First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
This is Not funny but it is!
2828 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / CA
Offline
Posted 11/20/08
Y the hell would the police need to know wat the sandwhich was?
That was funny tho
3788 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / from east africa-...
Offline
Posted 11/20/08
that is sooo funny!!
6119 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Tulsa..A boring p...
Offline
Posted 11/20/08

h4x0rz wrote:

lol ... "make me a sandwich" + bitch slap = Alpha male


woooow that made me lawl
Posted 11/20/08
LOL what the heck`. omg ..
13258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / O.C. So.Cal
Offline
Posted 11/20/08
dam bitch made me a crappy sandwhich!
Posted 11/20/08
what a waste of a sandwich
1329 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / in that place dee...
Offline
Posted 11/20/08
a 5 dollar foot long....hahaha better and cheap.
1054 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / SINGAPORE
Offline
Posted 11/20/08
i think it was a subway!!! with tuna and melted cheese...haha
5367 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / At home ^__^
Offline
Posted 11/20/08
Lol indeed the last sentence was very funny! I can't believe that the reporter actually wrote this!!! o.O
40772 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 11/20/08
hahaha,
rofl,
Posted 11/21/08
I bet its one of those sandwich my brother makes....
Un-edible...
-_-
Its hard as a rock (as he fries it.... he is an idiot)
4142 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / everywhere and an...
Offline
Posted 11/21/08
Oh.... wow~ ahahahaXD
5584 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Asia
Offline
Posted 11/21/08
I think it's lame to hit someone you hate with a sandwich.. use the bottle of sandwich spread instead... ^__^
8771 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 11/21/08
aha, do they need to know what type of sandwich it is?
12079 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / location location...
Offline
Posted 11/21/08
Emmmmmm sandwich...
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
You must be logged in to post.