First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
Post Reply FANFIC[MC]~~Hazukashii Koi
Fanfic Lover
9933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Indonesia
Offline
Posted 11/2/08
ahhhh.I KNOW!
ahahahaha
i hv noooo idea at the frst tym!lol^^
Fanfic Lover
6873 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Wishing to be in...
Offline
Posted 11/2/08
1st chappie =love~!:D
lol, Yankumi X3
Moderator
7489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Daiki, Fuma & Mas...
Offline
Posted 11/2/08

mochicocoa wrote:

1st chappie =love~!:D
lol, Yankumi X3


hahaha you know that~ hehehe
thx for the comment! ^_^
Fanfic Lover
6873 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Wishing to be in...
Offline
Posted 11/2/08

deen22 wrote:


mochicocoa wrote:

1st chappie =love~!:D
lol, Yankumi X3


hahaha you know that~ hehehe
thx for the comment! ^_^


haha np :]]
Fanfic Lover
5272 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / earth
Offline
Posted 11/2/08
kyaaa¬! Thanks for Including me, deen-chan and yuuki-chan¬! haha! I like my character!! XD

Nice Part 1! Fight-o OH! :)))) I missed that!
Moderator
4895 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Wherever I wanna be
Offline
Posted 11/3/08
oh my goodness!
deen-chan xD
teh banner! i love it!!
Moderator
27060 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines...
Offline
Posted 11/3/08
nyc Sensei~! *haha!*

why don't cha name the Sensei "Yankumi" from gokusen?? that'd be so cooL~! *haha!* LoLz!
Creator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 11/5/08
this is so cool!!
please post the next part soon!!
can't wait!!
btw..
your pics are awesome!!
all of you are so pretty!! ^-^
Moderator
7489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Daiki, Fuma & Mas...
Offline
Posted 11/5/08
FOR MAI-CHAN AND EMI-CHAN
MWAHAHAHA! YOU STILL HAVE TO GIVE ME YOUR 3 PICS ACC. TO YOUR CHARS..
MWAHAHAHA!!
HEHEHE GOMEN
Fanfic Lover
15079 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Japan *where i dr...
Offline
Posted 11/6/08
waaaa i didn't know i was in this~ waaaaaaa thanks deen-chan and yuuki-chan~ *hugs* and love the first chap~ hehe my character is funny~ thanks for letting me be a part~
Moderator
4895 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Wherever I wanna be
Offline
Posted 11/7/08
Part Two

Opening: Truth by ARASHI

Ramu returned to her classroom and started searching for members to join the theater club.

Ramu: Hey~ Yoshioka-san!

Miaka heard her name called and looked at the direction. She saw that Ramu was the one that called her name and looked the other way. She did not want to be hanging around a hyper, friendly girl like Ramu. Ramu walked up to Miaka’s desk.

Ramu: Yoshioka-san!! I was wondering, would you like to join---
Miaka: Ha! I am NOT going to join anything. I mean, I have other things to do. Ask other people ne? Bye-bye. *waves and walks out of the classroom*
Ramu: Eh, but…*sighs* Looks like it’s going to be hard to make members join…
??: A-Ano…*slightly whispering*
Ramu: Oh~ Hamazaki-san. How are you?
Haruka: I-I’m f-fine.
Ramu: That’s good. ^_^ Did you want to tell me something?
Haruka: E-eto, d-did you say something about joining something?
Ramu: Oh! Yea! I asked the teacher if I could make a theater club, but there were no members, so I was asking people in this class if they wanted to join. *sigh* But no luck.
Haruka: I-if i-it’s fine with you, can I join?
Ramu: Really?!
Haruka: Gomenasai~~
Ramu: Eh? *laughing* Why are you saying sorry? I’d be glad if you joined!
Haruka: R-really?
Ramu: Yea! Yatta! One member!
Haruka: *smiles*

Nearby, Miaka was listening to the conversation. She was relieved that Ramu wouldn’t be bugging her to join.

Ramu told Haruka to go to the science room on the first floor to have a meeting about the theater club after school that day. She was so excited! But, she needed more members, so she continued her search for members. She entered Class B.

