First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply Banner Requests
Member
9559 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / my dream world
Offline
Posted 11/25/08

sweetslynns wrote:


animeluvingdreamer wrote:

1. Text : 1st pic: Welcome to my Profile!!!, 2nd pic: Come Again Soon!!!
2. Size : doesn't matter
3. Certain Color : anything that goes
4. Extras : please make as cute as possible
5. Uploaded Pics? : yep XD
6. Picture[in spoiler] :


Hello ! I did it for you already..if you don't like it..feel free to tell me k?


thanks soooo much!
love them XD
Moderator
14196 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / singapore
Offline
Posted 11/25/08

animeluvingdreamer wrote:


sweetslynns wrote:


animeluvingdreamer wrote:

1. Text : 1st pic: Welcome to my Profile!!!, 2nd pic: Come Again Soon!!!
2. Size : doesn't matter
3. Certain Color : anything that goes
4. Extras : please make as cute as possible
5. Uploaded Pics? : yep XD
6. Picture[in spoiler] :


Hello ! I did it for you already..if you don't like it..feel free to tell me k?


thanks soooo much!
love them XD


great
Member
5850 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Wherever my heart...
Offline
Posted 11/26/08
Pic:
Text: My CR Family
Suprise me make it into whatever lol just no pink ^_^
Posted 11/26/08

Demitel wrote:

Pic:
Text: My CR Family
Suprise me make it into whatever lol just no pink ^_^


here you go:
Member
5850 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Wherever my heart...
Offline
Posted 11/26/08

midnightdarkness wrote:


Demitel wrote:

Pic:
Text: My CR Family
Suprise me make it into whatever lol just no pink ^_^


here you go:


thank you ^^
Posted 11/28/08 , edited 11/28/08
1. Text :Kawaii Air Group
2. Size :doesn't matter
3. Certain Color :yellow, purple, blue
4. Extras :something cute,.,.xD
5.Picture[in spoiler]:
Moderator
14196 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / singapore
Offline
Posted 11/28/08 , edited 11/28/08

anime_girl_94 wrote:

1. Text :Kawaii Air Group
2. Size :doesn't matter
3. Certain Color :yellow, purple, blue
4. Extras :something cute,.,.xD
5.Picture[in spoiler]:


Hello ! I finish your banner already..sorry i didnt use yellow and purple...i thought it might not fit in...if u dun like it..feel free to tell me again k? P.S. i made two..one with snow and one without..
Posted 11/28/08

sweetslynns wrote:


anime_girl_94 wrote:

1. Text :Kawaii Air Group
2. Size :doesn't matter
3. Certain Color :yellow, purple, blue
4. Extras :something cute,.,.xD
5.Picture[in spoiler]:


Hello ! I finish your banner already..sorry i didnt use yellow and purple...i thought it might not fit in...if u dun like it..feel free to tell me again k? P.S. i made two..one with snow and one without..


OMG,.,.,. itsss sssssoooo KAWAII thanks ya,.,.^^
Moderator
14196 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / singapore
Offline
Posted 11/28/08

anime_girl_94 wrote:


sweetslynns wrote:


anime_girl_94 wrote:

1. Text :Kawaii Air Group
2. Size :doesn't matter
3. Certain Color :yellow, purple, blue
4. Extras :something cute,.,.xD
5.Picture[in spoiler]:


Hello ! I finish your banner already..sorry i didnt use yellow and purple...i thought it might not fit in...if u dun like it..feel free to tell me again k? P.S. i made two..one with snow and one without..


OMG,.,.,. itsss sssssoooo KAWAII thanks ya,.,.^^


no problem ! ^___^ feel free to request more k?
Posted 11/28/08

sweetslynns wrote:


anime_girl_94 wrote:


sweetslynns wrote:


anime_girl_94 wrote:

1. Text :Kawaii Air Group
2. Size :doesn't matter
3. Certain Color :yellow, purple, blue
4. Extras :something cute,.,.xD
5.Picture[in spoiler]:


Hello ! I finish your banner already..sorry i didnt use yellow and purple...i thought it might not fit in...if u dun like it..feel free to tell me again k? P.S. i made two..one with snow and one without..


OMG,.,.,. itsss sssssoooo KAWAII thanks ya,.,.^^


no problem ! ^___^ feel free to request more k?


awwwwww,.,.,.,.,..,yup yup,.,.xD THANKS again,.,.^__^
Moderator
4953 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / in the bathroom
Offline
Posted 12/8/08 , edited 12/8/08
_we are making way for new requests_
Moderator
4953 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / in the bathroom
Offline
Posted 12/8/08 , edited 12/8/08
_we are making way for new requests_
Moderator
4953 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / in the bathroom
Offline
Posted 12/8/08 , edited 12/8/08
_we are making way for new requests_
Moderator
11399 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Under your bed
Offline
Posted 12/8/08 , edited 12/8/08

Blacksonate wrote:

_we are making way for new requests_


what do you mean?

Moderator
14196 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / singapore
Offline
Posted 12/11/08

Ochibi-san wrote:


Blacksonate wrote:

_we are making way for new requests_


what do you mean?



First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.