First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Are Tuners and Muscle Cars The SAME?
1263 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Philadelphia
Offline
Posted 11/12/08 , edited 11/12/08

BattleDMG wrote:


RossoCorsa wrote:

Problem with a 'versus' topic is it's never-ending.

There'll never be a winner and it'll go on forever as spam.

The purpose of the thread is to get to the meat of it all, not to create more smoke'n'mirrors.


True, but there's always more entertainment in argument.

The question is, how long can you last?



1879 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / California
Offline
Posted 11/12/08

BattleDMG wrote:


RossoCorsa wrote:

Problem with a 'versus' topic is it's never-ending.

There'll never be a winner and it'll go on forever as spam.

The purpose of the thread is to get to the meat of it all, not to create more smoke'n'mirrors.


True, but there's always more entertainment in argument.

The question is, how long can you last?


My first car was a 1969 Camaro SS/RS with a supercharged 350.

I got into tuners when i read an article about a 450whp turbocharged IS300 automatic.

Trust me, i can last. =P
186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / SOCAL
Offline
Posted 11/13/08

lasthope05 wrote:




1263 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Philadelphia
Offline
Posted 11/13/08 , edited 11/13/08

BattleDMG wrote:


lasthope05 wrote:





Comebacks? Hardly. Your original statement wasnt even direct to me. Nice try tho. I just posted what was true. Are there really any points to arguments on the internet? No. Why do people feel the need to argue on the web? To make themselves feel like they are superior to other in the world of the web while in real life they are truely under the shadows of others.

Just say what you have to say and be done with it. Its up to the other person listening on the other side to want to take it in or to reject it. Who are you to force your thoughts/beliefs into someone elses head, be it true or not.

Its called growing up. Most of us do. Some of us dont....
186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / SOCAL
Offline
Posted 11/13/08

lasthope05 wrote:

Comebacks? Hardly. Your original statement wasnt even direct to me. Nice try tho. I just posted what was true. Are there really any points to arguments on the internet? No. Why do people feel the need to argue on the web? To make themselves feel like they are superior to other in the world of the web while in real life they are truely under the shadows of others.

Just say what you have to say and be done with it. Its up to the other person listening on the other side to want to take it in or to reject it. Who are you to force your thoughts/beliefs into someone elses head, be it true or not.

Its called growing up. Most of us do. Some of us dont....


TLDR. Post again when you make sense and stay on topic.
1263 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Philadelphia
Offline
Posted 11/13/08
Ignorance truly is a bliss.

Staying on a topic which most already understand the difference between the two are so great even an blind person could see. The persona that each of them have are from totally different generations. So what more is there to attribute to this thread? All thats really left is to voice opinions. Thats all what these threads are really geared towards. Ive been here since the car section was made and occasionally stop by to see what going on but if you look back.. The majority of the people on this board dont have cars, have no knowledge of them or, are just fanboy/girls of popular racing animes. The ones that do dont really say much like myself because a good thread about anything rarely comes up.

186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / SOCAL
Offline
Posted 11/13/08 , edited 11/13/08

lasthope05 wrote:

Ignorance truly is a bliss.

Staying on a topic which most already understand the difference between the two are so great even an blind person could see. The persona that each of them have are from totally different generations. So what more is there to attribute to this thread? All thats really left is to voice opinions. Thats all what these threads are really geared towards. Ive been here since the car section was made and occasionally stop by to see what going on but if you look back.. The majority of the people on this board dont have cars, have no knowledge of them or, are just fanboy/girls of popular racing animes. The ones that do dont really say much like myself because a good thread about anything rarely comes up.



Don't believe I own a car or have any knowledge of them? (which is completely irrelevant to how the argument began) Well come on to my forum vrt.squidd.org. I'm a mod on there (PFALLDAY). We have rep from ziptied to zilvia, across the nation, and around the world. I have multiple track event experience in both drift and grip. Your voice means shit to me. But since you made such a simple thing I posted into an argument, join my forum, start a thread (general chat sec.), and see if you still want to keep going with this.

