First  Prev  1  2  Next  Last
LA TRAICION de judas
812 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Philippines
Offline
Posted 11/2/08 , edited 11/2/08


waaaaaaaaaa! Can't wait for this latinovela!!! Since El cuerpo I've learned to like Mario Cimarro!!!
Another drama full of passion but this time with a taste of renaissance period!!!

gosh i wish i could watch this! If only i could get absent in my review class!!! >.<
1476 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / In your heart
Offline
Posted 11/2/08
haha. ilike how you called it a Latinovela. lol Usually we just call it a novela. or telenovela. And dont you just wish there was a site for spanish novelas like Crunchyroll. i would be in heaven. =D
812 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Philippines
Offline
Posted 11/2/08

Mika31 wrote:

haha. ilike how you called it a Latinovela. lol Usually we just call it a novela. or telenovela. And dont you just wish there was a site for spanish novelas like Crunchyroll. i would be in heaven. =D


hahaha yeah i would be in heaven too! well, latinovela, just being specific for everyone ^^
Posted 11/2/08

Mika31 wrote:

haha. ilike how you called it a Latinovela. lol Usually we just call it a novela. or telenovela. And dont you just wish there was a site for spanish novelas like Crunchyroll. i would be in heaven. =D


agree..CR should put latinovelas like that here..hehe...
i kinda miss altagracia....hehe..that was so good.
84 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35 / F / Bronx New York
Offline
Posted 11/3/08
thats novela was really good
6802 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / the netherlands
Offline
Posted 11/3/08
i used to watch telenovela's haven't seen one in years i wonder where i can watch it
1487 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / katy, texas
Offline
Posted 11/3/08
woohh...
now it's all about latinovela
yah i miss watching this kind of drama...
when i was in the Philippines....
Posted 11/5/08

rahneejoyce wrote:



waaaaaaaaaa! Can't wait for this latinovela!!! Since El cuerpo I've learned to like Mario Cimarro!!!
Another drama full of passion but this time with a taste of renaissance period!!!

gosh i wish i could watch this! If only i could get absent in my review class!!! >.<


OMG this the drama im waiting for to watch!

is tis aired in abs?

same time as EC?
334 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F
Offline
Posted 11/5/08

mylove143 wrote:


rahneejoyce wrote:



waaaaaaaaaa! Can't wait for this latinovela!!! Since El cuerpo I've learned to like Mario Cimarro!!!
Another drama full of passion but this time with a taste of renaissance period!!!

gosh i wish i could watch this! If only i could get absent in my review class!!! >.<


OMG this the drama im waiting for to watch!

is tis aired in abs?

same time as EC?


it will air on ABS two weeks from now.. i guess it'll air same time as El Cuerpo..

416 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 11/5/08

mylove143 wrote:


rahneejoyce wrote:



waaaaaaaaaa! Can't wait for this latinovela!!! Since El cuerpo I've learned to like Mario Cimarro!!!
Another drama full of passion but this time with a taste of renaissance period!!!

gosh i wish i could watch this! If only i could get absent in my review class!!! >.<


OMG this the drama im waiting for to watch!

is tis aired in abs?

same time as EC?


YEAH.. it will replace el cuerpo del deseo.. it'll start on nov. 17..
Posted 11/5/08 , edited 11/5/08

armie84 wrote:


mylove143 wrote:


rahneejoyce wrote:



waaaaaaaaaa! Can't wait for this latinovela!!! Since El cuerpo I've learned to like Mario Cimarro!!!
Another drama full of passion but this time with a taste of renaissance period!!!

gosh i wish i could watch this! If only i could get absent in my review class!!! >.<


OMG this the drama im waiting for to watch!

is tis aired in abs?

same time as EC?


it will air on ABS two weeks from now.. i guess it'll air same time as El Cuerpo..



aww! i want to watch it!
but i go home around 4
Posted 11/5/08 , edited 11/5/08

aldenkiti wrote:


mylove143 wrote:


rahneejoyce wrote:



waaaaaaaaaa! Can't wait for this latinovela!!! Since El cuerpo I've learned to like Mario Cimarro!!!
Another drama full of passion but this time with a taste of renaissance period!!!

gosh i wish i could watch this! If only i could get absent in my review class!!! >.<


OMG this the drama im waiting for to watch!

is tis aired in abs?

same time as EC?


YEAH.. it will replace el cuerpo del deseo.. it'll start on nov. 17..


i want to watch it!

812 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Philippines
Offline
Posted 11/6/08

mylove143 wrote:


rahneejoyce wrote:



waaaaaaaaaa! Can't wait for this latinovela!!! Since El cuerpo I've learned to like Mario Cimarro!!!
Another drama full of passion but this time with a taste of renaissance period!!!

gosh i wish i could watch this! If only i could get absent in my review class!!! >.<


OMG this the drama im waiting for to watch!

is tis aired in abs?

same time as EC?


yup! it will replace el cuerpo ^^
1476 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / In your heart
Offline
Posted 12/30/08

rahneejoyce wrote:


Mika31 wrote:

haha. ilike how you called it a Latinovela. lol Usually we just call it a novela. or telenovela. And dont you just wish there was a site for spanish novelas like Crunchyroll. i would be in heaven. =D


hahaha yeah i would be in heaven too! well, latinovela, just being specific for everyone ^^


man if ihad the time and money i wuld make a site... lol man i could even sub it =D
47470 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Birmingham
Offline
Posted 12/30/08
Latinovelas = Spanish (language) dramas? I could do with some of those, I tried to watch them on the Spanish Channel we have, but my Spanish needs to be improved drastically. ><
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.