First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Can You Dance?
465 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 12/4/07
no lol
951 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / island
Offline
Posted 12/4/07
i can dance****
181 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / chocolate factory
Offline
Posted 12/5/07
I used to dance.
Posted 12/5/07
*Looks @ skin color*.......NOPE


Trevor (OP)
1496 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Singapore
Offline
Posted 12/5/07
meh im terrible at dancing
3474 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / anime.4tv.
Offline
Posted 12/5/07
technically i can't...i actually don't have the "rhythm" but when the need arises i think i could after all its only a matter of movements and such ---- child's play
611 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26
Offline
Posted 12/5/07
I don't do coordinated dances; but put me on the dance floor and I can get "jiggy-wit-it" xD!
587 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Sector ZZ9 Plural...
Offline
Posted 12/5/07
Ok so i know how to dance Tango.

I can Shuffle, Jumpen, Freestyle.........
735 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Singapore
Offline
Posted 12/5/07
nope
5351 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / i've 4gotten already
Offline
Posted 12/5/07
no i cant
855 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Philippines :x
Offline
Posted 12/5/07
not to brag but yeah i dance.HAHA. i dont suck but i'm not that great either.HAHA. i can do ballroom,cheering and breakdancing.pfft.
37847 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 12/5/07
nope. i cant.
219 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Cebu City, Cebu
Offline
Posted 12/5/07
i sure can... but i am scared to try exhibition moves.
70 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/5/07
I could boogie down with the best of them, LOL!!!
Posted 12/5/07
No, and i dare not try it......
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.