First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
Post Reply FANFIC[MC]~~Marriage
Fanfic Lover
4799 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 11/29/08

mochicocoa wrote:


emkyuu wrote:


mochicocoa wrote:


emkyuu wrote:


mochicocoa wrote:


emkyuu wrote:


mochicocoa wrote:

lol!
Yama-chan is a snob :3
moreeeeee<3


yea .. really snob ~! .. wahaha .. thanks for reading ~! .. :)


np!
im luving it :33!
ano, can i be a part of this...?
its okies if u have enough ppls ^-^~


sure! .. what name do you want? .. :)



yay! ^-^
uhm.....
Nagayama Misuzu~
onegaishimasu ^-^


ok then! .. welcome to my fic!!.. and .. arigatou!! .. :)


iie, thankies for letting me in ur fanfic ^-^~
cant wait til their marriage :3
it would be very entertaining♥



ehehe .. thanks~!! .. i think i'll post the next chappi either tomorrow or later ..:D wait for it ne~? ..
Creator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 11/29/08
kyaaaaaaaaa!!
Im the maid of honor!!
coolness!!
I love it!! hahaha!!
more please!!
Moderator
27060 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines...
Offline
Posted 11/29/08 , edited 11/29/08
EH?!

that's so early~!
going at the same bed and only 15?!XD!

I wonder what will they do in the bed??*imagining something*
*haha!* LoLz!
i'm being a pervert..
Fanfic Lover
4799 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 11/29/08

hsj9392 wrote:

kyaaaaaaaaa!!
Im the maid of honor!!
coolness!!
I love it!! hahaha!!
more please!!


hehehe .. ofcourse~!! .. cuz ur the partner of the bestfriend of the groom .. hahha a..
Fanfic Lover
3552 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines
Offline
Posted 11/29/08
wow~~~ please continue it... haha.. ganbatte ne~!^^
Fanfic Lover
4799 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 11/29/08

shieLdembLem wrote:

EH?!

that's so early~!
going at the same bed and only 15?!XD!

I wonder what will they do in the bed??*imagining something*
*haha!* LoLz!
i'm being a pervert..


haha .. shie - chan .. that's bad .. wahahaha ..
just find out in the next chappi! .. maybe sumting will happen .. waahahahaha!

Fanfic Lover
4799 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 11/29/08

chiiakii wrote:

wow~~~ please continue it... haha.. ganbatte ne~!^^


hai~!! gambaremasu! ..:) thankx ne~ .. ^^

Creator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 11/29/08

emkyuu wrote:


hsj9392 wrote:

kyaaaaaaaaa!!
Im the maid of honor!!
coolness!!
I love it!! hahaha!!
more please!!


hehehe .. ofcourse~!! .. cuz ur the partner of the bestfriend of the groom .. hahha a..




kyaaaaaa!
really cool!! ^-^
can't wait for updates!!
Creator
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 11/29/08
hahaha!!
it's so funny!!
Umi's yet so ignorant (in the fic) !!
awesome work umi-chan!! ^-^
Moderator
7489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Daiki, Fuma & Mas...
Offline
Posted 11/29/08
wiiiiiiiiii hahahha
i lovessss it!!!!
kwel!~~
hahahahahah!!!
mwahahhaha!
gomen!
bakanishi illness hahah
and BakaPi illness haha
Fanfic Lover
6873 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Wishing to be in...
Offline
Posted 11/29/08
hahah lol!!
i luvs it!!!!
its so funny♥
hahah they slept in the same bed o.o
omg theyre only 15 XD
so young o.o
gahhhhhhhh~!!
srry im have a spazz attack and kinda hyper atm ^-^;;
Fanfic Lover
4799 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 11/29/08

hsj9392 wrote:

hahaha!!
it's so funny!!
Umi's yet so ignorant (in the fic) !!
awesome work umi-chan!! ^-^



heheheh ... arigatou jessee - chan!! .. :)
Fanfic Lover
4799 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 11/29/08

deen22 wrote:

wiiiiiiiiii hahahha
i lovessss it!!!!
kwel!~~
hahahahahah!!!
mwahahhaha!
gomen!
bakanishi illness hahah
and BakaPi illness haha


thanksss deen - chan!! .. haha .. it's ok .. eh? BAKAPI illness??
new illness? .. wahahaha ..
Fanfic Lover
4799 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 11/29/08

mochicocoa wrote:

hahah lol!!
i luvs it!!!!
its so funny♥
hahah they slept in the same bed o.o
omg theyre only 15 XD
so young o.o
gahhhhhhhh~!!
srry im have a spazz attack and kinda hyper atm ^-^;;




hahahahaha .. thanksss!! .. wooaah! i didn't know that it was funny .. haha ..
i just write what's in my mind! .. lol .. yeah .. too young ~!! .. :p it's ok ..
i'm also like that too .. ^^
Fanfic Lover
4799 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 11/29/08

chiiakii wrote:

wow~~~ please continue it... haha.. ganbatte ne~!^^


hai~! gamabaremasu~!!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
You must be logged in to post.