First  Prev  1  2  Next  Last
Playstation 3?
6465 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 10/29/08 , edited 10/29/08
Anybody online who I can add to have a game of Soulcalibur IV with? (I have Metal Gear aswell)
My PSN is KH_SoraHearts
3991 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / California
Offline
Posted 10/29/08
PSN: Xenozero

I don't have Soulcalibur IV yet, but I was going to pick it up soon.
Posted 12/7/08
my psn is ShinjixAsuka808
5941 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Hidden Leaf Village
Offline
Posted 12/7/08
well i dont have any of the games but i have call of duty world at war

PSN noychi32
92 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 12/8/08
yeah i got that,

psn is kingofthakill
1902 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 12/8/08
psn master account : Shinigamiwar
psn sub account : Kyuketsuk

i will mostly be on cod 4 on the sub account

feel free to add me
24494 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Sweden
Offline
Posted 12/8/08
Ps3... LOL.... That's all you need to know.

Oh yeah it's a waste of cash also.
2066 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / New York
Offline
Posted 12/8/08 , edited 12/8/08
PSN: QQINGHRD

MGS4
Resistance 2
LBP
Socom
1902 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 12/8/08

darkoff wrote:

Ps3... LOL.... That's all you need to know.

Oh yeah it's a waste of cash also.



Go away lil troll

O yea...Did you have your third or fourth red ring of death yet LOLz


"Tsssssssszzz...."

man1: Who cooking?
man2: No one, it just that troll carrying his over heated xbox
man1: Oh.......
man1&2: "Laugh"

troll: Why Microsoft....WHY?!?!


24494 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Sweden
Offline
Posted 12/8/08

Dnawar wrote:


darkoff wrote:

Ps3... LOL.... That's all you need to know.

Oh yeah it's a waste of cash also.



Go away lil troll

O yea...Did you have your third or fourth red ring of death yet LOLz


"Tsssssssszzz...."

man1: Who cooking?
man2: No one, it just that troll carrying his over heated xbox
man1: Oh.......
man1&2: "Laugh"

troll: Why Microsoft....WHY?!?!




I've had the Red Ring Of Death just one time ever since i got it last year and i play on my 360 reguarly (i don't know if it's spelled right)

Aaaaaannnndddd.....

360 has way more games and better titles/games as well, a bigger online community (little kids yes but i do not care) and a better support than ps3 imo.

Ps3 has shitty games the only games i'd get for that it LBP/MTGS4/Resistance/One of the newest FF games (not the one that's also coming for the 360)

To sum it abit,
360 > Ps3
360 Game Titles > Ps3 Titles
360 Online Community > Ps3 Online Community
360 Support > Ps3 Support
Ps3 DvD player > 360 DvD player

Stop feeding me moar now.
6119 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Tulsa..A boring p...
Offline
Posted 12/8/08
PSN: Monkeyzam
i am about to remake this thread but just for LittleBigPlanet you don't get how serious i am
Soul Calibur4
LittleBigPlanet
and i just got Warhawk an hour ago
6119 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Tulsa..A boring p...
Offline
Posted 12/8/08

Dnawar wrote:


darkoff wrote:

Ps3... LOL.... That's all you need to know.

Oh yeah it's a waste of cash also.



Go away lil troll

O yea...Did you have your third or fourth red ring of death yet LOLz


"Tsssssssszzz...."

man1: Who cooking?
man2: No one, it just that troll carrying his over heated xbox
man1: Oh.......
man1&2: "Laugh"

troll: Why Microsoft....WHY?!?!




i lol'd
Posted 12/8/08

Dnawar wrote:


darkoff wrote:

Ps3... LOL.... That's all you need to know.

Oh yeah it's a waste of cash also.



Go away lil troll

O yea...Did you have your third or fourth red ring of death yet LOLz


"Tsssssssszzz...."

man1: Who cooking?
man2: No one, it just that troll carrying his over heated xbox
man1: Oh.......
man1&2: "Laugh"

troll: Why Microsoft....WHY?!?!



LOL forum conversations are the weirdest things ever!

"Damn this guy is trolling, so let me insult him by telling him a troll, letting it be implied that being a troll is a bad thing, I'm insulting him. NOW LET ME TROLL MYSELF!"
Posted 12/8/08

darkoff wrote:


Dnawar wrote:


darkoff wrote:

Ps3... LOL.... That's all you need to know.

Oh yeah it's a waste of cash also.



Go away lil troll

O yea...Did you have your third or fourth red ring of death yet LOLz


"Tsssssssszzz...."

man1: Who cooking?
man2: No one, it just that troll carrying his over heated xbox
man1: Oh.......
man1&2: "Laugh"

troll: Why Microsoft....WHY?!?!




I've had the Red Ring Of Death just one time ever since i got it last year and i play on my 360 reguarly (i don't know if it's spelled right)

Aaaaaannnndddd.....

360 has way more games and better titles/games as well, a bigger online community (little kids yes but i do not care) and a better support than ps3 imo.

Ps3 has shitty games the only games i'd get for that it LBP/MTGS4/Resistance/One of the newest FF games (not the one that's also coming for the 360)

To sum it abit,
360 > Ps3
360 Game Titles > Ps3 Titles
360 Online Community > Ps3 Online Community
360 Support > Ps3 Support
Ps3 DvD player > 360 DvD player

Stop feeding me moar now.


Your a nub and so is the other guy's because both your consoles are just gimped PC's.

Have fun being forever inferior nubcakes.
1917 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Tulsa OK
Offline
Posted 12/8/08
PSN=TheScarletDevil
Yea SC4 I play it lots, kinda but not very good-ish
And lol people....still thinking 360s are going to be worth it...fan boys these days... I swear
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.