First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
Post Reply FANFIC[MC]~~From Yawns Down to Sleepless Nights
Fanfic Lover
11476 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 10/29/08 , edited 11/26/08
Title: From Yawns Down to Sleepless Nights
Author: [email protected][email protected]
Pairing: Akanishi Jin x OC
Genre: Romance
Rating: G for now. ?? PG-13 later :D
Disclaimer: I don`t own him. [I wish I do :P] I own the plot and the OCs :D
Summary: Everyone seems to like KAT-TUN`s A. But not Keiko. She hated his guts. Will her feelings change after a not-so-good incident?
NOTE: First Time Writing a Fic. Please don`t Kill me if its Awfully lame :P

Chapter 1 : I Hate Him




A/N: FIRST TIME WRITING. Since I have nothing better to do this sembreak, i decided to write a fic LOL . Did i failed terribly? I know there are a lot of grammatical errors xD
Comments are highly appreciated! ♥

Chapter 2 : Second Meeting



A/N: hello guys! there`s chapter 2! yay~! For those who read chapter 1 [in CR,FS and LJ]
thank you so much! *hugs you all* you guys really made me super happy! Hope you`ll enjoy this one ^_^ and sorry for the errors xD ja~!

Chapter 3 : Name



A/N: Happy Halloween Guys! Please pardon the errors xD Comments are highly appreciated!

Chapter 4 : Start



A/N: Hello guys! Here`s Chapter 4 I`m really sorry for the errors in this one. i rushed making this because i was so pissed when i typed it down earlier in word then suddenly the page went blank T_T how`s that?! grr.. anyway, i would like to greet Nishikido Ryo a Happy Happy Birthday again~! and also, i got the idea on some part of this fic from kyowtbelle2 and eijisha ! thank you so much~! *hugs* actually they were the ones who insisted me to update today LOL. but i`m glad i made it somehow. so that`s it then~! will be making my homework now~! ja~!
oh and Comments are highly appreciated as always ♥

Chapter 5 : Call



A/N: Yay for chapter 5! LOL another rushed one more errors xD gomen ne? i`m kinda sleepy now >.> and I still have classes to morrow. I just wanted to finish this tonight I still hope you`ll enjoy this, even thought I think this chapter is pretty lame xD LOL. Anyway, Comments are highly appreciated as always!♥ Happy Birthday KOKI!

Chapter 6 : Shift of Feeling



A/N: Hello guys~! I`m so glad I finished this chapter before our intramural starts so starting tomorrow, I might be a little busy because we`ll be competing for soccer for intrams XD lol somehow, I don`t feel any excitement about it weird. Anyway, I think this is getting really draggy >. .< is it better to do fast forwarding on the next chapter? Is there even word such as ‘fast forwarding’? LOL. Still, I hope you`ll enjoy this one even if its still filled with errors! Ja~! Comments are highly appreciated ♥

Chapter 7 : Sleepless Night



A/N: Hi there guys. Sorry for this late update. I actually intent to update every other day but I failed. XD so yea, our intramurals is over! Playing soccer was fun. And fortunately, we were this year’s champion! YAY for AKA :RED: team! Back to the fic. I honestly don`t like this chapter that much. I dunno why but I just don`t like it. Maybe because of the atmosphere here in my house while writing this. I badly wanna get out of here >.< Anyway, hope you`ll still read this *hides* sorry for the errors and comments are highly appreciated ♥!

