Post Reply Bill's girlfriend...
Creator
1062 cr points
Send Message: Send PM GB Post
54 / F / Somewhere in the...
Offline
Posted 11/19/08
Now, this has been bothering me for a while now.
(By a while, I mean a couple of days)

Do any of you care who/if Bill (or any other member of TH) dates?

I asked some people why they always get defensive when a picture of TH comes up with fans. It's usually either Bill or Tom with a fan. What does everyone say?
"OMG! THAT BETTER BE A FAN!!111!!one1!"

One girl had the audacity to tell me that she wants the guys to be alone for the rest of their lives.
No offense but I think the majority of the fandom needs to grow up, ngl.
Member
26 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / SG
Offline
Posted 12/20/08

Reiband wrote:

Now, this has been bothering me for a while now.
(By a while, I mean a couple of days)

Do any of you care who/if Bill (or any other member of TH) dates?

I asked some people why they always get defensive when a picture of TH comes up with fans. It's usually either Bill or Tom with a fan. What does everyone say?
"OMG! THAT BETTER BE A FAN!!111!!one1!"

One girl had the audacity to tell me that she wants the guys to be alone for the rest of their lives.
No offense but I think the majority of the fandom needs to grow up, ngl.


hope you dont mind i post a reply . i kinda agree with what you say . but if someone really think that it will be better for the guys to be alone for the rest of their lives it will be kinda selfish.everyone need a partner .
no offense thats what i think .
Member
19719 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / Under a bridge, h...
Offline
Posted 12/20/08
Who knows maybe they do have one [ not saying they really do ]
but honestly I dont give a shit along with all these other fans
cause its obvious that they cant stay single forver or possibly date every freaking fan`
all you gotta do is hope for the best for them :)
and let them do as they please =] theyre big boys now anyways *sniff*
You must be logged in to post.