First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Huggers!
3229 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Europe~
Offline
Posted 11/1/08
It is so not gay!
Although touching someoness butt might be a bit... I'm refeering to Nino & Ohno...
18842 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Tolleson, Az
Offline
Posted 11/1/08

badfishnat17 wrote:

hugging for goodbyes and congratulating is no problem but hugging for any other reason seems gay to me. LOL


yeah I totally agree! I mean the way the guys hug now seems like they are hugging like how a guy should hug his girlfriend! It's too weird! O.O
312 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 11/1/08
if ppl think just because guys hug each other for any other reason then goodbyes and congrats that they're gay well... they should think the same about girls!!!

But ppl don't think like that! If a guy hugs another guy just in a form of affection then he's gay... but if a girl hugs a girl for the same reason the ppl don't think they're lesbians, do they now?!

Let them hug each other as much as they want and don't judge!!! It MAY LOOK gay but it doesn't mean they are!



1915 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 11/1/08
I've sooo many picture of Super Junior.



Well, these are the pictures with actual hugging. There's more with sorta hugging, but that would be a big post.
851 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / Paradise
Offline
Posted 11/1/08

kireiichi wrote:


badfishnat17 wrote:

hugging for goodbyes and congratulating is no problem but hugging for any other reason seems gay to me. LOL


yeah I totally agree! I mean the way the guys hug now seems like they are hugging like how a guy should hug his girlfriend! It's too weird! O.O


LOL. yah. and ill undrstand if its like the other hand shakes the other guys hand then hugs without breaking the hand shake. ( haha can u imagine what im saying)

here:
18842 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Tolleson, Az
Offline
Posted 11/1/08

badfishnat17 wrote:


kireiichi wrote:


badfishnat17 wrote:

hugging for goodbyes and congratulating is no problem but hugging for any other reason seems gay to me. LOL


yeah I totally agree! I mean the way the guys hug now seems like they are hugging like how a guy should hug his girlfriend! It's too weird! O.O


LOL. yah. and ill undrstand if its like the other hand shakes the other guys hand then hugs without breaking the hand shake. ( haha can u imagine what im saying)

here:


yeah that's how guys should hug! lol! only girls can hug regular bcuz we are like that and we only mean it as a hug and nothing else.. guys can't, again weird! =)
862 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / ny
Offline
Posted 11/1/08
asian men r cool
278 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / California
Offline
Posted 11/1/08

nikkie-chan wrote:

if ppl think just because guys hug each other for any other reason then goodbyes and congrats that they're gay well... they should think the same about girls!!!

But ppl don't think like that! If a guy hugs another guy just in a form of affection then he's gay... but if a girl hugs a girl for the same reason the ppl don't think they're lesbians, do they now?!

Let them hug each other as much as they want and don't judge!!! It MAY LOOK gay but it doesn't mean they are!




100% agree. :D


kireiichi wrote:
yeah that's how guys should hug! lol! only girls can hug regular bcuz we are like that and we only mean it as a hug and nothing else.. guys can't, again weird! =)


Only girls can hug regular? What is that suppose to mean? So guys can't mean it as just a hug because they are guys? Double standard much.

I don't have problem with guys hugging. Just because they hug it doesn't mean they are gay.

312 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 11/1/08

Only girls can hug regular? What is that suppose to mean? So guys can't mean it as just a hug because they are guys? Double standard much.

I don't have problem with guys hugging. Just because they hug it doesn't mean they are gay.


exactly!!


yeah that's how guys should hug! lol! only girls can hug regular bcuz we are like that and we only mean it as a hug and nothing else..



Only girls can hug regular?! why? why is that??!! it doesn't make sense at all!! What if a girl is hugging a girl with second intentions in heart?! It happens! With guys it can ALSO be a hug and nothing else!

You ppl are soooo old fashion!



675 cr points
Send Message: Send PM GB Post
50 / F / Where all anime i...
Offline
Posted 11/1/08
it's because asian fan girls swoon over that kinda stuff
and plus, koreans are usually comfortable with hugging; sometimes the guys kiss each other on the cheek.
i'm pretty sure DBSK and Suju have done that
724 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Home
Offline
Posted 11/1/08
wtf. what's wrong with two guys hugging. i think it's cute. i mean, don't girls hug each other all the time? geez. chillax people, it's just a hug. [NO on Prop8!]
3044 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / lala land.
Offline
Posted 11/1/08
yeah, that's exactly how i feel!
True men hug
I find that EXTREMELY cute also ^_^
sorry if the pic is too small
1337 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / T dot
Offline
Posted 11/1/08
its just a hug.. doesnt mean theyr gay.
its cute when asain guys hug
but when western ppl do it its just like.. err...
but its so adorkable when dbsk/suju hug =3

asains fighting! ^o^
791 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / New York
Offline
Posted 11/1/08
Sho and Ohno


Sho and aiba
174 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Australia
Offline
Posted 11/1/08

SuriWyeth wrote:

SUPER JUNIOR oppas love Hugging soo much....





It's Donghae
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.