First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Any Good Nintendo DS games
1198 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Boon Lay
Offline
Posted 12/12/07 , edited 4/13/08
call of duty 4
mario party
digi dawn/dusk
zelda
cooking mama wif friends
1325 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F / I dont speak english
Offline
Posted 12/12/07 , edited 4/13/08
I did play and enjoy:

Cooking Mama
Elite beat agent
Animal Crossing
Harverst moon
Phoenix writgh (they are all so good)
Trauma center
Metroid
Brain age

I think over all, Phoenix Wright is the best choice to buy... awesome game, great DS fontionality, easy, casual, and damn funny. But once you passed trought the game... its over... so thats kinda sad for people who play alot.
882 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Texas
Offline
Posted 12/12/07 , edited 4/13/08

Hylia wrote:

I did play and enjoy:

Cooking Mama
Elite beat agent
Animal Crossing
Harverst moon
Phoenix writgh (they are all so good)
Trauma center
Metroid
Brain age

I think over all, Phoenix Wright is the best choice to buy... awesome game, great DS fontionality, easy, casual, and damn funny. But once you passed trought the game... its over... so thats kinda sad for people who play alot.


Yeah all that stuff she said. XD I've played (or watched my bf play) most of them and they're all amazing.

skaith 
1495 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 12/12/07 , edited 4/13/08
ff12
zelda
luminous arc
heroes of mana
children of mana
jumps ultimate stars
metriod hunters
and more
ps. dont buy any pokemon games they suck
346 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Someplace
Offline
Posted 12/12/07 , edited 4/13/08
Guilty Gear best DS game ever.
5356 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F
Offline
Posted 12/12/07 , edited 4/13/08
Xeonsage I & II

Man that game is so fun! It's like the Ps2 game and a little bit of the anime just in sprites. Either way it's very fun if you never got the game or it broke... like mine...D: I only got to the part we're I got Momo back to!

But you have to get it on the DS EMU because I don't think it'll come out in english...-sigh-
69484 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / London
Offline
Posted 12/12/07 , edited 4/13/08
hmm jump ultimate stars (japanese only)
final fantasy 3 if you haven't played
final fantasy 12
megaman battle double team is good too
3003 cr points
Send Message: Send PM GB Post
my house
Offline
Posted 12/12/07 , edited 4/13/08

Crystal109 wrote:

Yeah, the Phoenix Wright: Ace Attorney is really good. Trauma Center: Under the Knife is addictive too, or at least what I've played of it.


you are so right !!!!!!! T.C.U.K is so addictive!!!
3895 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / naked under the b...
Offline
Posted 12/12/07 , edited 4/13/08
contra 4 damn i love it
855 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / M / las vegas
Offline
Posted 12/12/07 , edited 4/13/08
where do you get jump allstars
619 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / California
Offline
Posted 12/12/07 , edited 4/13/08
Hmm, I recently got the Harvest Moon DS game...Can anyone tell me how it is compared to, say, Harvest Moon A Wonderful Life for Gamecube, which I've played before? So far, the DS game seems a bit...bland and boring.

By the way, after playing all three Phoenix Wright games (including the new one, Trials and Tribulations), I have to say that they are the best games ever, if only for the first time through. Amazing graphics, interesting storyline, everything. The only downside is that the storyline is pretty linear, but it's still very much worth playing.
2664 cr points
Send Message: Send PM GB Post
74 / F / California :D
Offline
Posted 1/22/08 , edited 4/13/08
o yeah...i need help with the r4..how do u use it? where do u download games to put in it?
Posted 1/23/08 , edited 4/13/08
Phoenix Wright!
Harvest Moon!
54074 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 1/23/08 , edited 4/13/08
whatever mario game,
but the best for me is mario party DS!!!!

and Elite Beat Agents!!!, a perfect action rythm dancing game, haha XD

6950 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / im from your face
Offline
Posted 1/23/08 , edited 4/21/08
Death note:Kira's game (Jap. only)
Death note:L o Tsugu Mono (Jap. only)
Trauma Center
Super Mario 64 DS
Mario Kart DS
Brain Age
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.