If not, at least join our forum. We're all a bunch of stuck-up racist track whores. So you'll get used to my shit talking after a few days there. Plus we're a lot more exciting than this fail ass thread.
1879 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / California
Offline
Posted 11/13/08

lasthope05 wrote:

The persona that each of them have are from totally different generations. So what more is there to attribute to this thread? All thats really left is to voice opinions. Thats all what these threads are really geared towards.


I'm just trying to see if the negativity against tuners is still a higher end demographic or not.


BattleDMG wrote:

Don't believe I own a car or have any knowledge of them? (which is completely irrelevant to how the argument began) Well come on to my forum vrt.squidd.org. I'm a mod on there (PFALLDAY). We have rep from ziptied to zilvia, across the nation, and around the world. I have multiple track event experience in both drift and grip. Your voice means shit to me. But since you made such a simple thing I posted into an argument, join my forum, start a thread (general chat sec.), and see if you still want to keep going with this.

If not, at least join our forum. We're all a bunch of stuck-up racist track whores. So you'll get used to my shit talking after a few days there. Plus we're a lot more exciting than this fail ass thread. :)


Lol, well then i apologise for wasting your time with a 'fail ass thread',

711 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / USA
Offline
Posted 11/13/08
i think that muscle is basically tuning just look at the term "tune" you dont hear "muscle" car owners say "i muscle my car up to 400HP!" the "Tune" word is used so much more when talking about using aftermarket's on a car
186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / SOCAL
Offline
Posted 11/13/08

RossoCorsa wrote:

Lol, well then i apologise for wasting your time with a 'fail ass thread',


haha, I didn't mean the OP. I meant all the responses that made it so. (also counting some of mine =x)
1879 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / California
Offline
Posted 11/13/08

BattleDMG wrote:


RossoCorsa wrote:

Lol, well then i apologise for wasting your time with a 'fail ass thread',


haha, I didn't mean the OP. I meant all the responses that made it so. (also counting some of mine =x)


lol kk. I've taken some bashes directly in other threads before so i was just 'meh' about it, lol.

took a peek at your forum and it seems kinda... erm... recruiting stage?

Didn't see any pix or info about your ride though.
186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / SOCAL
Offline
Posted 11/13/08

RossoCorsa wrote:

lol kk. I've taken some bashes directly in other threads before so i was just 'meh' about it, lol.

took a peek at your forum and it seems kinda... erm... recruiting stage?

Didn't see any pix or info about your ride though.


Don't worry, it's not much to look at. haha It's all business. Purely suspension parts.

Here, it's at the top of page 50.

http://www.crunchyroll.com/forumtopic-90214/Post-Your-Car-Pictures-Here.html?pg=50
1879 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / California
Offline
Posted 11/13/08

BattleDMG wrote:


RossoCorsa wrote:

lol kk. I've taken some bashes directly in other threads before so i was just 'meh' about it, lol.

took a peek at your forum and it seems kinda... erm... recruiting stage?

Didn't see any pix or info about your ride though.


Don't worry, it's not much to look at. haha It's all business. Purely suspension parts.

Here, it's at the top of page 50.

http://www.crunchyroll.com/forumtopic-90214/Post-Your-Car-Pictures-Here.html?pg=50


What setup are you using? (if you say Megans i'll cry )
186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / SOCAL
Offline
Posted 11/13/08
Also the forums been transfered over to many different servers, so we lost a lot of data in the process. Recruiting. Meh. We don't really do that. We sort of pick up new members as fast as we make friends. So we all pretty much know everybody that joins.
186 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / SOCAL
Offline
Posted 11/13/08

RossoCorsa wrote:

What setup are you using? (if you say Megans i'll cry )


haha, sorry to disappoint you. yeah, they're megans. but everything else is PBM (Powered by Max). tension rods, tie rods, ruca, etc. I recently blew one of my c/o's at the track (same day that picture from willow springs was taken). And so I'm probably gonna pick up PBM coilovers and complete the combo. haha
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.