Chapter 8 : Uncertainty to Acceptance


link : http://gachapin18.livejournal.com/25713.html?#cutid1

A/N: i`m sorry >.< i can`t seem to post it here X_X
Moderator
7489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Daiki, Fuma & Mas...
Offline
Posted 10/29/08 , edited 10/29/08
KYAAAAAAA!!!!
hahahahahah i love it!! hahhahaha!!!!
more more!!! hahaha
gomen BAKANISHI ILLNESS DAYO!! hahahahaha!
ohh yeah.. tip.. edit this one and use the Spoiler thingy because this is long! hehehe
demo i love it!! hontoni i love it!

oh yeah? Sem Break? prom Phil. to? hehehe
Creator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 10/29/08
OMGosh!!
this fic is incredibly exciting!!
kyaaaaaaaaaa!!
you're such a great writer!!
I really love it!!
I want mooooooooore!! ^-^
Fanfic Lover
11476 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 10/29/08

deen22 wrote:

KYAAAAAAA!!!!
hahahahahah i love it!! hahhahaha!!!!
more more!!! hahaha
gomen BAKANISHI ILLNESS DAYO!! hahahahaha!
ohh yeah.. tip.. edit this one and use the Spoiler thingy because this is long! hehehe
demo i love it!! hontoni i love it!

oh yeah? Sem Break? prom Phil. to? hehehe


lol thankies~! yea from Phil ^__^
*goes to edit now*
Fanfic Lover
11476 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 10/29/08

hsj9392 wrote:

OMGosh!!
this fic is incredibly exciting!!
kyaaaaaaaaaa!!
you're such a great writer!!
I really love it!!
I want mooooooooore!! ^-^


your comment really warmed my heart! thank you so much! i`ll do my best to update soon! ^__^V
Creator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 10/29/08

lialialia wrote:


hsj9392 wrote:

OMGosh!!
this fic is incredibly exciting!!
kyaaaaaaaaaa!!
you're such a great writer!!
I really love it!!
I want mooooooooore!! ^-^


your comment really warmed my heart! thank you so much! i`ll do my best to update soon! ^__^V




OMGosh!!
you just deserve it!!
seriously!!
I dunno..
but your fic gives me the feeling of excitement!!
oh ur from the phils too??
we rule!! xDD
Fanfic Lover
11476 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 10/29/08

hsj9392 wrote:


lialialia wrote:


hsj9392 wrote:

OMGosh!!
this fic is incredibly exciting!!
kyaaaaaaaaaa!!
you're such a great writer!!
I really love it!!
I want mooooooooore!! ^-^


your comment really warmed my heart! thank you so much! i`ll do my best to update soon! ^__^V


OMGosh!!
you just deserve it!!
seriously!!
I dunno..
but your fic gives me the feeling of excitement!!
oh ur from the phils too??
we rule!! xDD


really? wow! *ureshiii* yes i`m from the Philippines too XD
Creator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 10/29/08

lialialia wrote:


hsj9392 wrote:


lialialia wrote:


hsj9392 wrote:

OMGosh!!
this fic is incredibly exciting!!
kyaaaaaaaaaa!!
you're such a great writer!!
I really love it!!
I want mooooooooore!! ^-^


your comment really warmed my heart! thank you so much! i`ll do my best to update soon! ^__^V


OMGosh!!
you just deserve it!!
seriously!!
I dunno..
but your fic gives me the feeling of excitement!!
oh ur from the phils too??
we rule!! xDD


really? wow! *ureshiii* yes i`m from the Philippines too XD

hahaha!!
yes!! I'm happii too!! ^-^
btw.. good luck on your fic!!
pls.. tell me when you've posted a new chappy!! xDD


Fanfic Lover
11476 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 10/29/08

hsj9392 wrote:


lialialia wrote:


hsj9392 wrote:


lialialia wrote:


hsj9392 wrote:

OMGosh!!
this fic is incredibly exciting!!
kyaaaaaaaaaa!!
you're such a great writer!!
I really love it!!
I want mooooooooore!! ^-^


your comment really warmed my heart! thank you so much! i`ll do my best to update soon! ^__^V


