First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Post Reply MOD APPLICATION
Posted 11/14/08 , edited 11/17/08
We seriously need more moderators! And to become one, all you have to do is:

1. post atleast 5 aviis you ever made

2. post a group avii for this group ( Includes Group Name on it and Theme Shugo Chara)

3. Write:

Name:
Username:
Age:
Programs you use:
Why you want to be a mod:
What can you do:
What Moderator do you want to be?: List them in order for them!

FOR EXAMPLE: (can be both but maximum of being another mod is 3)

1. Avii Requests
2. Banner Requests
3. Icon Requests
4. Divider Requests
5. Mini Banner Requests
6. Manga Coloring
7. Security Moderator?: Checks if member is using harsh words or judging people's way of graphic editing. They also delete moderators that do not participate!
Member
260 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Every Where
Offline
Posted 11/20/08 , edited 11/20/08
Name:Melody-chan
Username: Ichigo_Melody-chan
Age: 11
Programs you use: lunapic
Why you want to be a mod: IDK, but this group is kawaii
What can you do: Make aviis
What Moderator do you want to be?:
1. Security Moderator Avii Requests
2. Banner Requests
3. Icon Requests
4. Divider Requests
5. Mini Banner Requests
6. Avii Requests
7. Manga Coloring
Posted 11/20/08

Ichigo_Melody-chan wrote:

Name:Melody-chan
Username: Ichigo_Melody-chan
Age: 11
Programs you use: lunapic
Why you want to be a mod: IDK, but this group is kawaii
What can you do: Make aviis
What Moderator do you want to be?:
1. Security Moderator Avii Requests
2. Banner Requests
3. Icon Requests
4. Divider Requests
5. Mini Banner Requests
6. Avii Requests
7. Manga Coloring


REJECTED I'm sorry, but...................you can be a security mod though? and lunapic, we don't really accept here. try photoscape, GIMP, photoshop or photofilter
Posted 11/22/08 , edited 11/22/08


Name: Sakura
Username: Read XDD
Age: Secret O.o
Programs you use:
Photoscape and more XDD
Why you want to be a mod:
I love making aviis! X3
What can you do: Memebrship cards, banners, aviis.
What Moderator do you want to be?: List them in order for them!
1. Avii Requests
2. Banner Requests
3. Whichever you want me to do XDD

(Here are aviis by me)

http://www.crunchyroll.com/showphotoalbum?id=7526316

(Group banner Thing O.O)




Posted 11/22/08

AngelCloud22 wrote:



Name: Sakura
Username: Read XDD
Age: Secret O.o
Programs you use:
Photoscape and more XDD
Why you want to be a mod:
I love making aviis! X3
What can you do: Memebrship cards, banners, aviis.
What Moderator do you want to be?: List them in order for them!
1. Avii Requests
2. Banner Requests
3. Whichever you want me to do XDD

(Here are aviis by me)

http://www.crunchyroll.com/showphotoalbum?id=7526316




APPROVED (DEFINITELY) avii making moderator~ talented you! yes, you! you are a moderator! now please invite all of your buddies~ make some examples (atleast 5) post them on the forum Avii Shop, and make a avii 4 this group<33
Posted 11/22/08

Drive-B wrote:


AngelCloud22 wrote:



Name: Sakura
Username: Read XDD
Age: Secret O.o
Programs you use:
Photoscape and more XDD
Why you want to be a mod:
I love making aviis! X3
What can you do: Memebrship cards, banners, aviis.
What Moderator do you want to be?: List them in order for them!
1. Avii Requests
2. Banner Requests
3. Whichever you want me to do XDD

(Here are aviis by me)

http://www.crunchyroll.com/showphotoalbum?id=7526316




APPROVED (DEFINITELY) avii making moderator~ talented you! yes, you! you are a moderator! now please invite all of your buddies~ make some examples (atleast 5) post them on the forum Avii Shop, and make a avii 4 this group<33


LOLZ I just added the banner thing! X3

Posted 11/23/08

AngelCloud22 wrote:


