First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply Gundam 00 Episodes Parody
689 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 11/24/08
WOAH THATS COOL MAN... A GN DRIVE MODEL...
2596 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/24/08
i want to see episode 6 LOL.
6695 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / canada, holy brit...
Offline
Posted 12/4/08
check this out...


2596 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 12/5/08

animeboy12 wrote:

check this out...




wtf

gundam 00 mixed with kanokon
Member
1437 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Malaysia
Offline
Posted 12/5/08
Wow that was so damn funny.. love it... thanks...!!!
6695 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / canada, holy brit...
Offline
Posted 12/5/08 , edited 12/5/08
is setsuna cute or what...?

i got this from a guy who made a fanfiction about gundam series and school days crossover.
689 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 12/10/08
that's cool man ~ XD
344 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Based on my un-of...
Offline
Posted 12/26/08
this is basically Gundam 00 S2 Op2,i put my picks on Hakanaku than this song..
http://www.youtube.com/watch?v=kv-AjB1_wfA&feature=bz302
Member
16 cr points
Send Message: Send PM GB Post
55
Offline
Posted 12/30/08
When ep13 parody out??
498 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Singapore
Offline
Posted 1/19/09
haha this is cool! and the one setsuna gets hit by saji so many times was funny!
Member
6695 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Malaysia
Offline
Posted 1/21/09
hahahaha wtf kaioken?! xDD
18391 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Homeless
Offline
Posted 1/27/09 , edited 4/5/09
Episode 14 Parody
Oji-San's Counterattack


Setsuna's troubles


Seraphim Head


Ribbons


Episode15 Parody
A world within a dream


Disaster of Setsuna


Trans-Am


Why only those 4 in the OP and no her? :(


FALCON PUNCH!!
http://www.youtube.com/watch?v=_IUyqenD7kU

Jumping Onto White Base
http://www.youtube.com/watch?v=8e8zUqP8yu4

Episode 16 Parody
sannin tachi


The last of Setsuna


Photoshop skills


New OP Pics


ARE YOU OKAY? BUUUUUSTAAAAA WOOOOOOOLF!
http://www.youtube.com/watch?v=6lFQ6wPjnZo

Mobile Suit Gundam: Sadistic Bright and Emo Amuro?
http://www.youtube.com/watch?v=VwnzaJpsvuM

Episode 17 Parody
Daddy Bear's Death


Chou Hissatsu Attack


Seed 00


Shin....SHORYUKEN!
http://www.youtube.com/watch?v=QrPW6HN0bBk

Every time you typo, a newtype gets slapped.
http://www.youtube.com/watch?v=hE1zgtm0GsA

Parody Special


Episode 18 Parody
Valentines day


Particle of many uses


Monster of Celestial Beings



Uso is surrounded by semi-naked women
http://www.youtube.com/watch?v=Fuql-UuWC-0

Episode 19 Parody
The best present


Innovation and hallucination


Saji's fight


Episode 20 Parody
Most painful for men


The death of Anew


Haro


!?


Gundam 00 pairings are forced by the show's sponsors, not intended by writing staff
http://ninteenpointzerofour.wordpress.com/2009/02/18/00-rumor-mill-lyle-x-anew-not-according-to-keikaku/#more-2080

Episode 21 Parody

New Era (Warning! May contains YAOI pics)


Spaz


Seed


Episode 22 Parody
Spaz part2


Judgment


Episode 23 Parody
Suicide Troops


Veda's Secret


Arios True Form


Episode 24 Parody
Production Concepts


Persuade


Persuade 2


Don't do drugs kids, games are good enough ^^


I AM GUNDAMUUUUUU


Char & Friends


Another Parody Special
Kira meets Captain Bright
21 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 1/28/09
Holy Crap Parody 16 is Hilarious, LOL, I had to contain my laughter in school.
Member
6695 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Malaysia
Offline
Posted 2/4/09
no kidding..this is..hahahaha xD the new one is like wtf?! Lacus and gang destroying the debris! hahahaha xD
Member
6695 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Malaysia
Offline
Posted 2/26/09
omg! haro's power is an outrage! WAKAKAKAKA xD
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.