Ramu: Hey guys! Do you want to join my club?
Arisa: Hmph! I’d rather die than join your club.

Friends of Arisa start laughing.

Ramu: -_- Well, I thought maybe you would like to join, cuz it’s theater.
Arisa: pfft! What makes you think that?
Ramu: Because you like acting! Duhh
Arisa: What are you talking about?
Ramu: Nothing. But yea! If you would like to join the theater club! Just ask ne!

Ramu left Class B feeling a little disappointed. Someone followed her and tapped her shoulder.

??: Erm…
Ramu: Huh? *looks back* Oh, it’s you.
Kei: So, I heard your making a club?
Ramu: Yea? So?
Kei: *winks* Can I join??
Ramu: Uh, no.
Kei: *frowns* Why?
Ramu: Because.
Kei: Because why?
Ramu: Ugh! You’re so annoying! Your pervert ness is so...eww!! So if you join! No one will join!
Kei: Am not!
Ramu: *rolls eyes and walks away*
Kei: FINE!

Ramu felt bad for not letting him join, but it was true, his pervert ness would drive everyone away.

Ramu: *thinking* “But, I guess he’s cool…HUH?! What am I saying?! Eh, oh well” Inoo-kun! Fine, you can join the theater club. Only if you promise not to scare away the members…

Kei ran towards Ramu.

Kei: Yay! Thank you!
Ramu: *sweat mark* Uh, your welcome?
Kei: Who else is in the club?
Ramu: Hamazaki Haruka from Class A.
Kei: …That’s all?
Ramu: Yup. Well so far Hamazaki-san and you are the only one in the club. *sigh* How am I going to get more members?
Kei: I’ll help! :]
Ramu: …really?
Kei: Yea!
Ramu: Are you sure?
Kei: Yea! Trust me!
Ramu: *thinking* “That’s what I’m afraid of…” Aha, okay, but I bet---

Kei ran and came back with a cardboard sign with “Join the Theater Club” painted in red ink. And in small print under those words it read, “And I’ll give you free kisses muwah!”

Kei: Let’s get started!
Ramu: *sweat mark* Uh, what’s this in small print?
Kei: Never mind that! Let’s go!
Ramu: Ehhhh?

Closing Theme: Hoshi wo Mezashite by NEWS

-------END OF PART TWO-------
Will they be successful at inviting more members?
Find out in the next part!!
:] hope you liked it!
Moderator
7489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Daiki, Fuma & Mas...
Offline
Posted 11/7/08 , edited 11/7/08
uwaaa!! hahahahaahahaha!!!!!
kei is really a perv?~
wahahahah!
itsh shooo funny!!!!
wahahaha!! more more!!
ohh i forgot i was the one going to write the next part hahaha!!
Moderator
4895 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Wherever I wanna be
Offline
Posted 11/7/08

deen22 wrote:

uwaaa!! hahahahaahahaha!!!!!
kei is really a perv?~
wahahahah!
itsh shooo funny!!!!
wahahaha!! more more!!
ohh i forgot i was the one going to write the next part hahaha!!


lol!
deen-chan ganbatte for the next part :]
and i'll be waiting to read it..then write the one after you write yours x]
Creator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 11/7/08
waaaaaaaaaaaaah!!
I want mooooooooooooore!!
this is really cool!!
I love it!! kyaaaaaa!!
I'm so snobbish!!
I can't believe I made you feel bad!! xDD
and kei!! he winked?? *faints*
Moderator
4895 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Wherever I wanna be
Offline
Posted 11/7/08

hsj9392 wrote:

waaaaaaaaaaaaah!!
I want mooooooooooooore!!
this is really cool!!
I love it!! kyaaaaaa!!
I'm so snobbish!!
I can't believe I made you feel bad!! xDD
and kei!! he winked?? *faints*


ahaha xD
:] thanx for reading jessee-chaaan!
you like kei too?? rofl (i don't really like kei xD gomen for the kei fans)
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
You must be logged in to post.