OMGosh!!
you just deserve it!!
seriously!!
I dunno..
but your fic gives me the feeling of excitement!!
oh ur from the phils too??
we rule!! xDD


really? wow! *ureshiii* yes i`m from the Philippines too XD

hahaha!!
yes!! I'm happii too!! ^-^
btw.. good luck on your fic!!
pls.. tell me when you've posted a new chappy!! xDD




sure! no problem! thankies again~!
Creator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 10/29/08

lialialia wrote:


hsj9392 wrote:


lialialia wrote:


hsj9392 wrote:


lialialia wrote:


hsj9392 wrote:

OMGosh!!
this fic is incredibly exciting!!
kyaaaaaaaaaa!!
you're such a great writer!!
I really love it!!
I want mooooooooore!! ^-^


your comment really warmed my heart! thank you so much! i`ll do my best to update soon! ^__^V


OMGosh!!
you just deserve it!!
seriously!!
I dunno..
but your fic gives me the feeling of excitement!!
oh ur from the phils too??
we rule!! xDD


really? wow! *ureshiii* yes i`m from the Philippines too XD

hahaha!!
yes!! I'm happii too!! ^-^
btw.. good luck on your fic!!
pls.. tell me when you've posted a new chappy!! xDD




sure! no problem! thankies again~!



yosh!!
I'm ur no. 1 fan!!
Moderator
7489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Daiki, Fuma & Mas...
Offline
Posted 10/29/08

lialialia wrote:


deen22 wrote:

KYAAAAAAA!!!!
hahahahahah i love it!! hahhahaha!!!!
more more!!! hahaha
gomen BAKANISHI ILLNESS DAYO!! hahahahaha!
ohh yeah.. tip.. edit this one and use the Spoiler thingy because this is long! hehehe
demo i love it!! hontoni i love it!

oh yeah? Sem Break? prom Phil. to? hehehe


lol thankies~! yea from Phil ^__^
*goes to edit now*


hehehe me from Phil to!
hahahaha!! i really like your story!!
specially when Jin Threw her board in Her head! hahaha
Fanfic Lover
11476 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 10/29/08

deen22 wrote:


lialialia wrote:


deen22 wrote:

KYAAAAAAA!!!!
hahahahahah i love it!! hahhahaha!!!!
more more!!! hahaha
gomen BAKANISHI ILLNESS DAYO!! hahahahaha!
ohh yeah.. tip.. edit this one and use the Spoiler thingy because this is long! hehehe
demo i love it!! hontoni i love it!

oh yeah? Sem Break? prom Phil. to? hehehe


lol thankies~! yea from Phil ^__^
*goes to edit now*


hehehe me from Phil to!
hahahaha!! i really like your story!!
specially when Jin Threw her board in Her head! hahaha


hehe xDxDxD thank you once again! lol thats bakanishi for you xD
Moderator
7489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Daiki, Fuma & Mas...
Offline
Posted 10/29/08

lialialia wrote:


deen22 wrote:


lialialia wrote:


deen22 wrote:

KYAAAAAAA!!!!
hahahahahah i love it!! hahhahaha!!!!
more more!!! hahaha
gomen BAKANISHI ILLNESS DAYO!! hahahahaha!
ohh yeah.. tip.. edit this one and use the Spoiler thingy because this is long! hehehe
demo i love it!! hontoni i love it!

oh yeah? Sem Break? prom Phil. to? hehehe


lol thankies~! yea from Phil ^__^
*goes to edit now*


hehehe me from Phil to!
hahahaha!! i really like your story!!
specially when Jin Threw her board in Her head! hahaha


hehe xDxDxD thank you once again! lol thats bakanishi for you xD


ahahah but i have a new illness now~
Bakapi illness hahaha!
Fanfic Lover
6873 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Wishing to be in...
Offline
Posted 10/29/08
ur an amazing writer!! i luv it :]
Fanfic Lover
5272 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / earth
Offline
Posted 10/29/08
wooah! This is great! I like it! more please! as in, MORE! :))))) haha! It's really great! It makes me speechless... :))
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
You must be logged in to post.