First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Yamapi's Eggroll XD
152 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Beverly Hills CA
Offline
Posted 11/13/08 , edited 11/13/08
ok...thats enough!!! *covers eyes with both hands, but peeks between fingers*
now i'll be dreaming of erm...eggrolls for weeks! lol!
7211 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Osaka, Japan
Offline
Posted 11/13/08
haha.
man that was funny.
though a bit
but i guess it's ok since it's YamaPi's eggroll.
haha.
2340 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / below sea level
Offline
Posted 11/13/08
he was not wearing anything under his jogging pants do something bounces when he ran..i remembered this scene in kurosagi & i was smiling..

3532 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / philippines
Offline
Posted 11/13/08
YAMAPI'S EGGROLL..LOL

Love it sooo muucccchhh!!..

i wont bother too if it is his eggroll..

I like his role in kurosagi..serious but a little with a comedy role,,hehe

he soo hoottt..
9483 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Oregon
Offline
Posted 11/13/08 , edited 11/13/08

ebhonx wrote:

i still don't get eggroll

i google it and wat i got is somekind of food


She's talking about his man junk....not sure if I'm allowed to say p**** on this site.
1019 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 11/13/08

Sweetie_666 wrote:


ebhonx wrote:

i still don't get eggroll

i google it and wat i got is somekind of food


She's talking about his man junk....not sure if I'm allowed to say p**** on this site.



lol, at first when I saw this, I thought it was some eggroll he made as well..
but dang, you have to think OUTSIDE the box.
Posted 11/13/08
omfg i effin didnt notice that part in kurosagi haha i love yamapi i definitely want to see him in more dramas
9483 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Oregon
Offline
Posted 11/13/08

fgrockz wrote:


Sweetie_666 wrote:


ebhonx wrote:

i still don't get eggroll

i google it and wat i got is somekind of food


She's talking about his man junk....not sure if I'm allowed to say p**** on this site.



lol, at first when I saw this, I thought it was some eggroll he made as well..
but dang, you have to think OUTSIDE the box.


Yeah...eggroll wasn't a familiar description of man-junk as far as I knew...but I knew what she meant when I saw it, lol....I was looking for an actual eggroll too.
1577 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Okinawa, Japan
Offline
Posted 11/13/08
lol!! hahaha
1352 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / earth? world? :] XD
Offline
Posted 11/13/08
LOL... :] XD
207 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 11/13/08
that was disturbing....
502 cr points
Send Message: Send PM GB Post
35
Offline
Posted 11/13/08
funny....eggroll!!
12158 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / ╰☆ 没有黑暗の地方╭☆
Offline
Posted 11/13/08
O gosh haha
918 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Rockville, Maryla...
Offline
Posted 11/13/08
Man that it is tooo funny .... God I wonder How someone caught that!!!!!
537 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / malaysia
Offline
Posted 11/13/08
haha..
dunno wat else to say..
am speechless
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.