Drive-B wrote:


AngelCloud22 wrote:



Name: Sakura
Username: Read XDD
Age: Secret O.o
Programs you use:
Photoscape and more XDD
Why you want to be a mod:
I love making aviis! X3
What can you do: Memebrship cards, banners, aviis.
What Moderator do you want to be?: List them in order for them!
1. Avii Requests
2. Banner Requests
3. Whichever you want me to do XDD

(Here are aviis by me)

http://www.crunchyroll.com/showphotoalbum?id=7526316




APPROVED (DEFINITELY) avii making moderator~ talented you! yes, you! you are a moderator! now please invite all of your buddies~ make some examples (atleast 5) post them on the forum Avii Shop, and make a avii 4 this group<33


LOLZ I just added the banner thing! X3



Thankies~ yes, i saw the banner, and we would like to use it for appreciation but once another member or moderator creates one, we will use that. And, the image didn't nessasarily be Shugo Chara
Moderator
98013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ღ†somewhere there...
Offline
Posted 11/23/08


Name: Yuuya
Username: Yuuya-chan
Age: 15
Programs you use: Photoshop
Why you want to be a mod: bcause i luv makin graphics n wanna help out da group
What can you do: aviis, banners, manga colouring, icons, membership cards, etc.
What Moderator do you want to be?: Manga colourin

heres da group avii that i made :


n u can c my manga colouring examples HERE



Posted 11/23/08

Yuuya-chan wrote:



Name: Yuuya
Username: Yuuya-chan
Age: 15
Programs you use: Photoshop
Why you want to be a mod: bcause i luv makin graphics n wanna help out da group
What can you do: aviis, banners, manga colouring, icons, membership cards, etc.
What Moderator do you want to be?: Manga colourin

heres da group avii that i made :


n u can c my manga colouring examples HERE





APPROVED you're now a mod! please post some examples in da Avii Shop forum~
Moderator
98013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ღ†somewhere there...
Offline
Posted 11/23/08

Drive-B wrote:


Yuuya-chan wrote:



Name: Yuuya
Username: Yuuya-chan
Age: 15
Programs you use: Photoshop
Why you want to be a mod: bcause i luv makin graphics n wanna help out da group
What can you do: aviis, banners, manga colouring, icons, membership cards, etc.
What Moderator do you want to be?: Manga colourin

heres da group avii that i made :


n u can c my manga colouring examples HERE





APPROVED you're now a mod! please post some examples in da Avii Shop forum~


YAY!!! thx :D
i will... but i might not b able 2 make ny samples now... cause i m have my mocks on next tuesday n da followin tuesday.... but i will make sum on wednesday.... (n could i ask how much i need 2 make...?)
Posted 11/23/08

Yuuya-chan wrote:


Drive-B wrote:


Yuuya-chan wrote:



Name: Yuuya
Username: Yuuya-chan
Age: 15
Programs you use: Photoshop
Why you want to be a mod: bcause i luv makin graphics n wanna help out da group
What can you do: aviis, banners, manga colouring, icons, membership cards, etc.
What Moderator do you want to be?: Manga colourin

heres da group avii that i made :


n u can c my manga colouring examples HERE





APPROVED you're now a mod! please post some examples in da Avii Shop forum~


YAY!!! thx :D
i will... but i might not b able 2 make ny samples now... cause i m have my mocks on next tuesday n da followin tuesday.... but i will make sum on wednesday.... (n could i ask how much i need 2 make...?)


as many as you want but perhaps more then 3 or 5? if that's okay wif you....
Moderator
98013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ღ†somewhere there...
Offline
Posted 11/23/08 , edited 11/23/08

Drive-B wrote:


Yuuya-chan wrote:


Drive-B wrote:


Yuuya-chan wrote:



Name: Yuuya
Username: Yuuya-chan
Age: 15
Programs you use: Photoshop
Why you want to be a mod: bcause i luv makin graphics n wanna help out da group
What can you do: aviis, banners, manga colouring, icons, membership cards, etc.
What Moderator do you want to be?: Manga colourin

heres da group avii that i made :


n u can c my manga colouring examples HERE





APPROVED you're now a mod! please post some examples in da Avii Shop forum~


YAY!!! thx :D
i will... but i might not b able 2 make ny samples now... cause i m have my mocks on next tuesday n da followin tuesday.... but i will make sum on wednesday.... (n could i ask how much i need 2 make...?)


as many as you want but perhaps more then 3 or 5? if that's okay wif you....


okay thx 4 tellin me :D
can it b any pics...?

