First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
Love?
3272 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Melbourne,Australia
Offline
Posted 11/4/08 , edited 11/4/08
1. can u help who u fall in love with?
2. love at first sight do u believe in it?
3. is it possible to love someone u havent met/ dont know?

pls post your opinion
Posted 11/4/08
IT Is possible in every points u stateD but its u to you to decide how are u gonna do it.. and its up to you to change ur lovE destiny!!!=)
13202 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Australia
Offline
Posted 11/4/08 , edited 11/4/08
1. can u help who u fall in love with?
u can have an ideal person u wanna love but u never know u may end up liking the same gender HAHAHHAHAHH
2. love at first sight do u believe in it?
IF love is both physical and mental attraction then know. (unless each person scans eachothers brains and knows everything about them at that exact moment lol)
3. is it possible to love someone u havent met/ dont know?
going by what i last said well no.
Posted 11/4/08
1.yes

2.then how do blind people love?

3.ask weaboos, they love 2d characters yet they don't it . . .
Posted 11/4/08
1. can u help who u fall in love with?
yes and no
2. love at first sight do u believe in it?
nope
3. is it possible to love someone u havent met/ dont know?
no, you fall in love when you dont even know the person? =__="
271 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Sydney
Offline
Posted 11/4/08
1. yes and no~
2. you prob fall in love with the idea of the person, but not in love
3. hmm na i dun think so : S
Posted 11/4/08
whats up with these love threads in crunchyroll? theres about 50 threads that have to do about love and all those questions you posted already been turned into a topic. so go ahead. use your fingers and use the search engine and type in love.....tell me, how many threads that are related to love.
8211 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 11/4/08
1. can u help who u fall in love with?
Most of the time yes.

2. love at first sight do u believe in it?
No. There could be attraction but I doubt love would be involve.

3. is it possible to love someone u havent met/ dont know?
Sure. Why not?
7669 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Look up.
Offline
Posted 11/4/08
1. can u help who u fall in love with?
I can help everyone.
2. love at first sight do u believe in it?
Maybe, haven't experienced it yet.
3. is it possible to love someone u havent met/ dont know?
Yep, haven't you ever met a super fan girl who's obsessed with some musician or actor guy that they've never met and still they say they want to marry him? Tis true my friend.
3856 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / Outer Heaven
Offline
Posted 11/4/08
1. Yes. It's a little thing called Control.
2. No such thing. Only lust.
3. Puh-leeeeeze.
3799 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Ecuadorian Roast Pot
Offline
Posted 11/4/08
1. I'll try >.>" if I ever find the right person that is...
2. Nope... :/
3. nah...
1857 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / dito lang.
Offline
Posted 11/4/08
1. can u help who u fall in love with? yes
2. love at first sight do u believe in it? no
3. is it possible to love someone u havent met/ dont know? depends, but very unlikely
24893 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Finland
Offline
Posted 11/4/08 , edited 11/4/08
1. Yes and no.
2. No.
3. Hmmm, no... maybe... or just no.
8512 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/4/08
1. yes
2. so n so. i neva xperience it
3.well not for me. so no
34510 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Chillin damn it
Offline
Posted 11/4/08
no to all da answers
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
You must be logged in to post.