First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
T.O.P Kisses Hyori (2008 MKMF Awards)
11928 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Graduation Hall
Offline
Posted 11/15/08
he only gave her a peck on the lips lol but its cool, the performance was hot tho plus the whole time hyori was there performing she stood relly still when T.O.P came by her , like she was expecting it, i guess it was planned out for the audience
5578 cr points
Send Message: Send PM GB Post
AY-SH-UH
Offline
Posted 11/15/08
WHOA.. :w00t:
4238 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Florida
Offline
Posted 11/15/08
Haha yea it thought it was awesome. the pictures really schocked me at first but once i saw the performance i realized it was just a peck on the lips really. BUT IM SO HAPPY FOR BIG BANG! THEY WON ARTIST OF THE YEAR AND BEST MALE GROUP!!
they totally deserve it! Go Big Bang Hwaiting!
14619 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 11/15/08
im not.....it wasnt a full on make out session or anyhting.
i call it a little peck on the lips.
9085 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / thats a secret!!!...
Offline
Posted 11/15/08 , edited 11/15/08
omgggggggggggggggggggggggggggggggg
i saw it. it just a peck. love their performance together
762 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / i dun know?
Offline
Posted 11/15/08
oke hold up just wanted to say my part oke i like wanted to die of shock but i understand now what was the kiss for... i think that hyori is suppose to be the girl that g dragon and top is "fighting" over with... but the build up to the kiss was like hyped rather that the kiss it self... but common hyori and top both hot... if it happens IF, i wouldn't really mind.... and it justify that tops not gay (oke that was random) hahahaha thats all
778 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / New Jersey USA
Offline
Posted 11/15/08
i saw it, fake kiss, it looks like he kiss her because he had to not because he wanted to. oh well everything for the show LOL
4231 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / California bby!
Offline
Posted 11/15/08
I just watche dit a while ago and it cant really be called a "kiss"..more like a peck
347 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / GAINESVILLE, VA
Offline
Posted 11/15/08
HOLLICRAPP!!! I LITERALLY FELL OFF THE CHAIR WEN I SAW THEIR PERFORMANCE... I DIED AT THE MOMENT!!! I WAS EXCITED FOR MY BIGBANG BABIES.


IM SO PROUD OF THEM!!!

THE SPECIAL STAGE WITH HYORI WAS UNBEATABLE!!! CERTIFIABLY HOT!!

BIGBANG IS VIP!
8512 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/15/08 , edited 11/15/08
wasn't it a peck? well watevs i still got luv for dem
3335 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / sunny California :]
Offline
Posted 11/15/08
woooooow.
that's all i can say.
684 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / hannah, montana
Offline
Posted 11/15/08
omg.
i was short of breath for a while...
man i hate to admit it. but im quite jealous of her...

but yay for big bang on winning their awards!!!
Posted 11/15/08
Awww so sweet. I'm kind of jealous though :[, but it's okay. They look cute together.
So happy for Big Bang Congrats!
990 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / vancouver
Offline
Posted 11/15/08
awies can someone gimme the link to watch their special stage!! !

BIG BANGGGG<333
943 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 11/15/08
i am in shock LOL

but i bet Hyori is over the moon. I mean she DO love BigBang-Lucky. It'd be like any Fan's dream....
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
You must be logged in to post.