First  Prev  1  2  3  Next  Last
So how about those great Wii games...
1933 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / In your ports kil...
Offline
Posted 11/25/08
Nothing, already got the few games I wanted on the wii for this year and living in the UK, its going to be a looooong time before Tales of Symphonia 2 comes out over here.
Posted 11/25/08
The Wii is shite. Sure, it's fun to mess around on but by yourself, it's absolutely rubbish.

My expectations of it producing a game that I will thoroughly enjoy is all the way down there v v v v v

117 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / alabama
Offline
Posted 11/25/08
oh the conduit coming out febuary looks like x360 graphics
9970 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / California
Offline
Posted 11/25/08 , edited 11/25/08
At the moment, I'm really excited about Fragile: Farewell Moon Ruins. It looks awesome. Oh, and Oboro Muramasa. I also heard that there is going to be a No More Heroes 2. These games may or may not be coming to the U.S. sooo...we'll see.
Skyte 
45260 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Canada
Offline
Posted 6/22/09
Hmm i heard The Conduit, Madworld, Tales of Symphonia: DotNW and Muramusa pretty good
14395 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / the great northwest
Offline
Posted 6/27/09
the best game in wii ever made is super mario galaxy
cant wait to get the 2nd one!
528 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M
Offline
Posted 7/24/09

EmperorKorea wrote:

with games like AMF Bowling, Iron Chef America, Calvin Tucker's Redneck Jamboree and more coming soon, what wii games are YOU buying this Christmas?


Gimme a break. Every console has crappy cash-in titles.
785 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Earth, Milky Way
Offline
Posted 7/24/09

miraimike wrote:


EmperorKorea wrote:

with games like AMF Bowling, Iron Chef America, Calvin Tucker's Redneck Jamboree and more coming soon, what wii games are YOU buying this Christmas?


Gimme a break. Every console has crappy cash-in titles.


wii has more

Posted 7/24/09
the best game for wii is Mario Cart and Rockband wii
528 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M
Offline
Posted 7/26/09

EmperorKorea wrote:


miraimike wrote:


EmperorKorea wrote:

with games like AMF Bowling, Iron Chef America, Calvin Tucker's Redneck Jamboree and more coming soon, what wii games are YOU buying this Christmas?


Gimme a break. Every console has crappy cash-in titles.


wii has more



Wii also has more games in general.
785 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Earth, Milky Way
Offline
Posted 7/26/09

miraimike wrote:


EmperorKorea wrote:


miraimike wrote:


EmperorKorea wrote:

with games like AMF Bowling, Iron Chef America, Calvin Tucker's Redneck Jamboree and more coming soon, what wii games are YOU buying this Christmas?


Gimme a break. Every console has crappy cash-in titles.


wii has more



Wii also has more games in general.



and thus it has more crap than the other two systems.
528 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M
Offline
Posted 7/27/09
If you include the PS2, then the PS2 has Wii beat by a mile.
4586 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / all around the wo...
Offline
Posted 8/1/09


hypnotising,comatose
346 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Places
Offline
Posted 8/3/09
I stole that lolcano, it is safely in my pictures, waiting to strike unsuspecting friends. No idea what I want for Christmas, but in general I'd like a EPIC RPG. Trying to remember the name of this one game that was announced at E3 somewhere, its might be Dawn of the New world but I don't know for sure it thats the name. I seen a trailer for it and at first it was a large battle in this canyon with stuff just generally getting F'ed up. Then some game play, reminded me of FF12. No More Heros 2, Silent Hill:SM, Monster Hunter Tree~(lol), and I think I'll stop here, there is a lot of games I'm looking forward to.
8020 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / California
Offline
Posted 9/20/09

AngelNeko wrote:

Monopoly (wii). After all why not spend over $200 on the console and a extra $40 on the game. Because we all know the hassel of buying a board game for under $20


But then you won't get the satisfaction of flipping the table over when the game goes on for too long.
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.