First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Did you ever try or thought of stealing your bestfriend's GF/BF?
3819 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 11/21/08
uhhh no but for some reason i get along with my best friends boy friends but they dont hit on me it only happen once when my best friends boyfriend wanted to go with me
yeah we ended up not talking to each other and i didnt do anything...
she choose a guy over me.... but idc no more
40772 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 11/25/08
nope,
coz their taste is awful,
2469 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Seattle, WA
Offline
Posted 11/25/08
i had thoughts about it before
then i thought about it and decided bros b4 hoes
40772 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 11/25/08
lol,
same goes to me,
5840 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / stalking you
Offline
Posted 11/25/08
noope cause i don't have a best friend....& my close friends date the most dumbest guys i've ever met.
13258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / O.C. So.Cal
Offline
Posted 11/25/08
eww omg my friends previous girlfriend is so fucking ugly i swear id rather date a dog than her
21869 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Sleepy Land
Offline
Posted 11/25/08
Kinda nice way of thinking, but I never thought something like that before -.-
Posted 11/25/08
my best friends ex is sort of cute , but i never even thought about 'stealing' him ! which would have been easy too , she`s in hong kong and he goes to my school (in australia ) .

it`s just really wrong .
19849 cr points
Send Message: Send PM GB Post
69 / M / Limbo
Offline
Posted 11/25/08 , edited 11/25/08
Nah... bros before hos... ^ always.
12803 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / if i tell, u migh...
Offline
Posted 11/25/08
dats just NOt normal
so nooo .. have u ??
12803 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / if i tell, u migh...
Offline
Posted 11/25/08

LemonyPanda wrote:

eww omg my friends previous girlfriend is so fucking ugly i swear id rather date a dog than her


lol ...ur mean ... wahahahaha but funny ..
12723 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Malaysia the land...
Offline
Posted 11/25/08
No my best friend will have a bf when she's 30
21038 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Hong Kong, china
Offline
Posted 11/25/08
never .... i dont to betray friends
124 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/25/08
I don't think its worth throwing your friendship over some guy/girl. I know some people would obsessively pursue it and the most often word I always hear is 'its not as if they are married or anything'. Thats not the point.
4283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
39 / F / NC, United States
Offline
Posted 11/25/08
NOOOO...but me and my close cousin did liked the same guy at the same time before...but we never fought over him.....and we got over him anyways
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.