First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
What's the most annoying word that you can think of?
2704 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Trinidad and Tobago
Offline
Posted 11/23/08

LemonyPanda wrote:

japanese. God I hate em


shock
horror

2704 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Trinidad and Tobago
Offline
Posted 11/23/08
rawr- wth???
674 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / Bath, UK
Offline
Posted 11/23/08

darkskinempress wrote:


LemonyPanda wrote:

japanese. God I hate em


shock
horror




hating japanese or just the word? don't bother to answer. either way, you're weird. hahaha
Posted 11/24/08

xdevilettebesideyou wrote:

kawaii.
-only because it's so overused by people who try to be japanese.


I agree but I always enjoy it when they say kowaii by mistake and I get the pleasure of saying yep you are right he or she is very scary....

~Echo
2704 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Trinidad and Tobago
Offline
Posted 11/24/08

nettalli wrote:


darkskinempress wrote:


LemonyPanda wrote:

japanese. God I hate em


shock
horror




hating japanese or just the word? don't bother to answer. either way, you're weird. hahaha


yeah! how could they?
2704 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Trinidad and Tobago
Offline
Posted 11/24/08

19chi wrote:


xdevilettebesideyou wrote:

kawaii.
-only because it's so overused by people who try to be japanese.


I agree but I always enjoy it when they say kowaii by mistake and I get the pleasure of saying yep you are right he or she is very scary....

~Echo


thats the only thing i see negative in jap, within this context....
i like the word as it is, its so pretty^ ^
but it really is overused by the wrong crowd...so i avoid using it.
kinda similar to the english word 'like'.
2276 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/24/08
poeple who love to say:
"whatever"
"talk to the hand"

they are so annoying that i feel like punching their face
Posted 11/24/08 , edited 11/24/08

LemonyPanda wrote:

japanese. God I hate em

I think this is the "what's the most annoying word" thread, not "what race do you hate". Ouch man.

I CAN'T STAND THE WORD "SNACK". I have no idea why, probably just how it's pronounced, or it always makes me hungry.
12723 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Malaysia the land...
Offline
Posted 11/24/08
japanese and jackass
995 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / sydney
Offline
Posted 11/24/08
wanna fight asian b!tch?
Posted 11/24/08
antiqueing

check out my profile for the weird word of the week
10513 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / In your room stea...
Offline
Posted 11/24/08 , edited 11/24/08
lol, stfu, omg, u, gtfo, and so on, as for actual words, I would say, "Creationism" and "Environmentalist" are two words I loathe.
12079 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / location location...
Offline
Posted 11/24/08
'Please Try again' ...........
4830 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / UAE
Offline
Posted 11/24/08
flies .. traffic .. lazy ppl
Posted 11/24/08

1roypeace2 wrote:

OK i HATE it when people say SO..? come on its like i dont like you and they are like SO..? i just hate that word...


What's the most boring/annoying thread I can think of? Yours.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.