First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply [GAME]Type your Name with your Elbows!
Creator
10731 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / at xx_PinkHolic(m...
Offline
Posted 11/5/08
Type your username or name/nickname anyhting you wanna type, type it with your elbows, but NO CHEATING!!!! if you cheat.. you are just mean.... Dx




USERNAME:

NAME:

NICKNAME:

ANY OTHER NAME:



Here is my 1st try


USERNAME: shaNHza-VCHASN02 (shana-chan02 wow.. I SUCK)

NAME: kaEEERDFE (It's supposed to be Kaede, but i still suck T^T)

NICKNAME: Kqaede-chan(AHHH!!! almost got it! but the stupid Q got in the way and you all know my nickname: Kaede-chan)

ANY OTHER NAME: Jzaldsn (well supposed to be Jalen.. she's a friend in my school)

Posted 11/6/08
ok here i go! :D

USERNAME: 111401604 [wahh! pretty close! :D]

NAME: jk,mebnbny [this one: not so close ]

NICKNAME: jrennmki [ alittle closer]

ANY OTHER NAME: ynjnc [yjc..?]

Requester
1479 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / In Wonderland o.o
Offline
Posted 11/13/08
haha my turn..

USERNAME: lunaresxoulsz

NAME: lunaerssaioyukls

NICKNAME: nmonmje

ANY OTHER NAME: poopiuier


wow....
Requester
1479 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / In Wonderland o.o
Offline
Posted 11/14/08
my second try ahha!


USERNAME: lunaresaoulsa [wow close :p]

NAME: man sddsii [mandii]

NICKNAME: nol ne [none.]

ANY OTHER NAME: n molnm we [nopne.]
5660 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/26/08
USERNAME: pp-lfdrij9jnh c dfed4rswedswejuiz mjkasz (princessuzma what the hell??)

NAME: u78aszqaw (Uzma not even close)

NICKNAME: 7usazy76 (Uzy okay.......i guess.....)

ANY OTHER NAME: ?????????
Creator
10731 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / at xx_PinkHolic(m...
Offline
Posted 11/26/08
here i go again! xD

USERNAME: shana-chan02(YES!!!! XD and this took me about... well just a really long time!)

NAME: Kaede(lucky keyboard!!!!)

NICKNAME: Kaedxses-chjzan(whoa never mind... v.v)

ANY OTHER NAME: Damn it!!! xD i got my username and name right but not my nickname! I'll try again another time beetch
34454 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Canada
Offline
Posted 12/14/08
USERNAME: hikiobuf= hikobuf

NAME: lyunn+lynn

NICKNAME: melonheade+melon head

ANY OTHER NAME: hbiko =hiko

hey i did pretty good on first try
Creator
10731 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / at xx_PinkHolic(m...
Offline
Posted 12/14/08
here is my third try.. well here i go.. betch..

USERNAME: shanba-chan02 (SOOO close)

NAME: Kaede (awesome!)

NICKNAME: kaede-chanm ( T-T god damn the letter "M")

ANY OTHER NAME: akame-iro ni somarreu sakaa (supposed to be Akane-iro ni Soamru Saka, my favorite anime, plus the theme of AMKC)


damn it again! NEVER PERFECT! betch f*ck this! xD even though i made this here

Requester
1408 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / On MangaRox2's Pr...
Offline
Posted 12/27/08
I'm Realy, Realy, Realy Bad...

USERNAME: XZxAzakm,9i-cxghbnzxcx (XxAsami-chanxX)

NAME: QAwaam,io (Asami)

NICKNAME: QAsaaqm,io-xchgaqnb (Asami-chan)

ANY OTHER NAME: QAmqandfq VBGeroirttr (Amanda Britt - My Best Friend)

Damn! I Suck At This! >_>
Creator
10731 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / at xx_PinkHolic(m...
Offline
Posted 1/9/09

USERNAME: swhanjqqaa[-chanj002

NAME:lksserde

NICKNAME:kasede-chan

ANY OTHER NAME: avatar msakingbb kaede=-cvhjasn (supposed to be Avatar Making Kaede-chan)

hmm.. i suck xD damn it
SEMI-MOD/NEWBIE
2014 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / In my grave
Offline
Posted 1/11/09
USERNAME:zaombie-saqn(It's ZOMBIE-SAN grr....)

NAME:sunako (yay perfect~!!!)

NICKNAME:willyu wonka(the Damn U!!)

ANY OTHER NAME:liz(perfect)
Requester
1408 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / On MangaRox2's Pr...
Offline
Posted 1/11/09 , edited 1/11/09
My 2nd Try...

USERNAME: XZxAsami-dchjanxX (XxAsami-chanxX I Was So Much Closer This Time >.<)

NAME: Asami (Yay! PERFECT~!)

NICKNAME: Asamoi-=cuyaaaaaaaan (Asami-chan Ah! I Suck At This A Lot T^T)

ANY OTHER NAME: Amanda Britt (Amanda Britt - My Best Friend Yay! PERFECT~!)

I Really Suck, But At Least I Got Better This Time >.<
Posted 1/17/09
user-hayl.ey1201(Hayley101 i suck)
name-hazyle(hayley im really bad)
any other name-jen(perfect)
Posted 3/6/09 , edited 3/6/09
USERNAME:0-cxrazy-bgloue4 (i am soo bad~~ )

NAME:trfang (hehe..see...still not good~~)

NICKNAME: bnluewy>>again~~..i am not good at this but it very Fun~~

Requester
24853 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Alaska
Offline
Posted 3/12/09
USERNAME:Vawq.kmjopi9R-0rflop6ty6yalop-cyharta [Vampire-Royal-Chara]

NAME: Hiraws [Hira]

NICKNAME:MJN98izu7lki89 [Mizuki]

ANY OTHER NAME: Va,mpy [Vampy]
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.