First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
How did you kill time durring Halloween?
2469 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Seattle, WA
Offline
Posted 11/2/08
lets see..
woke up, blablabla, went to school, then played basket ball with friends.
shower n change, eat dinner, played poker w/ friends
then went to a party at like late night, got faded, then crashed my car on my way home = =..
13467 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Far away from you
Offline
Posted 11/2/08
Slept at 4 P.M. through 10:30P.M. I could've kept sleeping but my mom woke me up.
Posted 11/2/08
i went shopping. haha
4095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Los Angeles, Cali...
Offline
Posted 11/2/08
i went and hung out with some friends, where we commenced to get high off our asses, then marched down the street to a restaurant dressed in our costumes (we were all dressed as barbarians, it was awsome) and got some munchies. then that group went off to smoke and drink some more in the forest, but i went to a party instead, and hung out with a bunch of friends and girls dressed in skimpy costumes to some live music and drank a few too many beers. at that point the cops came and broke up the party, and i stumbled back to my car and passed out in the back seat.

it was a good night
948 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / underneath the ni...
Offline
Posted 11/2/08
hmmm..went to the mall with friends and saw a lot of little kids trick or treating..played some games at the arcade...then it started to get boring, so i decided to go home.
=]
3648 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 11/2/08
I know what YOU, OP, should have done...

LEARNED TO SPELL 'DURING'.

Fuck
1758 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Norcal
Offline
Posted 11/2/08
I played piano for about 6hrs!! =P
597 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / US
Offline
Posted 11/2/08
Went to a little party with my girlfriend and our friends
we watched movies
ate pizza
some of my friends drank some vodka except for me and my gf
aaaand I technically got to sleep with my girlfriend.
We didn't do anything bad. Just slept. During one of the boring movies. lol. I liked it.
Then got home at 3am.
Fun night.
5638 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / シャドーモセス島
Offline
Posted 11/2/08
I went trick-or-treating. lmao I'm 19 but as it turned out, that wasn't enough to stop me after all. lol I was convinced last year was my last year. Hell, I didn't even wear a costume this year... well, as an effort to make it seem like I wasn't cheating Halloween, they gave me a pair of wings to wear that kept hitting a lot of people. XD I hated those things...
Then we headed back to a friend's house where we hung out playing pool, foosball and ping-pong. lol
I wish I'd been able to see one of my other friends in his costume. I heard it was awesome and funny and hell. =/
I guess it was okay.
14578 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / 동방신기 하늘
Offline
Posted 11/2/08
catch some sleep!!!!!!!!
5840 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / stalking you
Offline
Posted 11/2/08
i passed out candy for only 1 hour wearing my pikachu costume then i went to the mall
Posted 11/3/08
Baked a pretty halloween cake, got sloshed, rolled, danced/grinded with various people, ate an assload of candy and passed out.Hahaha best Halloween ever!!!
12271 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Anime world...
Offline
Posted 11/3/08
Hmm...I rewatched the Vampire Knight series & then continued wit the latest ep frum Vampire Knight Guilty.
Yea...tat is my mini halloween celebration. So sad & lame...
546 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Australia
Offline
Posted 11/3/08
Went to a halloween party and yeah cant really remember much of it xD
But i know at about 3am we busted out the drums and the guitars and the bass and had a little jam session and the cops came round due to noise complaints so we ended up going to be around 6am i think it was.

Wasn't to bad i must say xD
3597 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ur mums
Offline
Posted 11/3/08
ummmm i hadd a hallowenn partyyyy gig thingoo..
fuckin' sickk ass gig andd yerhhhhhhhhh it was noiseyyy and just the way i like it.

i did get dressed up for a hallowen partyyy but it was a few days before the dayy . lol

but still

hehhehe i wass a piratee =]
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.