First  Prev  1  2  Next  Last
Lancer Evo 8-9 legal in Canada
739 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Thessolaniki, Greece
Offline
Posted 10/29/08
Due to requiring more business transaction with US, Canada has decided to amend the bumper law which prohibited a few cars which caused dmg at 8mph down to 4mph (US law) and now the Evo VIII and IX are legal for import to Canada (from US)!!

239 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Canada
Offline
Posted 10/30/08
OLD news. Plenty of Evo VIII and IX driving around now. yes it was done to provide more choices to consumers and to foster more trade.
NEW BUMPER RULES HAVE BEEN IN PLACE SINCE JUNE 25, 2008
683 cr points
Send Message: Send PM GB Post
36
Offline
Posted 10/30/08 , edited 10/30/08
Who really cares as you guys get to buy Nissan skylines right off the dealership and older evos. In the Us we are deprived of that.
22 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 10/30/08
Yeah,




FUCK CANADA
239 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Canada
Offline
Posted 10/30/08

veyron1001 wrote:

Who really cares as you guys get to buy Nissan skylines right off the dealership and older evos. In the Us we are deprived of that.


Nissan Skyline and older EVO?
All the JDM cars imported to Canada are 15 years or older. In the USA the JDM cars must be 25 years or older.
There is no Skyline sold at the Nissan Dealership hahaha
Posted 10/30/08
Yea its legal here :] muahaha XD
5352 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 10/31/08

veyron1001 wrote:

Who really cares as you guys get to buy Nissan skylines right off the dealership and older evos. In the Us we are deprived of that.


lol america.
739 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Thessolaniki, Greece
Offline
Posted 10/31/08 , edited 10/31/08

veyron1001 wrote:

Who really cares as you guys get to buy Nissan skylines right off the dealership and older evos. In the Us we are deprived of that.


Before only Evo1 and 10 were legal actually.. yeah skylines but they RHD and ever since they changed laws about 30+ km = street racing, added huge fines and said street racing will result in full car crush, no questions asked and no parts removed. So now alot of insurance are changing to non track cars and you need a performance insurance company if you wanna use your track car on road.

They are also beginning to not insure cars with engine swaps, after market forced induction and nos injection.
Kinda retarded but yeah price of everything is going up.. and old news? I just heard it not to long ago on an evo board lol


...and shit we dont even have R33 or R34 yet..
Posted 10/31/08

Wordpbnation wrote:

Yeah,




FUCK CANADA


LMAO u sir is right fuck them and take there hot woman LOLL
Posted 10/31/08

Gt-racing wrote:


veyron1001 wrote:

Who really cares as you guys get to buy Nissan skylines right off the dealership and older evos. In the Us we are deprived of that.


lol america.


loll america gets own i do have to admit it.....
1445 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / SoCal
Offline
Posted 11/1/08 , edited 11/1/08

240sx-mayn wrote:


Wordpbnation wrote:

Yeah,




FUCK CANADA


LMAO u sir is right fuck them and take there hot woman LOLL


I second that motion. Canada has hotass women but fugly ass men. Makes me wonder how its possible
2519 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / on the touge
Offline
Posted 11/1/08
no, just fuck the women and take the cars!

Posted 11/3/08

Milchae wrote:


240sx-mayn wrote:


Wordpbnation wrote:

Yeah,




FUCK CANADA


LMAO u sir is right fuck them and take there hot woman LOLL


I second that motion. Canada has hotass women but fugly ass men. Makes me wonder how its possible


u noe what. ill be thinking that question when im doing soo XD lol......naw i wont ill be to busy skeet skeeting LMAO
Posted 11/5/08
THE EVO VIII IS AWESOME!!
209 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Vancouver
Offline
Posted 11/6/08

Tejomaru wrote:


veyron1001 wrote:

Who really cares as you guys get to buy Nissan skylines right off the dealership and older evos. In the Us we are deprived of that.


Nissan Skyline and older EVO?
All the JDM cars imported to Canada are 15 years or older. In the USA the JDM cars must be 25 years or older.
There is no Skyline sold at the Nissan Dealership hahaha


The 09 GTR can be acquired in limited quantities at participating dealerships... that was one of the most anticipated things in the automotive world this year
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.