Posted 11/23/08

Yuuya-chan wrote:


Drive-B wrote:


Yuuya-chan wrote:


Drive-B wrote:


Yuuya-chan wrote:



Name: Yuuya
Username: Yuuya-chan
Age: 15
Programs you use: Photoshop
Why you want to be a mod: bcause i luv makin graphics n wanna help out da group
What can you do: aviis, banners, manga colouring, icons, membership cards, etc.
What Moderator do you want to be?: Manga colourin

heres da group avii that i made :


n u can c my manga colouring examples HERE





APPROVED you're now a mod! please post some examples in da Avii Shop forum~


YAY!!! thx :D
i will... but i might not b able 2 make ny samples now... cause i m have my mocks on next tuesday n da followin tuesday.... but i will make sum on wednesday.... (n could i ask how much i need 2 make...?)


as many as you want but perhaps more then 3 or 5? if that's okay wif you....


okay thx 4 tellin me :D
can it b any pics...?



Yes, ofcourse! abyway that wouldn't trouble you and you feel comfortable. Don't rush and take your time ^_^
28640 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / somewhere~
Offline
Posted 11/23/08

Drive-B wrote:

We seriously need more moderators! And to become one, all you have to do is:

1. post atleast 5 aviis you ever made

2. post a group avii for this group ( Includes Group Name on it and Theme Shugo Chara)

3. Write:

Name:
Username:
Age:
Programs you use:
Why you want to be a mod:
What can you do:
What Moderator do you want to be?: List them in order for them!

FOR EXAMPLE: (can be both but maximum of being another mod is 3)

1. Avii Requests
2. Banner Requests
3. Icon Requests
4. Divider Requests
5. Mini Banner Requests
6. Manga Coloring
7. Security Moderator?: Checks if member is using harsh words or judging people's way of graphic editing. They also delete moderators that do not participate!


Name:Yuuri
Username: Yuu-sama
Age: .... OLD XD
Programs you use: Paint and phtoscape~
Why you want to be a mod: ... idk
What can you do: idk~ o-o XDD
What Moderator do you want to be?: List them in order for them!
Avii mod
Banner mod
Manga Coloring


Heres the grp avii thing! >< but it sucks cuz i rushed gomen o-o
Posted 11/23/08

Yuu-sama wrote:


Drive-B wrote:

We seriously need more moderators! And to become one, all you have to do is:

1. post atleast 5 aviis you ever made

2. post a group avii for this group ( Includes Group Name on it and Theme Shugo Chara)

3. Write:

Name:
Username:
Age:
Programs you use:
Why you want to be a mod:
What can you do:
What Moderator do you want to be?: List them in order for them!

FOR EXAMPLE: (can be both but maximum of being another mod is 3)

1. Avii Requests
2. Banner Requests
3. Icon Requests
4. Divider Requests
5. Mini Banner Requests
6. Manga Coloring
7. Security Moderator?: Checks if member is using harsh words or judging people's way of graphic editing. They also delete moderators that do not participate!


Name:Yuuri
Username: Yuu-sama
Age: .... OLD XD
Programs you use: Paint and phtoscape~
Why you want to be a mod: ... idk
What can you do: idk~ o-o XDD
What Moderator do you want to be?: List them in order for them!
Avii mod
Banner mod
Manga Coloring


Heres the grp avii thing! >< but it sucks cuz i rushed gomen o-o

APPROVED please put da examples in da avii shop forum @least 3 or 5 please~
btw, you serious? u used photoscape and it came out this kool??????how?
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.