~!!!!
blaja ker...???
Posted 10/28/08

luv_atiqah wrote:


crunchyrolltomodachie wrote:


luv_atiqah wrote:


crunchyrolltomodachie wrote:

uwaaaa sayang la aku xder kat Malaysia skrg


laa....ko pegi mane???


aku kat Busan,korea



buat ape pegi sana???...cam best je~!!!!
blaja ker...???


aku baru balik dr keja , sesak tul orang kat stesen keretapi bwh tanah tadi... berhimpit
Posted 10/28/08

CuteCloudThief wrote:

cewah...korea....tak blajar bahase sane ke?

baru start belajar, tetiba jer gi sana kalo x dgr ckp abg



rasa nak balik umah kat srwk
Posted 10/28/08

crunchyrolltomodachie wrote:


CuteCloudThief wrote:

cewah...korea....tak blajar bahase sane ke?

baru start belajar, tetiba jer gi sana kalo x dgr ckp abg



rasa nak balik umah kat srwk


relax jer...aku phm perasaan kau...berjauhan ngan family...tapi...nape kene ikot abg kau?...parent suruh?...

Malaysian
4841 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Malaysia
Offline
Posted 10/28/08

crunchyrolltomodachie wrote:


luv_atiqah wrote:


crunchyrolltomodachie wrote:


luv_atiqah wrote:


crunchyrolltomodachie wrote:

uwaaaa sayang la aku xder kat Malaysia skrg


laa....ko pegi mane???


aku kat Busan,korea



buat ape pegi sana???...cam best je~!!!!
blaja ker...???


aku baru balik dr keja , sesak tul orang kat stesen keretapi bwh tanah tadi... berhimpit


Wah..best nyer nak gi gak...cuaca kat sane sejuk x????..ye la kan nak dekat bulan 12 nie~!!!
Posted 10/28/08

CuteCloudThief wrote:


crunchyrolltomodachie wrote:


CuteCloudThief wrote:

cewah...korea....tak blajar bahase sane ke?

baru start belajar, tetiba jer gi sana kalo x dgr ckp abg



rasa nak balik umah kat srwk


relax jer...aku phm perasaan kau...berjauhan ngan family...tapi...nape kene ikot abg kau?...parent suruh?...


x aku yg beria sgt nak ikut, abg aku tu ambik master kat sini, so aku dah decide nak ikut, bila dah sampai sini, br aku tau hidup berjauhan dgn famili
Posted 10/28/08

luv_atiqah wrote:


crunchyrolltomodachie wrote:


luv_atiqah wrote:


crunchyrolltomodachie wrote:


luv_atiqah wrote:


crunchyrolltomodachie wrote:

uwaaaa sayang la aku xder kat Malaysia skrg


laa....ko pegi mane???


aku kat Busan,korea



buat ape pegi sana???...cam best je~!!!!
blaja ker...???


aku baru balik dr keja , sesak tul orang kat stesen keretapi bwh tanah tadi... berhimpit


Wah..best nyer nak gi gak...cuaca kat sane sejuk x????..ye la kan nak dekat bulan 12 nie~!!!

menyesal tau tak kawan sebaya blom jumpe lagi huhuhu sedih ar suma keja kena wat sendiri ><kalo kat srwk aku xyah wat keja2 umah ^^ ha ah tapi sini jauh skit dr seoul, salji blom muncul, tapi cuaca kat sini memang dingin sejuk tahap beku

Posted 10/28/08
untuk merepek dan lari dari tajuk
Posted 10/28/08

crunchyrolltomodachie wrote:


CuteCloudThief wrote:


crunchyrolltomodachie wrote:


CuteCloudThief wrote:

cewah...korea....tak blajar bahase sane ke?

baru start belajar, tetiba jer gi sana kalo x dgr ckp abg



rasa nak balik umah kat srwk


relax jer...aku phm perasaan kau...berjauhan ngan family...tapi...nape kene ikot abg kau?...parent suruh?...


x aku yg beria sgt nak ikut, abg aku tu ambik master kat sini, so aku dah decide nak ikut, bila dah sampai sini, br aku tau hidup berjauhan dgn famili


jadi...disini...secare live...kite boleh melihat dan merasai penderitaan yg diamati oleh saudara kita...jadi...kita...sebagai saudare se-Islam...haruslah memberi sokongan mental supaya dapat menghadapi dugaannya...dlu aku ddk ngan adik beradik aku...parent aku oversea stahun...rase sepi lak bile tgk bilik parent kosong...hahahaha....tapi lagi berape bulan abg kau habis master?.....master bidang ape?

Posted 10/28/08
untuk menambah point
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.