First  Prev  1  2  3  Next  Last
Whats presents will you buy or make this xmas??
4327 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / the square
Offline
Posted 11/8/08
it's not even thanksgiving yet DX
Posted 11/8/08
a pair of socks, a wallet, and a pants

lollerz
53942 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / UK
Offline
Posted 11/8/08
Nah I don't but presents... I just give them money and let them buy it themselves...
19863 cr points
Send Message: Send PM GB Post
69 / M / Limbo
Offline
Posted 11/8/08
Im going to find that kid that got his two front teeth, then Im going to punch them out. Then Im going to buy myself some PS3 games.
Posted 11/8/08
a card.
Posted 11/10/08
Idk about what I'll but, but..........




COOKIES definatly. haha
Posted 11/10/08
id just make sushi for the whole family lol thats bout all
4210 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in your kitchen !...
Offline
Posted 11/14/08 , edited 11/14/08
idk yet >.< need to earn money :[
Posted 11/14/08
I'm gonna make a creampie.
948 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / underneath the ni...
Offline
Posted 11/14/08
i have no idea....ill probably get them gift cards from whatever store...LOL
Posted 11/14/08
i'm giving a happy tree friends dvd for my friend. she's too scared to watch it.
20321 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Las Vegas, NV
Offline
Posted 11/14/08 , edited 11/14/08
giftcards.
431 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / cali.
Offline
Posted 11/15/08
too many peoples. gifts ive given before that were nice a thong in a cross stitched pillow, shirt, beanie, camera, wallet, engraved dog tag, ipod and some small things. the thong in the picture framed pillow i made was funniest.
things i plan this yr probably domo cards, assassin labeled things, 3x3x5 rubric rectangle, cross stitch poster, and whatever else suits them. need more money but cant work...
27440 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M
Offline
Posted 11/15/08
I might get my brother a new computer..For my parent maybe a new flat screen tv .For my dog hmmm something cool maybe a new friend.. I'll get some of my friends something aswell.
6304 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / North Texas
Offline
Posted 11/15/08
I'm thinking I'll try getting a laptop for my mom. Each of my sisters will get a beautiful dress. My oldest bro will probobly get something guitar related. My other bro will probably get some sort of cool action figure.
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.